metalgym ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuulin että on uusi omistaja ja meninki jatkuu kuten ennenkin, onkos ketään treenaajia sieltä tällä foorumilla ? Uskaltaako tämmönen 80kg edes mennä MIESTEN salille ? Siellä vissiin aika isoja ukkoja...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kuulin että on uusi omistaja ja meninki jatkuu kuten ennenkin, onkos ketään treenaajia sieltä tällä foorumilla ? Uskaltaako tämmönen 80kg edes mennä MIESTEN salille ? Siellä vissiin aika isoja ukkoja...

Sekaan vaan. Ukot vaan näyttää isoilta, siis muutama. Loput meistä on ihan normi tiitiäisiä. Vehkeet on kohdallaan ja talo tarjoaa magnesiumit;)
Hevi soi, raudat kolisee ja ukot kehittyy :kippis1:

Zone-sarja -42%
Myös ainakin yksi rakentajapariskunta on uskaltautunut isojen ja vahvojen voimakarjujen sekaan. ;)
Avajaisten aikaan treenataan ja muutenkin vieraillaan salilla.

Helvetin hyvä sali, sekaan vain. Siellä ei ainakaan ole näitä ns. lehdenlukijoita ja käsien pyörittelijöitä tiellä. Tänään ja huomenna muistaakseni pääsee tutustumaan ilmaiseksi saliin, kannattaa käydä.

joo, omistaja todella on vaihtunut. Voima puoti osti metal gymin. Nimi tosin pysyy metal gyminä koska sitä on ihan turha vaihtaa, koska siitä puhuttais metal gyminä vielä 15 vuotta...ainakin

luulen et jos porukka mikä siellä käy ei vaihdu - niin ei kannata jättää menemättä.. Ainakin mitä meikku on vieraillu - ainakin ennen ollu hyvä meiniki..

Hieno sali! ja uusi omistaja aloitti mallikkaasti, todelle loistavalla palvelulla, ja ihan kivoilla tarjouksilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainut huonopuoli vain että asun 130km päässä Helsingistä. No lukio alta pois, pikkukylän salilla lihaa lisää ja sitten jatko-opintoihin Helsinkiin ;)

Joskus oon Metallilla pyörähtänyt jokunen vuosi takaperin siellä kaupan puolella varusteita ostamassa ja kisoja katsomassa. Kehtaakohan tuonne naisimmeinen ollenkaan mennä treenailemaan? Oon miettinyt tässä salin vaihtoa, niin tuo olis tässä suht lähellä ja työmatkankin varrella... Ja mahtaako miten olla tungosta iltaisin?

Joskus oon Metallilla pyörähtänyt jokunen vuosi takaperin siellä kaupan puolella varusteita ostamassa ja kisoja katsomassa. Kehtaakohan tuonne naisimmeinen ollenkaan mennä treenailemaan? Oon miettinyt tässä salin vaihtoa, niin tuo olis tässä suht lähellä ja työmatkankin varrella... Ja mahtaako miten olla tungosta iltaisin?

Sinne vaan! Samalla tavalla ne raudat naisia tottelee kuin meitä tiitiäis-äijiäkin. Eikä naisia ole salilla koskaan liikaa ;)

Ei noin siistille salille meikäläisen releillä kehtaa mennä... Hinta kyllä houkuttaa ja sijaintikin olisi pirun keskeinen. Ruuhka-aikoina alueella on vain reippaammin liikennettä ja parkkipaikkojakin on Pitskusta paha hakea.

Oletko, Marica, voimanostosta kiinnostunut? Käyn Metalilla epäsäännöllisen säännöllisesti yhden toisen vn:sta innostuneen tytön kanssa ja aina on pojat kohdelleet kuin kukkaa kämmenellä! Jos "treenitreffit" innostaa niin aina on tilaa yhdelle joka käyttää Rexonaa... ;)

Oletko, Marica, voimanostosta kiinnostunut? Käyn Metalilla epäsäännöllisen säännöllisesti yhden toisen vn:sta innostuneen tytön kanssa ja aina on pojat kohdelleet kuin kukkaa kämmenellä! Jos "treenitreffit" innostaa niin aina on tilaa yhdelle joka käyttää Rexonaa... ;)

Kiva kuulla :) Minä kisasin penkissä parisen vuotta, mutta nyt on vähän uudet kuviot vaan kovasti pitää voimaakin treenata ja eihän sitä tiedä vaikka siinä sivussa vielä voimanostossakin joskus kisailis... Laita mulle meiliä osoitteeseen pakkismeili@hotmail.com, niin katellaan miten kävis ajat yksiin.

Sinä päivänä kun reenaaminen on Metal Gymillä vaatteista kiinni niin mykkä poika laulaa!!!!!
Sekaan vaan! Metalilla on hyvä fiilis reenata. Kaikkia kannustetaan ja kiritetään, pääasia on että yrittää tosissaan.

Parkkipaikan saanti on ongelmallista 8-16 välisenä aikana. Muuten potkulaudan saa siihen talon eteen parkkiin.

Edelleenkin....naisia ei ole koskaan liikaa ;) ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom