Mielipiteenne Forumin tasosta/laadusta

Ehdottomasti paras Forumi mitä on tullut seurattua.
plussaa: Paljon asiaa, huumoria unohtamatta.
miinusta: mitä helev... on Suomeksi yks111yks? ehkä vähän

:offtopic:
mutta mää oon maalta ja meillä on ikkunakki mehtähän päin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by RedNeck
miinusta: mitä helev... on Suomeksi yks111yks?.
Se on kato sitä kun oikein tunnelmissaan pistetään sinne painokkaan viestin loppuun niitä huutomerkkejä niin osa niistä lipsahtaa ykösiks!!11111!!

Originally posted by RedNeck

miinusta: mitä helev... on Suomeksi yks111yks? ehkä vähän
Ne ovat intoykkösiä, mutta hieman sovellettuna. Tuo "vittu vähäks siistii!!!!11" -tyylinen teinipostailu on varmasti ennestään monelle tuttua, mutta tuo "!!!1yks11!"-juttu on siitä vain hieman pidemmälle viety versio.

Edit: Jortsu, tästä ollaan puhuttu pari kertaa, että mua nopeammin EI SAA POSTITTAA! :curs:

Kun lueskelee nyt treeni/ravinto osioa niin kyllä huomaa, että treenaamiseen liittyvät postaukset alkavat olemaan vähentymään päin. Lähes kaikesta on jo threadi. Ravinnosta kyllä löytyy aina uutta juttua

no jotain tän foorumin tasosta kertoo se että tää on oikeestaan ainut sivu jota mä käytän...pitää päivittäin aina uudet viestit...tähän sivuun tulee melkein yhtä suuri addikti kui itse punttaamiseen...ja tämän saitin "ekspertit" ovat aika mukavasti avittaneet treenin onnistumisessä kaikin puolin...tosin suurin kunnia kuuluu itse faq:ille!

Originally posted by Tomi
Ne ovat intoykkösiä, mutta hieman sovellettuna. Tuo "vittu vähäks siistii!!!!11" -tyylinen teinipostailu on varmasti ennestään monelle tuttua, mutta tuo "!!!1yks11!"-juttu on siitä vain hieman pidemmälle viety versio.

Niin joo, ja sitten kun on niin innoissaan että on melkein pissit housussa, niin mukaan tulee eri eläimiä, kuten "!!1tukaani!!2" tai "!!1yks1!maasika !1" ?

No joo, takaisin tuohon foorumin taso- keskusteluun. Vähitellen minusta on ainakin tullut pakkotoisto-addikti, nykyään menee keskimäärin 1-1,5 tuntia / päivä täällä tuhisten, joskus jopa pari, kolmekin tuntia. Forumin taso on pysynyt koko ajan mitä olen sitä seurannut oikein loistavana, kiitos moderaattoreiden. Pitää myös kiittää samanhenkisiä ja -mielisiä muita käyttäjiä. Toivottavasti homma tulee jatkumaan yhtä hienona.

Taso

No kyllähän täältä hyvin kokemuksia eri asioista saa ja luulisi että roinaus-osio olisi oikeasti hyödyllinen jos sitä harrastaisi. Jos serious harjoitusneuvoja ja asiantuntemusta hakee niin kyllä sen paremmin muualta saa mutta usein kannattaa kysyä täältä niin on ainakin pari tuhatta kaveria jotka ovat voineet nähdä asiaa koskettelevan "asiantuntevan" artikkelin/dokumentin jossain.

Itse pidän palstan "käytä searchia" politiikasta ja voin antaa esim arvopaperin forumin huonona esimerkkinä päinvastaisesta ... siellä kun avataan samalla otsikolla 20++ threadia samana päivänä samasta aiheesta ja postaushistoriaa on erittäin hankala hakea edes yhtä päivää vanhemmista posteista.

Seurauksena hirveä määrä sontaa ja asiaa on vaikea löytää.

hyvä foorumi..:kippis1: ylläpidolle kiitos siitä että jaksavat pitää foorumin uskottavana ja valvottuna..tompan vitsit jaksavat naurattaa aina uudestaan ja uudestaan..!!11!!!11yks..ja olen samaa mieltä kuten edellä mainitut näistä käytä söörtssii..äijistä..:david: mutta on se sekin myös turhauttavaa kun vasta joku on kysynyt paljonko raejuustossa on proteiinia ja sit joku kysyy heti seuraavana päivänä saman kysymyksen..:kuola:

Foorumin yleinen taso ei ole paljoa muuttunut, mutta painopiste on siirtynyt treenijutuista enemmän yleiseen keskusteluun ja huumoripuolelle.

Voiko kanin lailla lisääntyneet käyttäjät olla syy tason pieneen notkahdukseen?
ei. minä yksin riitän jo suureen tason laskuun.

Re: Taso

Originally posted by AG+
voin antaa esim arvopaperin forumin huonona esimerkkinä päinvastaisesta ...

:(

All You need.

Täällä voi jutella uskonnosta, saunakulttuurista, eläinsuojelusta ja karvoituksesta. Mitä muuta sitä tarvii.

Aivan, mutta Tomipa uhkaa ampua tämän suloisen pupun jos ei liitytä kaikki VIP-jäseniksi, haulikolla, NAAMAAN!!!1yksyks111:itku:

Forumin tasosta sen verran , että moderaattoreille 10+ toiminnasta. Näyttäähän noita *PIIP* jauhajia aika paljon olevan mutta ennemmin tai myöhemmin se banni kuitenkin napsahtaa.

Originally posted by Stalker
Aivan, mutta Tomipa uhkaa ampua tämän suloisen pupun jos ei liitytä kaikki VIP-jäseniksi, haulikolla, NAAMAAN!!!1yksyks111:itku:

Mä ihan oikeasti masennuin tuosta ja kävi sääliksi kyseistä pupua. Olen harkinnut tuon takia vahvasti liittymistä VIP-jäseneksi. Se pupu on söpö, pikkuinen karvaturri. Outoa, mutta olen ihan oikeasti surullinen.

Huomasin juuri, että myöhästyin. Miten joku voi tehdä näin? Suloinen pupu näyttä tältä nyt.

Minua joskus väsyttää tämän palstan lukeminen, koska tulee niitä deja vu juttuja niin paljon... mutta sitä ei voi välttää varmaankaan. Hyvä on että palsta on aktiivinen.

Ja tosi hyvä puoli palstassa on että se kannustaa minua ainakin paljon, se on kuin eräänlainen treenikaveri.

Ja iso :worship: koko netille, on saanut sen verran hyvin tietoa.

P.S. Ylläpidon toiminta *****

Tämä yleinen keskustelu osio on aivan "must" ei pelkästä treenaamisesta tai roinaamisesta varmaan kukaan jaksa puhua. Aikansa kun lajia harrastaa/ seuraa niin ympyrä ikäänkuin sulkeutuu ja tuntuu että kaikki on jo kertaalleen puhuttu.

En silti väitä että tietäisin kaiken kaikesta, tai edes murto-osaa, mutta sitä vaan jotenkin väsyy niihin ainaisiin pohdintoihin eri treenimetodeista ja sarjamääristä yms.

Ei niitä treeni juttuja tämän takia paljon jaksa seurata, ainakin itse olen todennut ettei ole mitään viisasten kiveä, ts. ihmeitä tekevää ohjelmaa. Kokeilemalla se selviää sopiiko itselle "2 kovaa sarjaa penkkiä" vai se toisen kaverin neuvoma venäläinen ohjelma.

Ja yleinen keskustelu on pysynyt ainakin minua kiinnostavana, ei ole samanlaista paskaa kun nykyisin esim. muropaketin yk.alue :down:

Tosi paljon taitotietoa korvaantunu teineillä viimesen vuoden aikana palstalta imo. Ei siinä mitää, hyvä et teinit kyselee, mut eipä niillä paljoo annettavaa keskusteluihin oo.... roina.da.run aikoina sentään oli tasoa.... Olishan tuo ihan ok ku enemmän kirjottelis nuo suomen huipputason kaverit vaikka anonyymina, mut mikshän ne ei oikein innostu näistä suomen voimailuforumeista?

Originally posted by Arska
Tämä yleinen keskustelu osio on aivan "must" ei pelkästä treenaamisesta tai roinaamisesta varmaan kukaan jaksa puhua. Aikansa kun lajia harrastaa/ seuraa niin ympyrä ikäänkuin sulkeutuu ja tuntuu että kaikki on jo kertaalleen puhuttu.

En silti väitä että tietäisin kaiken kaikesta, tai edes murto-osaa, mutta sitä vaan jotenkin väsyy niihin ainaisiin pohdintoihin eri treenimetodeista ja sarjamääristä yms.
Näin. Hetkittäin treeniosio on t-o-d-e-l-l-a tuskastuttavaa luettavaa kun etusivulla on n+1 threadeja aiheesta "miltä mun treeniohjelma näyttää", "tehkää mulle treeniohjelma -- miks ette -- vitun kusipäät". Kiireessä jos tulee luettua niin treeniosio jää kyllä kaikkein vähemmälle huomiolle (pois lukien mimmi- ja ostomyyntiosasto joita en lue ~koskaan). Yleiseltä taas löytyy usein mielenkiintoista vääntöä työpäivän ratoksi. :thumbs:

Miinuksena joskus tapahtuva ylimoderointi, liekö se joskus reagointia aikuistumisen paineita kokevien poikasten huutoihin, "paska threadi, sulkekaa nyt jo tää, jippii touhua". Luultavasti kuitenkin mulla on vaan huono maku.

Originally posted by aabo
Tosi paljon taitotietoa korvaantunu teineillä viimesen vuoden aikana palstalta imo. Ei siinä mitää, hyvä et teinit kyselee, mut eipä niillä paljoo annettavaa keskusteluihin oo.... roina.da.run aikoina sentään oli tasoa.... Olishan tuo ihan ok ku enemmän kirjottelis nuo suomen huipputason kaverit vaikka anonyymina, mut mikshän ne ei oikein innostu näistä suomen voimailuforumeista?

Aabo ehti vielä sanat(jalat) suustani. Ehkä tämä juttujen teiniytyminen kuuluu tämän palstan elinkaareen, vanhat parrat ei jaksa enää vastailla täällä. Aika aikansa kutakin, kuten roina.da.ruuta ja www.pakkotoisto.comiakin.

Tottakai Pakkotoistoa seurataan edelleen,
yleistä keskustelua ehkä hieman enemmän. Viime
vuoden kesällä palstan löysin ja empä ole sen koommin
vaikutuspiiristä irti päässyt!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom