Mielenkiintoinen tarina

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse lopetin kymmenen vuotta sitten sauhuttelun, jota olin ehtinyt harrastaa 13 vuotta. Nyt olen ollut ilman brenkkua muutaman kuukauden eikä tee enää edes mieli. Mussuttamisen lopetin reilut kaksi kuukautta sitten ja hyvin pitää kutinsa. Pitäis kai lopettaa naiminenkin niin olisi paratiisipaikka kai taattu ;)

Kerran viikossa suon itselleni kebabin riisillä ja muutaman salmiakkinamun. Näitä ilman en elä. Pepsi max on kuningasjuoma jota siemailen lauantai-iltaisin saunan jälkeen ja viikollakin hyvän leffan seurassa. Voi sanoa, että kaikkeen tottuu, mutta nautintoaineista on suuri vaikeus päästä eroon. Iso käsi siis meille kaikille, jotka pystymme särmäämään arjessa ilman röökiä, viinaa ja ylenpalttista mässäilyä...hallelujah:worship:

Originally posted by Mike
Sama homma muuten toimii viinan kanssa, kun aikansa on ilman, niin eipä paljoa viitti dokailla.

Tenulle terkkuja :love:

Ei näin. Kun on alkoholilakossa niin tekee mieli rikkoa se ja vasta kun on sen tehnyt, niin muistaa miksi siihen lakkoon alunperin ryhdyttiin.:D

Päteeköhän tässäkin joidenkin kohdalla ns. käänteisvaikutus eli kun on kauan aikaa polttamatta, juomatta tai syömättä herkkuja, niin sit niitä menee kahta kauheammin kun erehtyy yhden syömään tai yhden juomaan:kippis1:

Mun mielestä se systeemi, mitä joku täällä mainosti, että pitää yhden herkuttelupäivän viikossa, vois toimia aika kivasti. Pitää ihan kokeilla tässä keväällä.

Sama homma muuten toimii viinan kanssa, kun aikansa on ilman, niin eipä paljoa viitti dokailla.

AAAAAARGH!!;)

Originally posted by Tomi
Mitä Kellog's Dumbass -muroja sä oot syönyt?

:kuvia: :D

Takuuvarmasti tuo tarina motivoi jouluisasti täyteläisiä, aineenvaihdunnallisesti haastettuja salillakävijöitä.

No joo, ehkä tossa mun kommentissa paistoi läpi se että itse olen noita juttuja niiiiin paljon kuullut ja lukenut. Lisäksi perustiedoilla kaloreista ja kulutuksesta tuossa ei IMO ole mitään ihmeellistä.

Mutta joo, eipä tässä itsekkään ole viinaan koskettu enää pitkiin aikoihin....

Vähäsuolaiseen ruokaan makuaisti tottuu aika nopeasti ja mullakin tökkii rasvaset ruuat. Ei tee edes yhtään mieli pitsoja tai ranskiksia. Toinen juttu on makean suhteen. Sokerijuomista tai irtokarkeista en erikoisemmin pidä, mutta suklaaseen ja jäätelöön tule välillä himo :kuola: . Entinen ravitsemuksen opettaja kyllä selitti, että makean himosta on vaikeempi päästä pois toisin kuin sulasen ruuan. Se kun on jo "synnynnäistä" (äidinmaito).

Ja tietysti jos alkoholia käyttää runsaasti niin sitä haluaa lisää enemmän kuin satunnainen käyttäjä. Niinhän se on kaikissa aineissa mitkä aiheuttaa riippuvuutta ;). Niin ja toi Icemanin kommenti on kanssa huomattu. Eli jos päättää aloittaa vaikka karkkilakon, niin sitten karkkia miettiikin ja tekee entistä enemmän mieli sitä. Ja voi sortua mössäilyyn. Kerran viikossa karkkipäivä on varmaan mielellekin ihan hyväksi...

Originally posted by Dopey
Niinpä. Iso biitti huolella tehtyä porkkanakakkua ja tuplaespressolatte on aika kuningassetti jos haluaa pistäytyä joskus trendikaffilassa.

Sen sijaan suolan ja tyydyttyneiden rasvojen yhdistelmä ei enää uppoa millään.

Mulla homma on taas aivan toisin päin. Irtokarkit eivät kiinnosta eikä oikeastaan mikään muukaan makea, mutta kovan rasvan & suolan yhdistelmä kiehtoo ja viettelee ylitse muiden. Lisäksi, perverssiä kyllä, erityisesti kuppaisista kaupan valmisruoista on tullut suurta herkkua.

Nimim. "Forssan maksalaatikko rocks!"

mulla alkoi toi paskan siivoominen ruokavaliosta viime keväänä, ketodietin yhteydessä. ainut mikä teetti töitä oli luopuminen sokerista kahvin kanssa. tietysti jotain leipää teki helvetisi mieli, nykyään ei enää niin tarkkaa. vehnäjauhoja ja sokeria en käytä ollenkaan, muuten menee milloin mitäkin. kepappia, kotiruokaa, hampurilaisia(okei hamppareissa on vehnäjauhoja) sama se kunhan on maha täynnä ja syö noin pääpiirteittäin terveellisesti.

Olen siitä onnellisessa asemassa ettei ole tehnyt mielikään mitään, mistä dieetillä luovun. Voi jopa hyvin käydä "kaljalla" kavereiden kaa vissyä juomassa, eikä ole mitään makean/rasvan himoja tullut. Uskaltaisi ehkä lopettaa tupakoinninkin kun terveellinen elämä vaikuttaa niin helpolta. Tosin kaikki muu voi olla siitä kiinni että tupakka on tuhonnut makuaistin. ;)

Tämä on muuten täysin totta! Itse julistin vielä tossa viime kesänä, että miten kunnon kännit silloin tällöin tekee vaan hyvää...:itku: , mutta tossa syksyllä kun vähänsin todella rankalla kädellä ryypiskelyä niin reenit on kulkenu todella paljon paremmin ja muutenkin olo ollut kaikin puolin paljon parempi, eikä enää niitä helvetin krapulapäiviä :urjo:

Lasi kaks vinkkua tekee hyvää ja rentouttaa silloin tällöin, mutta kännejä ei enää tee mieli ees ottaa!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom