Mielipiteenne Forumin tasosta/laadusta

Ehottomasti paras foorumi...... Taso ihan eri kuin esim. jippiillä.... siellä semmoset seiskaluokkaset jätkät jotka on saanu synttärilahjaks kuukauden salikortin ja purkin tribulusta aukoo päätään ja kusettaa..... Täällä sentään saa yleensä asiallisen vastauksen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siitä "Käytä Searchia!!1!!" - jutusta...
Jos välttämättä haluatte huutaa tuon, niin nähkää pikkasen enemmän vaivaa ja kirjoittakaa samantien linkki kyseiseen threadiin.

Suorastaan loistava palsta tämä pakkis!! :worship:

Hyvät keskustelut löytyy myös täältä yleiseltä jos haluaa jauhaa kakkaa vaikkapa uskonnosta :evil:

Eli voi keskustella vähän mistä tahansa, hyvät vastaukset oon saanut näihin tietsikohinkin liittyvistä ongelmista ja tuo treeni&ravinto osio on ihan omaa luokkaansa... :5:

Warheart sanoi:
1. Mitä mieltä olet yleensä koko palstasta? Mitä hyvää, mitä huonoa? Voit verrata toisiin forumeihin, jotka kuitenkin ovat aiheiltaan samoja.

Hmm... Noh, en tiiä aiheeltaan samoja foorumeita muita kuin Jippiin ja se on osoittanut tasonsa, joten selvästi paras voimailufoorumi tämä lienee Suomessa. Nykyään Pakkotoisto on kyllä muutenkin ylivoimaisesti eniten lukemani forumi.

Entinen ykkönen(käsittelee kylläkin eri aihepiiriä) oli sellanen tiukkapipoisten moderaattoreiden valvoma shaitti. Yksi "chattiviesti" ja se oli banni. Täällä modet on paljo rennompia ja muutenkaan meininki ei ole sellasta ylitiukkojen sääntöjen terrorisoimaa pilkunnussintaa, vaan hauskaa on riittäny lukiessa. Taso on pysyny siis täydellisessä tasapainossa :thumbs:

Hieno foorumihan tämä on, noin puolitoista vuotta pelkästään lueskelleena olen havainnut ajautuneeni hienoiseen koukkuun. Täältä on löytynyt asiallista treenitietoutta ym. ja yleisen keskustelun palstakin on ok lisämauste. Jonkun Jippiin "voimailufoorumin" selailu lähinnä naurattaa tai vituttaa.

Loistava foorumi :worship:

Mutta pakko sanoa, että tasossa on tultu alaspäin aika paljon, verrattuna aikoihin jolloin tämä oli Roinaforum nimellä, ja käyttäjämäärät olivat pienempiä :down:

Turmelioitsia sanoi:
Loistava foorumi :worship:

Mutta pakko sanoa, että tasossa on tultu alaspäin aika paljon, verrattuna aikoihin jolloin tämä oli Roinaforum nimellä, ja käyttäjämäärät olivat pienempiä :down:

Kerrotko tarkemmin miten on tultu alaspäin? Roinaforumin puoli on paljon hiljaisempi ja treenipuolella on eloa oikein kunnolla, eikö se ole aika positiivista kehitystä?

kyllä taso on aivan loistava. yleensä ongelmiinsa saa jonkinmoisen ratkaisun, kunhan vaan itsekkin jaksaa etsiä eikä heti huudella. kiitokset ylläpidolle nohevasta toiminnasta ja typeryyksien sensuroinnista ja piste iin päälle on tietenkin ylläpidon välillä jopa humoristinen asenne.

pienenä plussana olisi tietenkin tarkempi otsikointi ja mahdollisesti ensimmäisen viestin perään muutama hakusana jotta voisi etsiä helpommin.. tämähän siis on meistä käyttäjistä pelkästään kiini. mutta jos ei liikaa tuskaa tuota niin ylläpito voisi muuttaa eniten harhaanjohtavat otsikot oikeaan suuntaan. tajusittehan? =)

Helvetin tyytyväinen olen. Loistavia treeni/ruokavinkkejä ja mahtavia nauruja on pakkotoisto tarjonnut. Kiitos siitä kuuluu suurimmaksi osaksi tietenkin käyttäjille :D. Moderaattorit on hoitanut asiattomuudet ainakin omasta mielestä ihan ok pois eli sinne myös sopii viskoa kiitokset.

Palsta on tämän meikäläisen lyhyen läsnäolon aikana (reipas vuosi) kasvanut hurjasti. Aloittelijat osio on ollut loistava veto, vähentänyt nuubieille vai pitäisikö puhua nykyään neutraaleista :) vittuilua mukavasti ja antanut hyviä vinkkejä.

edit. lisätään vielä sen verran, että vipiksi itseni maksoin käytännössä vain kannustuksesta, koska silloin palsta ilmeisesti pyöri vain 'harrastus' pohjalla (melkoinen harrastus). Kuvat osio on kyllä mukava. Pitäs varmaan laittaa itsekkin true kynäniska kuvia sinne :).

d0n sanoi:
Hyvää mun mielest on se et tält forumilt löytyy niin erillaisia ihmisiä.. Siis esim. on nuoria, on vanhoja, on amatöörejä, on "ammattilaisia", on natuja, on roinaajia.. Näkee aina asian eri kulmasta katsottuna ja tosi tietäviä ihmisiä löytyy kerta oudoimpiinkin kysymyksiin tuntuu löytyvän vastaus aina joltain.

Tuossapa se forumin monipuolisuus tuli hyvin kiteytettyä. :thumbs:

Suurin osa Pakkotoiston käyttäjistä ovat ymmärtäneet homman nimen. Ei ole mitään ideaa että täällä olisi yksi autuas totuus joka vastaisi kaikkien kysymyksiin. Tarkoitus on että miljoonasta vastauksesta jokainen voi vetää omat johtopäätökset. Jos 100 kaveria sanoo että paska maistuu paskalle, niin se hyvin suurella todennäköisyydellä maistuu paskalle.

AG+ sanoi:
Itse pidän palstan "käytä searchia" politiikasta ja voin antaa esim arvopaperin forumin huonona esimerkkinä päinvastaisesta ... siellä kun avataan samalla otsikolla 20++ threadia samana päivänä samasta aiheesta ja postaushistoriaa on erittäin hankala hakea edes yhtä päivää vanhemmista posteista.

Seurauksena hirveä määrä sontaa ja asiaa on vaikea löytää.

Itse pidän myös tästä "käytä searchia" politiikasta. Kun itse tulin vähän aikaa sitten foorumille, käytin pitkän tovin lukemalla faq.ia (siitä iso plussa pakkikselle) ja on omasta mielestä turhauttava nähdä päivittäin uusia "kuinka paljon kreatiinia päivässä" threadeja. Ja oma kantani on myös se että jos aiheeseen löytyy lisättävää niin on parempi ottaa joku vanhempi ketju esille ja kysyä siellä kuin tehdä uusi, sillä minun mielestäni yhdestä pitkästä ketjusta löytyy vastaus helpommin kuin sadasta muutaman replyn threadista.

Tämä on kuitenkin vain minun mielipiteeni ja kenenkään ei kannata vetää hernettä nenään, ja itse pyrin olemaan hiljaa kun kerran valtavirta ei tykkää "käytä searchia" politiikasta.

Joku puhui että että keskustelun määrä vähenee jos pelotellaan tekemästä uusia threadeja, mielestäni kuitenkin on turha vääntää juttua väkisin. Kuinka monta maitorahka threadia löytyy.....aika monta ja samat asiat toistetaan kerrasta toiseen.
Ja toinen juttu mikä minua jäi ihmetyttämään että kun joku käyttäjä nosti jonkun vanhan threadin ylös niin kohta Tomi oli lukittamassa threadia sen takia koska hän oli turhaan nostanut sen ylös?? Miksi vanhoja aiheita ei saa nostaa ylös, onko niitä uusia aiheita pakko saada 30 päivässä?

Ei se määrä vaan laatu (sama pätee treeniinkin)

Hyvä palsta tämä on :)

Joskus täällä on hieman mielenkiintoinen politiikka siitä, mikä on asiallista ja mikä ei, mutta suurimmaksi osaksi homma toimii.

Taso on ihan hyvä. Jos ei jostain tykkää, sitä ei tarvi lukea.

Turhaa whineä ja vittuilua löytyy yhä, mutta ehkä vähempi ku ennen. Tai sitten mä luen tätä vähempi kuin ennen :)

:4:

Laffer sanoi:
Ja toinen juttu mikä minua jäi ihmetyttämään että kun joku käyttäjä nosti jonkun vanhan threadin ylös niin kohta Tomi oli lukittamassa threadia sen takia koska hän oli turhaan nostanut sen ylös?? Miksi vanhoja aiheita ei saa nostaa ylös, onko niitä uusia aiheita pakko saada 30 päivässä?
Olen lukinnut yleiseltä muutaman lähes 2 vuotta vanhan viestiketjun. Ehkä myöskin treeni- ja ravinto-osiolta toisen muutaman. Treeni- ja ravinto-osion vanhan lukitsemiseen saattaa syy olla siinä, että ko. threadi sisältää esim mainoksia tai vittuilua, joka ei vienyt threadia silloin melkein 2 vuotta sitten mihinkään, eikä tekisi sitä nytkään. Yleisen keskustelun ikivanhoja ja merkityksettömiä juupas, eipäs, ydintuho -threadien lukitsemista en ala edes perustella.

Loistava paikka. :thumbs:

Olen lähes koukussa tähän palstaan. Töissäkin päivät menee lentämällä, kun roikkuu taustalla lueskelemassa, kuinka nooa tunkee viikon ajan elukoita arkkiin 8/sekunti nopeudella. :lol2:

Vippimaksukin tuli nyt sitten hoidettua, lähinnä sen takia, että on kiva tukea tällaisen hyvä foorumin ylläpitoa.

Kiitokset kaikille, jotka vaivaa tämän eteen näkevät. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom