Mielenkiintoinen tarina

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Wintikka

Jabba the Hutt
Mode
Ikä
55
Kaupunki
Stadi
Ainakin mielestäni mielenkiintoinen tarina:

Eräs kei-frendini kyllästyi ylipainoonsa ja omiin syömistottumuksiinsa. Hän teki totaalilakon kaiken roskan (hampparit, limut, suklaa jne). En tiedä, mistä hän ammensi voimansa, mutta hän pääsi eroon kaikista noista. Oli vain alussa ollut about 4 viikkoa aika hankalaa. Sivuvaikutuksena oli yllättäen aika tiukka body ja virkee mieli.

Hän kertoi myöhemmin, että kun oli ollut about kuukauden ilman noita saatanan keksintöjä ;-)) , niin ei tehnyt edes mieli mitään roskaa. Esim. hän "joutui" kerran sukulaisjuhlissa popsimaan wiinerin ja kertoi, että se maistui ihan perseelle ja laatta meinas lentää.............

Mikä on tämän tarinan opetus?! En mä vain tiedä, mutta minussa se herätti aika paljon ajatuksia :D

PS. Saa kommentoida!

Joo-oh, maailman tylsin juttu sulla. Kun kerran mode olet niin mikset vaikka poistaisi juttuasi. Vai kertoisinkohan mäkin sukulaisten ja kaverien ruokailutottumuksien muutoksista ja vaikutuksisita esim kroppaan :arvi: x10 :down: Eihän tossa jutussa IMO ollut mitään ihmeellistä eikä kiinnostavaa. Blaah...

No omalla kohallani olen huomannut vähän saman suuntasta, en oo siis mikään ylipainoinen koskaan ollut, mutta noi rasvat on tässä 2,5 vuoden massakaudella päässyt kirimään tonne lähemmäs 20% ja siitä nyt elämäni ekan kerran aattelin dietata puolet pois. Jätin kans kaikki ylimääräset "paskat" pois ja enää niitä ei tee ees mieli (n. 3 viikkoo diettiä mennyt). Ja kun kaappiin ostaa light-limpparia niin voi sen makeannälän tyydyttää sillä jos sitä nyt edes tulee!! Kannattaa kokeilla...:thumbs:

Itelläni ja muutamalla kaverilla on käynyt samankaltaisesti.
Juon esim. nykyään vain rasvatonta maitoa, joka alussa maistui ei-juuri-miltään, kuin maitoa olis jatkettu vedellä. Nykyään kevyt maito taas maistuu helvetin rasvaiselta jos sitä jossain joutuu juomaan.
Samoin rasva leivän päällä ja muutenkin kaikki rasvaiset wiinerin yms. jättävät ällöttävän rasvakerroksen kitalakeen, joka alkaa jossain vaiheessa etomaan...

Kumma juttu tosiaan on...mutta ei varmaankaan haitallinen.

Itellä karkit maistuu paskalta... Pitäs kai vaihtaa kauppaa. Mutta kyllähän se niin on että tuo on hyvin normaalia. Itsekkin menny usko kaikkeen "hyvään".

Originally posted by Rice
Joo-oh, maailman tylsin juttu sulla. Kun kerran mode olet niin mikset vaikka poistaisi juttuasi. Vai kertoisinkohan mäkin sukulaisten ja kaverien ruokailutottumuksien muutoksista ja vaikutuksisita esim kroppaan :arvi: x10 :down:
Mitä Kellog's Dumbass -muroja sä oot syönyt? Takuuvarmasti tuo tarina motivoi jouluisasti täyteläisiä, aineenvaihdunnallisesti haastettuja salillakävijöitä.

No joo. Täälläkin se ruokavalio on taas alkanu ja silloinhan en syö mitään ylimääräistä. Joulun oluet ja kinkut on heitetty aikoja sitten ja oon míinuskaloreilla vielä ehkä kuukauden ja sitten taas syödään. Enkä tarkoita mitään roskaruokaa..

Juhannnuksena saatan paistaa makkaran ja vetästä pullon olutta ja taas jatketaan orjallisesti.

ps. Rice, olipa kiva kertoa, että en syö paskaa
:evil: :D :evil:

Itselläni aika samansuuntainen tausta. Lukiossa vielä tuli ahmittua älyttömät määrät karkkia, limsaa ja roskaruokaa. Nyt kun ruokavalioon on siistinyt, ei enää tee juuri mitään mieli. Esim. rasva leivän päällä, sokeri missään kahvissa tms. saati jotkut ällömakeat kahvilawiinerit nostattaa lähinnä :urjo: suuhun. Kaikkein pahin on kuitenkin Coca-cola - ei yksinkertaisesti pysty enää nieleskelemään muuta kuin lighteja. Samoin viinan kanssa on käynyt samansuuntainen juttu; enää ei tulis mieleenkään juoda olutta muuta kuin sillon kun sitten ottaa ihan kunnolla.

Jäätelö ja krapulapäivän perhepizza. Siinä jäljellä olevat paheet.

Vielä kun tää näkyiskin jossaan niin...

:nolo:

karkit on jääny melkein kokonaan pois välillä pitää ostaa karkkipussi(kerran 2 viikossa).mutta kebabit ja pizzat on kyl pahe :love:

Originally posted by Rice
Joo-oh, maailman tylsin juttu sulla. Kun kerran mode olet niin mikset vaikka poistaisi juttuasi. Vai kertoisinkohan mäkin sukulaisten ja kaverien ruokailutottumuksien muutoksista ja vaikutuksisita esim kroppaan :arvi: x10 :down: Eihän tossa jutussa IMO ollut mitään ihmeellistä eikä kiinnostavaa. Blaah...

Hahaha!!!! Tää oli hyvä...nousko nakki ottaan..:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sama homma itsellä - sen jälkeen kun alkoi 95% ajasta vetämään omia huolella valkattuja ja laskettuja safkoja niin herkun määritelmä on aika paljon muuttunut. Ketoillessa suurimmat himot oli johonkin näkkileipään esimerkiksi.

Jotain snagarin lihapiirakkaa ei varmaan sais edes alas enää.

Itsekin olen jättänyt perunalastut, jäätelöt, karkit(paitsi joskus leffassa) ja muut turhat pullat ja paskat pois ja ei todellakaan tee enää mieli, mutta ruuasta en rupea tinkimään. Roskaruokaa kuluu pari kertaa viikossa, mutta ennenkaikkea roskaruokakin on ruokaa, ja siitä saa tarpeellisia ravintoaineita, toisin kuin jostain karkeista tai pullista. Niin ja tietysti alkoholinkulutus on minimoitu äärimmilleen, turhia kaloreita siitäkin saa.

Olen kokeillut olla syömättä karkkia, sipsejä, limua, pullaa, suklaata ja roskaruokaa useampaan otteeseen. Ikinä ei ole makeanhimo hävinnyt. Kun ensimmäisen kerran tauon jälkeen jotain noista mainituista syön, niin aina maistuu yhtä ihanalle :haart:

Joten en jaksa hirveästi syömisistäni stressata. Säännösteltyä tulee kuitenkin koko ajan edellämainittujen syömistä. Joskus niitä sitten syödään kunnolla, kuten eilen, meni n. 10 lämmintä voileipää...

Johtuu varmaan tuo meikäläisen loppumaton makeanhimo siitä, kun pappani oli kuulemma syöttänyt minulle suklaata, kun ikää oli noin 2kk. Insuliiniherkkyys tjsp. vähän vissiin noussut.

Jesh, itse olen kans kokenut joskus jotain samansuuntaista kun olen aloittanut dieetin.

Mutta SUOLA on semmonen juttu, jota ei pysty enää käyttämään oikeastaan missään. Aikaisemmin sitä tunki keittoihin, munakkaaseen, perunoihin ja ties mihin että ruoka MAISTUISI joltain mutta ainoa mihin suolaa enää käytän on keitetty kananmuna (ja niitä meneeki sit monta :D )

Mutjuu, myös pullasta ja kekseistä olen päässyt eroon joskus 5 vuotta sitten, niitä ei tee mieli koskaan (muista edes millon olisin itse viimeksi sellaisia ostanut...). Jäätelöstäkään en koskaan ole kauheasti välittäny, eikä niitä kesässäkään mene kuin korkeintaan muutama pallo.

Ainoa pahe: Suklaa :wall: (monta kertaa toivonu että tulisin vaikka pahasti allergiseksi sille!:itku: ) ja FruttiDiMare-käntty!!(ei tietty yhessä :urjo: )

Yksin kun asuu ja rahaa ei ole senttiäkään liikaa niin roukakaupasta ei voi ostaa mitään herkkuja vaan ne kaikkein olennaisimmat pöperöt. Tosin syksyllä tuli vedettyä suklaata ja mehuja huolella kun tarkoitus oli nostaa painoa kunnolla.

Originally posted by RikHard
Ikinä ei ole makeanhimo hävinnyt. Kun ensimmäisen kerran tauon jälkeen jotain noista mainituista syön, niin aina maistuu yhtä ihanalle :haart:

Joo, sama täällä. Millään ruokavaliolla en ole havainnut olevan merkitystä makeanhimoon. Mitä enemmän rasvaa ja sokeria, sen paremmalta maistuu.

Originally posted by Tahvo Tohveli
Mitä enemmän rasvaa ja sokeria, sen paremmalta maistuu.
Niinpä. Iso biitti huolella tehtyä porkkanakakkua ja tuplaespressolatte on aika kuningassetti jos haluaa pistäytyä joskus trendikaffilassa.

Sen sijaan suolan ja tyydyttyneiden rasvojen yhdistelmä ei enää uppoa millään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom