Superin uusi ME on nyt 340,5kg(siis single lift) by Daisuke Midote..joku pikkusarjalainen oli tökänny 281kg..en muista minkä sarjan ME se taas oli..jaappanin poikia hänkin....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hunter killer sanoi:joku pikkusarjalainen oli tökänny 281kg..en muista minkä sarjan ME se taas oli..jaappanin poikia hänkin....
arnold1987 sanoi:Kovia on raudat se täytyy kyllä tunnustaa...mutta nostomatka on kanssa luultavasti ME on se niin lyhyt
-asterix- sanoi:ettekö muuta osaa kuin väheksyä muitten tuloksia? nostakaa itse enemmän! säännöt on samat kaikille!!
-asterix- sanoi:ettekö muuta osaa kuin väheksyä muitten tuloksia? nostakaa itse enemmän! säännöt on samat kaikille!!
arnold1987 sanoi:Mutta jotenkin ne erot on tehtävä eri nostajien välille. Toiset on vain kuin luotuja johonkin nostomuotoon ja sille ei voi mitään. Toinen nokittaa taas vaikka maastavedossa. Mutta ei tänne paljon keskustelua tulisi, jos kaikki olis vain jees jees linjalla. Jokainen 100 kirjoittajaa laittas että "olipa hieno" ja sitten lainataan edellisen kirjoittamaa viestiä että "hyvä oli"...olen samaa mieltä kuin edellinen että hyvä oli.
TheLORD sanoi:Eikös rychlakki o nostanu 355kiloa?vai onko se ees superissa?
Raven sanoi:Ihan eri liiton ja varusteiden miehiä. Ja toiseksi, laita vielä 100kg tuohon lisää päälle.