Micronized creatine....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
Noissa ulkomaisissa nettikaupoissa vöyhötetään tästä "micronized" kreatiinista, jonka pitäisi olla 20 kertaa hienompaa kuin perinteinen krea, liukenee veteen nopeasti eikä jää lasin pohjalle jämiä eikä aiheuta vatsaplöröjä. Mikäpäs siinä, onko kotimaassa myynnissä missään? Kukaan kokeillut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
us bullshit.

Ihan mukava uutuushan tuo olisi, imeytyisi nopeammin ja olisi helpompi liuottaa lasiin kun sen ottaa.

No sitä liukenemistahan mä tässä vähän ajan takaa. Mä sitten vihaan sitä kun tuo krea tuntuu ihan hienolta hiekalta suussa. Eikä ole kärsivällisyyttä alkaa odotteleen lämpimän veden kanssa että hohoo, ei menny ku puol päivää...

Mä otan kreat aina samalla tavalla, lasiin mehukattia pohjalle (pari hiilaria krean seuraksi ja maku paremmaksi) ja vettä loput, sitten kreaa se esim. 5g sekaan, sekottaa lusikalla vinhasti ja äkkiä naamariin niin kauan kun lasissa on vielä pyörre ja kreat pyörii seassa. :)

mä otan nenään 100euron setelin kautta.

Taitaa nykyään lähes kaikki kreatiini olla hienojakoista, eli "micronized". Kyseessähän on vain se, että tavallinen kreatiini on jauhettu tavallista hienommaksi. Kreatiini on kuitenkin sen verran painavaa että se laskeutuu lasin pohjalle, jos tarpeeksi kauan odottelee.

Kaipa se on jenkeissä kovakin markkinointikikka, jos purkin kyljessä lukee "micronized"...

Markkinoinnista ja kikoista tuli mieleeni mitä AST:n kreatiinimainoksessa kerrotaan, että sellaiset valmistajat jotka myy naurettavan halpaan hintaan kreaa leikkaavat siihen 50% maltoa mukaan. Tämän sekotuksen "tekstuuri" sekä "(consistency)" on kuulemma identtinen puhtaan monohydraatin kanssa joten tällaisia kusetuksia olisi mahdoton saada selville ilman labbis-testejä. Hmm.........

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom