Miehekkäin/Naisellisin asia EVER!

Miehekästä on kasvattaa kunnon risuparta, olla yksin eräkämpällä villin luonnon armoilla kovalla pakkasella(väh.-40C), siellä saunoa ja samalla juoda pontikkaa pullon suusta. Sitten syöksyä alasti ulos pimeään, hypätä laiturilta jäätyneeseen avannon reikään ja päästää helvetinmoinen "PERRRRKELE"- huuto, niin että koko erämaa raikaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vne sanoi:
KRH = kranaatinheitin

1083823314_44.120_KRH_92.jpg

Tämähän on ihan neiti kuva, ei edes vastimen monttua ole kaivettu.

balboa sanoi:
Raskas kranaatinheitin, 6-panos ja kasvoille sinkoava routapaska Rovajarven yossa. Ahhh... Nostaa hepin pystyyn valittomasti.

:boner:

PS. kaikkein miehekkäintä on uhota kännissä t: komppanian nopein suuntaaja..

PSS. Paljon parempaa on se kun Rovajärven yössä mutaa sinkoaa kasvoille..

paksuaki sanoi:
Otappa visio:

lihaisa n. 2 metrinen suomen urho juo piimää purkista boksereillaan...

Jotkut tästäkin pitävät, siitä todisteena nämä lukuisat inttipostaukset. En kiellä etteikö se olisi aika äijää, mutta siihen pystyy kuka vain....

MIES on kapistus joka tekee asiat, jotka on tehtävä vaikka kuin vituttaa. MIES ei selittele, valehtele, kieroile, eikä vittuile turhasta. Eikä MIES häpeä kertoa, jos jotain rakastaa.

Ai piimän juontiin bokserit jalassa ei pysty kuka vain? :D Jokatapauksessa nuo inttipostauksetkin on sellasia että se on ÄIJÄÄ olla intissä jos on joku kaupunkilaispoika joka ei ennen metsässä ole käynytkään tai aseella ampunut. Ainoita hyväksyttäviä on tykit ja vastaavat mutta joku rk on esim ihan hernepyssy.

Noista sun viimesistä MIES lausahduksista oon kyllä eri mieltä. Siis mitenniin muka mies tekee asiat vaikka vituttaa? Eihän.. sillonhan hypätään sohvalle jalat ojossa ja korkataan bisse. :D Mitenniin mies ei selittele? Tietysti miehet selittelee.. eihän kukaan kunnon mies voi myöntää olevansa syyllinen mihinkään. Ainahan kaikelle tekosyyt keksitään. Ja tuokin että mies ei häpeä kertoa jos jotain rakastaa. Sehän se vasta onkin akkamaista tosimiesten mielestä. :hyper: No mut tää ei tarkota että mä tosimies oisin. En kykene kaikkeen tuohon niin oon vaan nöösipoika.

Stringit tai hotpantsit ja se hiusten tuoksu. Naisella siis.

Kyllä miehekkäintä on istua sohvalla, haista hieltä, katsoa ramboa tai kuunnella teräsbetonia ja osoitella konepistoolilla kuvitteellisia vihollisia.

quaz sanoi:
...osoitella konepistoolilla kuvitteellisia vihollisia.

Aika äijää on myös aina telkkarin kanavaa vaihtaessa nostaa sitä kaukosäädintä, siis niinq se kaukosäädin potkasis kuin ase kanavaa vaihtaessa. :) Mulla on telkkarin oma kake paskana, ja joutuu vaihtaa nyt kanavaa videoiden kakella. Se on paljon kevyempi; ei siitä saa samaa fiilistä. :D

Miehekästä kaikkien mielestä on heittimellä tai tykillä ampuminen. En taida olla kovin miehekäs kun olin vaan taso-au, mutta oli se aika miehekästä kuulla tj:ltä ne korjaukset ja olla teltassa.
Miehekkäintä maailmassa on ehdottomasti kaivaa napaa Kari Tapion säestämänä ja juoda Lapin Kultaa pullosta järven rannalla olevalla mökillä. Tai ainakin idyllisintä.

quaz sanoi:
Kyllä miehekkäintä on istua sohvalla, haista hieltä, katsoa ramboa tai kuunnella teräsbetonia ja osoitella konepistoolilla kuvitteellisia vihollisia.
Täähän on ihan ku minä. :D Jess, mä oon tosimies. :rock:

Kyllä minuun ainakin vetoaa naisessa sellaiset tahattomat naiselliset eleet ja ilmeet esim jalat yhdessä seisominen, hiusten harjaaminen, kaksin käsin teen juominen, jne.. se on naisellista!

Miehekästä on raapia munia ja sen jälkeen syödä kynsiään, samalla kun eukko kiillottaa mun maihareita :)

dressman sanoi:
Kyllä minuun ainakin vetoaa naisessa sellaiset tahattomat naiselliset eleet ja ilmeet esim jalat yhdessä seisominen, hiusten harjaaminen, kaksin käsin teen juominen, jne.. se on naisellista!

Musta toi on aika söpöö :D

Kun asiaa nyt tarkemmin ajattelee niin ei naiset osaa olla miehekkäitä. Se vaan on mahdotonta. Edes lesbopariskuntien se miehekkäämpi osa ei pysty tähän. Niin kauan kun sillä ei oo palleja...

Sepon polkeminen = :rock:

Sitä polkemistakin miehekkäämpää oli kyllä Tarkastajan pakalla johtaa jaoksen tulta pintamaaleihin ja metsän takaa nouseviin hekomaaleihin... Ei jumaliste sitä valojuovan ja rytinän määrää... Mikään ei tuoksu paremmalle kuin tuore ruuti aamun pakkasessa...

(Ens kesänä Lohtajalle kouluttajaksi jos hyvin käy...)

-20 pakkasta ulkona, ja sahaat konesahalla halkaisijaltaan 90mm ja pituudeltaan 1500mm rautakankia. Niitä kun nostelee pois sahalta, niin ei tartte samana päivänä selkätreeniä harkita. Lisäksi, kun leikkuuneste jäätyy kiinni kankeen, niin siinä forkutkin treenaantuu, kun yrittää pitää kiinni siitä liukkaasta... :D

Ei perkele näitä inttijuttuja.
Itselläni tuli puolustusvoimissa miehekkäin olo seuraavassa tilanteessa:
Olin rustannut kunnon räkänokkateinin tapaan valtaisan rauhanmerkin kypäräni kylkeen. Leiripaikalle osui nuori intomielinen, kirkasotsainen vänrikki. Siis juuri niitä kavereita joilla stondaa kun näkevät metriä pidemmän piipun (Ai sori, moni teistäkin kuuluu näköjään ko. ryhmään ;) ).
Noh, vänskä kysyi sitten minulta, olenko katsonut liikaa Full Metal Jacket'ia vai onko minulla kenties jotain Suomen puolustusvoimia vastaan. Jostain syystä sain päähäni esittää vastakysymyksen: Onko herra vänrikillä jotain rauhaa vastaan?
Miehekkääksi tunsin oloni siinä vaiheessa kun tämä kikkelinnäköinen pikkumies alkoi änkyttää ja käveli täristen takavasemmalle täysi värilähetys päällä.

Ja ei: En ole ampunut rynnäkkökivääriä raskaammalla aseella.
Kyllä. Olin kirjuri, ja kyllä: Söin paljon munkkeja.

Jolli sanoi:
Siviilipalvelus on miehekästä. Armeijaan pääsee naisetkin.

jarze sanoi:
jep. sivari+homoilu=miehekästä :rock:

Tiedoksi. Myös naiset pääsevät (joutuvat) sivariin. Ensimmäinen naissivari tuli noin vuonna 96-97 AUK:n jälkeen keskeyttäneestä naisalikersantista joka ei päässyt samaan joukko-osastoon rakkaansa kanssa. Kieltäydyttyään palveluksesta määrätyssä osastossa hän joutui sivariin. Periaatteessa asepalveluksesta armeijassa kieltäytyvä nainen joutuisi (pääsisi) myös totaaliin. Näin ollen ainoaksi todella miehekkääksi asiaksi jää homoilu. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom