Miehekkäin/Naisellisin asia EVER!

joo-o homoilu taitaa vieda voiton naissa mies puuhissa. oon muuten reservin sivari. Taitaapi olla sekin aika erikoinen arvo ?

tassa olis viela yksi: tyttoystava rupes itkemaan kesken panemisen. no tietty lopetin ja ihmettelin etta eiko tuntunu hyvalta ? En tietysti saanut kysyttya mika on vikana / onks kaikki hyvin ? Tana aamuna sitten tietysti kayttaydyin niin kuin ei mitaan olis tapahtunu. hhhm avauduimpa nyt taala, yes olen MIES

edit: naisellista on pukeutua ja kayttaytya tietylla tavalla, koska muut naiset tuijottavat.
miehista on pukeutua ja yrittaa kayttaytya tietylla tavalla jotta naiset tuijottaisivat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
esa67 sanoi:
tassa olis viela yksi: tyttoystava rupes itkemaan kesken panemisen. no tietty lopetin ja ihmettelin etta eiko tuntunu hyvalta ? En tietysti saanut kysyttya mika on vikana / onks kaikki hyvin ? Tana aamuna sitten tietysti kayttaydyin niin kuin ei mitaan olis tapahtunu. hhhm avauduimpa nyt taala, yes olen MIES

Mies uskaltaa kysyä:whip:

esa67 sanoi:
:jahas: On se ihmeellistä: pystytte sekstaamaan, mutta et saa kysytyksi, jos toisella itkettää?

Vitun hienoa kohdella naistaan kuin paskaa Pisteet sulle esa67 :david:

Vissiin esa67 ollu vähän jäässä. Aika jännä kyllä tollanen tilanne jos toinen itkee ja sit ei saa kysyttyä ees että mikä on.

esa67 sanoi:
"Itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla..."

En ole itsekkään mikään kauheen sosiaalinen, mutta toi kuulostaa kyllä aika hämärältä näin ulkopuolisen korvaan. Toi vaikuttaa ihan kohtaukselta Kaurismäen leffasta :D . Toi kuulostaa ihan yhtä oudolta kuin naapurin Heikki ois tullu yhtä äkkiä sängyn alta muffinssin kanssa ja ruvennu hieromaan sitä naamaansa. :confused:

Edit: Kirjotusvirhe. BTW tää uus editointisysteemi on jumalallinen.
Edit2: Tyylivirhe (tekosyy kokeilla uudelleen tätä jumallallista editointisysteemiä).
Edit3: ...
Edit4: Kannattaa oikeesti kysyä, mikä sillä sun tytölläs on. Jos se vaikka sai flashbackejä jostain perverssistä gynekologista?

suortti sanoi:
Edit4: Kannattaa oikeesti kysyä, mikä sillä sun tytölläs on. Jos se vaikka sai flashbackejä jostain perverssistä gynekologista?

Ois huolestuttavaa jos paneminen muistuttais gynekologista. Vastaanotolla olisi todennäköisesti muutakin tapahtunut kun rutiinitarkastus. :D

EDIT: Oli pakko testata tätä kun suortti noin kehu. Hmm mistähän tässä pitää painaa. Niin joo ja toi äskenen oli offtopickia. Pitää nyt keksiä jotain naisellista vaikka tähän ettei ihan turha postaus oo. Huulipunan käyttö on vissiin aika naisellista?

Kyllä metsurin hommat talvipakkasella (kuuma villapaita hiessä ja ilman hanskoja )vie voiton kaikesta. Muutama äijä raahaamassa yksin valtavia mäntyjä ja iliman ruakaa

Miehekkäintä... on moni asia... Mutta pari esimerkkiä:

-mies herää unisena ja lämpimänä ja käpertyy syliin
-mies dominoi sekstatessa
-mies korjaa autoa

Nää taitaa kyllä enemänkin vastata kysymykseen "seksikkäintä miehessä"... :offtopic:

Minusta on miehekästä vähän tukistaa naista hellästi samalla ku tekee sille hyvää takaapäin:)
Natuna treenaaminen on miehekästä puuhaa;)

Metalviking sanoi:
Minusta on miehekästä vähän tukistaa naista hellästi samalla ku tekee sille hyvää takaapäin:)

Totta ;)

:whip:

esa67 sanoi:

Miehekästä olisi ollut viedä homma loppuun asti. :whip:

Naisellista on se mielestä se, kun nainen peiliin katsoessaan lisää hitaan keskittyneesti huulikiiltoa.

Miehekästä... no, tulee vaan mieleen Gnutin huonoimmat ostokset :D

Miehekästä on esimerkiksi se, kun auto leviää keskelle tietä ja mies osaa korjata sen. Tai ihan se, kun mies vaan ylipäätään osaa huoltaa autoa. En perusta mistään pilottitakki-amisviiksiautonkorjaajista, vaan tarkoitan nyt ihan tavallista miestä.

Miehekästä on myös treenattu mies auringon paisteessa hyvinistuvat farkut jalassa... :kuola: ai niin, ei puhuttu siitä seksikkyydestä.

Mutta miehekkäin asia ever... Mies ja sporttinen moottoripyörä. Ja varsinkin jos uskaltaa ajaa sillä LUJAA! *sukat pyörii jaloissa*

Nuo junttimiesjutut ei mielestäni ole erityisen miehekkäitä, vaan sellaisia äijäjuttuja joista harvempi nainen varmaan kostuu (ts. "en kysyny ees miks se itkee", "juodaan leka viinaa ja riehua kännipäissään"). Miehekkyys on minusta seksikästä, äijämäisyys ei (useimmiten).

Naisellista on kävellä korkokantakengissä, joiden kannat kopisee. Ja jos ne kengät on jollain muulla naisella kuin itsellä niin se on myös naisellista, kun tällaisen naisen pyyhältäessä ohi ilmaan jää kevyt hajuveden tuoksu. Naisellista on myös huulipuna ja pehmeän näköiset, kosteat ja kiiltävät huulet.

Tomppa85 sanoi:
Miehekästä olisi ollut viedä homma loppuun asti. :whip:
Mä olisin halunnut kirjoittaa tuon. Mutta en tohtinut.

Sä olet nyt selvästi miehekkäämpi kuin minä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom