Midote tökkäs ME:N

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Superin uusi ME on nyt 340,5kg(siis single lift) by Daisuke Midote..joku pikkusarjalainen oli tökänny 281kg..en muista minkä sarjan ME se taas oli..jaappanin poikia hänkin....

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ilmeisesti tarkoitat penkkiä....On se nosto sen verran lyhyt että se 400 tulee jossain välissä...Aika pallo se kaveri :rock: :hyper:

Kovia on raudat se täytyy kyllä tunnustaa...mutta nostomatka on kanssa luultavasti ME on se niin lyhyt

arnold1987 sanoi:
Kovia on raudat se täytyy kyllä tunnustaa...mutta nostomatka on kanssa luultavasti ME on se niin lyhyt

Niinhän se menee, rautaa ja sääntöjä taivutetaan niin paljon ku mahollista :lol2:

Mattimeikäläinen voi aina lohduttautua tehneensä isomman työn (W) nostaessaan 100 kiloa puolimetriä kuin pro mies 300 kiloa 15 senttiä ;)

Näille raajattomille pitäs olla aivan oma sarja!

:david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kovia tuloksia, taitaa tulla kentalle ja midotelle kovat taistelut penkki mittelöissä, vaikka siders taitaa paras olla mutta pysyy siellä voimanostopuolella, joka harmi sinäänsä olisi kiva nähdä mihin mies pystyy ilman sitä edeltävää 3*~400kiloa kyykystä

-asterix- sanoi:
ettekö muuta osaa kuin väheksyä muitten tuloksia? nostakaa itse enemmän! säännöt on samat kaikille!!

Eihän se sitä faktaa muuta, että tommosella pygmillä on nostomatka niin hepponen. Nostona joka tapauksessa helvetin kova ja hyvä nosto.

-asterix- sanoi:
ettekö muuta osaa kuin väheksyä muitten tuloksia? nostakaa itse enemmän! säännöt on samat kaikille!!

Ei!!!Kato mikäpä se voimailijaa enemmän vatuttaa ku semmonen voimalija, joka nostaa enemmän ku ite!!Ahistavia ihmisiä!!!!
Nimimerkillä "metri nostomatkaa ja vielä heikkokin"

nostomatka on aivan normaali lyhyt kätiselle ja maksimi oteleveydellä nostavalle, kuvakulma hämää pahasti,maha tuo vaikutelman ettei tanko juuri liiku. ihmetyttää että miten tuo hyväksyttiin kun ei kädet ollut lukossa. muuten oli kyllä helvetin hieno nosto

Mutta jotenkin ne erot on tehtävä eri nostajien välille. Toiset on vain kuin luotuja johonkin nostomuotoon ja sille ei voi mitään. Toinen nokittaa taas vaikka maastavedossa. Mutta ei tänne paljon keskustelua tulisi, jos kaikki olis vain jees jees linjalla. Jokainen 100 kirjoittajaa laittas että "olipa hieno" ja sitten lainataan edellisen kirjoittamaa viestiä että "hyvä oli"...olen samaa mieltä kuin edellinen että hyvä oli.

arnold1987 sanoi:
Mutta jotenkin ne erot on tehtävä eri nostajien välille. Toiset on vain kuin luotuja johonkin nostomuotoon ja sille ei voi mitään. Toinen nokittaa taas vaikka maastavedossa. Mutta ei tänne paljon keskustelua tulisi, jos kaikki olis vain jees jees linjalla. Jokainen 100 kirjoittajaa laittas että "olipa hieno" ja sitten lainataan edellisen kirjoittamaa viestiä että "hyvä oli"...olen samaa mieltä kuin edellinen että hyvä oli.

Eli 99kpl enää jäljellä? :hyper:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom