Miehekkäin/Naisellisin asia EVER!

Faidra sanoi:
Mutta miehekkäin asia ever... Mies ja sporttinen moottoripyörä. Ja varsinkin jos uskaltaa ajaa sillä LUJAA! *sukat pyörii jaloissa*

Nuo junttimiesjutut ei mielestäni ole erityisen miehekkäitä...

Mun mielestä se, että ajetaan prätkällä helvetillistä ylinopeutta nainen kyydissä on melkoista junttimiestouhua. Kun on miehekäs pyörä ja miehekäs kuski, niin voi olla ihan rajoitusten mukaan ajamallakin über miehekäs... menemättä nyt mihinkään pyörä/merkki -väittelyyn :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ekimies sanoi:
Mun mielestä se, että ajetaan prätkällä helvetillistä ylinopeutta nainen kyydissä on melkoista junttimiestouhua. Kun on miehekäs pyörä ja miehekäs kuski, niin voi olla ihan rajoitusten mukaan ajamallakin über miehekäs... menemättä nyt mihinkään pyörä/merkki -väittelyyn :D
En nyt puhunut mistään kolmen tunnin 200km/h -ajelusta (ymmärrät varmaan pointin). Ite vaan tykkään vauhdista enkä osaa ajaa moottoripyörällä, joten mies jolla on pyörä ja joka ajaa ajoittain lujaa on kyllä mun makuuni kovin miehekäs. En tarkoita sellasta, että lähdettäis kenenkään henkeä vaarantamaan, vaan silleen sopivasti. Ei lähdetä viilaamaan sitä pilkkua! :)
 
Faidra sanoi:
Ite vaan tykkään vauhdista enkä osaa ajaa moottoripyörällä, joten mies jolla on pyörä ja joka ajaa ajoittain lujaa on kyllä mun makuuni kovin miehekäs. En tarkoita sellasta, että lähdettäis kenenkään henkeä vaarantamaan, vaan silleen sopivasti. Ei lähdetä viilaamaan sitä pilkkua! :)

Joo :) Mä en itse vaan uskalla ajaa mitenkään erityisen kovaa (siis tässä nyt ei tarkoiteta vain nopeusmittarin näyttämää), jos joku on kyydissä. Jotenkin vaan tuntuu siltä, että itse kun vetää pää edellä lepikkoon, niin kärsii sitten virheensä seuraukset, mutta en voisi ikinä antaa itselleni anteeksi sitä, että leikin tyhmyyttäni toisen ihmisen hengellä, mistä kuitenkin olen vastuussa kuljettajana. Mutta pöh, tämähän meni taas sormen heristämiseksi ;) Onhan se oikeasti hemmetin siistä ajaa kuin :david: ja tuntea naisten katseet selässä :rolleyes:

Mutta älköön nyt kukaan erektio-ongelmista kärsivä nahka-pertti luule, että olisit Faidran mielestä miehekäs pelkästään sillä, että saat sen matka-Bemarisi kulkemaan kahtasataa...
 
Faidra sanoi:
Ite vaan tykkään vauhdista enkä osaa ajaa moottoripyörällä, joten mies jolla on pyörä ja joka ajaa ajoittain lujaa on kyllä mun makuuni kovin miehekäs. En tarkoita sellasta, että lähdettäis kenenkään henkeä vaarantamaan, vaan silleen sopivasti. Ei lähdetä viilaamaan sitä pilkkua! :)

Oman hengen, kyytiläisen hengestä/terveydestä puhumattakaan, vaarantaminen taitoihin/olosuhteisiin sopimattomalla tilannenopeudella ei kyllä ole miehekästä. Pelkästään tyhmää...

Onneksi tieliikenteessäkin on mahdollista ajaa riittävän lujaa, että hauskuuskerroin säilyy, mikäli tiessä on riittävästi mutkia. Nopeusrajoituksista en sano tässä yhteydessä yhtään mitään ;)

Kun haluan kokeilla omia (ja ehkä jopa pyörän) rajoja, menen kyllä radalle. Yksin :)
 
Ekimies sanoi:
Joo :) Mä en itse vaan uskalla ajaa mitenkään erityisen kovaa (siis tässä nyt ei tarkoiteta vain nopeusmittarin näyttämää), jos joku on kyydissä.

Onneksi se vauhti luultavasti tuntuu luultavasti kyytiläisestä kovemmalta, mikäli kyytiläisellä ei ole ajo-kokemusta ;)

Ja kyllä se omakin vauhti kaksi päällä on mummoilua, suhteessa yksi päällä joskus ajeltaviin kyyteihin (rata-ajosta puhumattakaan), mutta hauskaa se on silti. Pyrin lähinnä siihen, että kyytiläinen tuntee olonsa mukavaksi ja turvalliseksi. Ei se estä pientä vauhdin hurmaa, tuleepahan vaan käyteltyä hallintalaitteita normaalia pehmeämmin etc.

Ja ei absoluuttista vauhtia tarvitse olla niin kauheasti, hyviä kiksejä saa myös kallistamalla sitä pyörää mutkiin ja poistumalla mutkista reippaasti :)
 
Miehekästä on tietää kuka todella on, käyttäytyä sen mukaan ja seisoa tekemistensä takana.
 
Prätkienkin miehekkyyksissä on eroja. Joku japanilainen neiticustomi tai perävaunulla ja elokuvateatterilla varustettu homosohva ei ole varsinaisesti mitään teston keskittymiä. :down:

Toinen ääripää on nitrolla käyvät kaksipyöräiset. Siis, voiko olla mitään miehekkäämpää, kuin pyörä jota ajetaan luotiliivit päällä jatkuva pelko perseessä, että räjähtääkö se moottori siellä jalkojen välissä vai ei....:rock:

Itsehän en moiseen tohtisi koskea, kunhan nyt turbopyörää pääsisi joskus testaamaan.
 
Kuparikatto sanoi:
Toinen ääripää on nitrolla käyvät kaksipyöräiset. Siis, voiko olla mitään miehekkäämpää, kuin pyörä jota ajetaan luotiliivit päällä jatkuva pelko perseessä, että räjähtääkö se moottori siellä jalkojen välissä vai ei...

Heh, haluaisin kyllä päälle myös kevlarista tehdyt munasyndit, jos nitropyörää testaisin. Muuten tuossa konerikon tapauksessa on huonolla tuurilla kuskin miehuudesta jäljellä muisto vain :D
 
Tuhatta ja sataa juoksevan rikollisen kiinniottaminen ja niputusasentoon runttaaminen ennen perässä juoksevan poliisin saapumista paikalle.. Siihen ei olis kukaan tuntemani nainen pystynyt.
 
Routa sanoi:
Heh, haluaisin kyllä päälle myös kevlarista tehdyt munasyndit, jos nitropyörää testaisin. Muuten tuossa konerikon tapauksessa on huonolla tuurilla kuskin miehuudesta jäljellä muisto vain :D

Ei paljon kevlar auta jos mäntä päättää tulla kurkkaamaan että "kuka homo se siellä kaasua rääkkää"...

1000. postaus, wau, ja miten asiallinenkin vielä.
 
Tomppa85 sanoi:
Ei paljon kevlar auta jos mäntä päättää tulla kurkkaamaan että "kuka homo se siellä kaasua rääkkää"...

1000. postaus, wau, ja miten asiallinenkin vielä.

Ehkä sitten titaani toimisi paremmin, siitähän niitä osia muutenkin mopoihin väännetään. Oliskohan miehekäs olo, jos jalassa olisi Akrapovic-titaanikalsarit hiilikuituvuorauksella... HD-stringejähän on jos saatavilla, mutta eivät ole kovinkaan miehekkäitä.
 
Willie sanoi:
Miehekästä on tietää kuka todella on, käyttäytyä sen mukaan ja seisoa tekemistensä takana.

:thumbs: Helvetin tosi. Kun osaisikin aina toimia tuon mukaisesti.
 
Willie sanoi:
Miehekästä on tietää kuka todella on, käyttäytyä sen mukaan ja seisoa tekemistensä takana.

:worship: Tämä on asiaa. Kaikki muu on äijäilyä.

Muutorpyöristä.. Kyllähän kauniimman sukupuolen kyyditseminen kivaa on(/olisi jos joku suostuisi kyytiin :rolleyes: ) Mutta ei kyllä heti ekana kauheasti viitti ajaa lujaa.. Mutta sitten kun tietää että toinen pitää tiukasti kiinni (mielellään kuskista) niin voi ehkä harkitakkin.
 
Tomppa85 sanoi:
Ei paljon kevlar auta jos mäntä päättää tulla kurkkaamaan että "kuka homo se siellä kaasua rääkkää"...

Aika kivasti on hollilla toi takimmainen pytty.:eek:

Tosin muistaakseni olen kuullut, että noista kajahtaa kait yleensä se etummainen sylinteri ? Syystä tai todenmukaisuudesta ei ole ei ole hajuakaan.

SANTA04V.jpg



:rock: :rock: :rock:
 
Kuparikatto sanoi:
Prätkienkin miehekkyyksissä on eroja. Joku japanilainen neiticustomi tai perävaunulla ja elokuvateatterilla varustettu homosohva ei ole varsinaisesti mitään teston keskittymiä. :down:

Toinen ääripää on nitrolla käyvät kaksipyöräiset. Siis, voiko olla mitään miehekkäämpää, kuin pyörä jota ajetaan luotiliivit päällä jatkuva pelko perseessä, että räjähtääkö se moottori siellä jalkojen välissä vai ei....:rock:

Itsehän en moiseen tohtisi koskea, kunhan nyt turbopyörää pääsisi joskus testaamaan.
Tähän kun päästiin, niin täytyy sanoa että miehekkäin tunne prätkän selässä on ollut +250rwhp turbomopolla tupin nurin kääntäessä. Se vaan on kivan tuntusta kun mopo kiipeää koko ajan syliin tai etenee rajoittaja päristen savupilvi perässään.
 
Ghostrider sanoi:
Tähän kun päästiin, niin täytyy sanoa että miehekkäin tunne prätkän selässä on ollut +250rwhp turbomopolla tupin nurin kääntäessä. Se vaan on kivan tuntusta kun mopo kiipeää koko ajan syliin tai etenee rajoittaja päristen savupilvi perässään.

Nössöt ajaa rajoittimen tuntumassa. Se kaikkein paras vääntö löytyy alempaa. 250 rwhp (kytkimeltä 280?) pyörällä jos 5000 jälkeen väännät nupin täysin nurin niin saat kyllä minun rispectit. Meinaan 1., 2. tai 3. vaihteella palaa joko takarengas tai sitten oma perse kun pyörä keulii nurin. :eek:
 
keltainen = Faidra -->
horsepoop.gif
<-- heppa = pojat

Loppuu se väittely nyt, goddamn. :D Ja Roudalle tiedoksi, en missään vaiheessa sanonut että se lujaa ajaminen on sama kuin ajaminen reikä päässä niin että hirvittää. Kyllä mua liian kova vauhti pelottais, mutta kova vauhti on niin suhteellista. Se ei oo enää hauskaa kun tuntuu että naama liimaantuu kypärän takaosaan! Semmoinen pieni kiihdyttely jollain pitkällä suoralla on minusta hauskinta. Ja erityisen miehekästä on se, että mies muistaa kans kysyä välillä että "ootko ihan ok?!" eikä vaan ajele kuin sekopää että saa pelätä henkensä edestä. Se ei todellakaan olis miehekästä, vaan "olet kohta exäni" sanojen kerjäämistä. ;)

Ja se pyörä mitä ite meinasin ei tosiaan oo mikään "vaimo oikeella vaahtokylvyssä, lapsi vasemmalla leikkipuistossa, koirakin sopii takaritsille ulkoilutushäkkiin" -pyörä vaan vaikka tällanen... :kuola:

Suzuki_GSXR1000_rhs_yl_bg.jpg


Tuo on MINUSTA miehekästä. Ja nyt jatkakaa jotain muuta ku pyöräväittelyä, ok?

Edit: Ennenku joku ehtii sanoa, että eihän tossa oo edes hyvä istua kyydissä, niin sanon että ei olekaan. Siks mies onkin miehekkäimmillään kun ajaa sillä yksin!
 
Tomppa85 sanoi:
Nössöt ajaa rajoittimen tuntumassa. Se kaikkein paras vääntö löytyy alempaa. 250 rwhp (kytkimeltä 280?) pyörällä jos 5000 jälkeen väännät nupin täysin nurin niin saat kyllä minun rispectit. Meinaan 1., 2. tai 3. vaihteella palaa joko takarengas tai sitten oma perse kun pyörä keulii nurin. :eek:

Haamu tais tarkoittaa sutimista. Kun pito karkaa niin tuppaa ne kierroksetkin karkaamaan, kuten varmaan tiedät. :)

Ja Faidralle, eihän tässä pahasti ole väitelty eikä sun mielipidettä väheksytty. Kunhan hieman äijätyyliin haettu miehekkyyden maksimoimista moottoripyörien saralla. Teho nyt vaan on pornoa... :kuola:
Hyvä makuhan sulla on. :thumbs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom