METAL Squat, Bench and Deadlift Bash, Juva 3.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j2p
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

j2p

Ikä
38
Niin hieman myöhässähän tämä threadi tulee, mutta ajattelinpa kysyä, että oliko ketään pakkiksen käyttäjistä tuolla paikan päällä kokeilemassa voimiaan, tai sitten katsojana.
Itse seurasin kyseisiä kisoja vielä toistaiseksi yleisön joukosta ja ihan siisti tapahtumahan kaikenkaikkiaan oli kyseessä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minä kävin penkkaamassa ja taispa siellä olla (ainakin) pari muutakin. Arvosana kokonaisuudessaan kilpailusta 10+. Loistavasti järjestetty tilaisuus.

Hzero! Sulla on varmaan videolla se mun parempi yritys SE:stä. Älä hävitä sitä, olis "kiva" nähdä minkä verran jäi vajaaks. Vituttais vielä enemmän. 10+ tulospalvelulle ja screenille ym. Upeasti hoidettu homma omien nostojen lomassa.

mortal sanoi:
Hzero! Sulla on varmaan videolla se mun parempi yritys SE:stä. Älä hävitä sitä, olis "kiva" nähdä minkä verran jäi vajaaks. Vituttais vielä enemmän. 10+ tulospalvelulle ja screenille ym. Upeasti hoidettu homma omien nostojen lomassa.

siksi mun omat nostot menikin ihan harakoille.. mut onhan se silti ihan ok et kisa rekka mullakin nousi.. mut tulos oli noin 20kg huonompi mitä alunpitäin suunnittelin.. ;) tuota mut asiaan www.gometal.com sivujen kautta pääsee ja myös sit suoraan http://www.murkula.com/media/juva050903/ eli sieltä voit kurkata - on mulla nauhalla (MiniDV) koko tavara - jos tuo nönönöö tasonen divx skeida ei uppoa ;)

ps. kiitos et tulospalvelu sai pisteitä, sillä edellisenä yönä raavin koodaanjan kanssa muutoksia viel kasaan.. ja ennen MM kisoja vertexvisuals tulee tekemään softaa aika paljon dynaamisemmaksi ja käytettävämmäksi..

-HZero

Zone-sarja -42%
j2p sanoi:
Niin hieman myöhässähän tämä threadi tulee, mutta ajattelinpa kysyä, että oliko ketään pakkiksen käyttäjistä tuolla paikan päällä kokeilemassa voimiaan, tai sitten katsojana.
Itse seurasin kyseisiä kisoja vielä toistaiseksi yleisön joukosta ja ihan siisti tapahtumahan kaikenkaikkiaan oli kyseessä.

hyvä jos kelpas.. ite olin vastuussa tulospalvelun toteuttamisesta ja screenistä - nostojen ohessa :) Kävin siellä piikki sarjassa heilumassa ja rusikoimassa jo piloilla olevaa forkkuani uusiksi, ei kulkenut nostot ja jännitti - mut tosin ei nostaminen vaan koneet, softat ja screenin yms pyöriminen..

-H0

Maukka86 sanoi:
Paljos mortal siinä sun SE yrityksessä oli? Kun en oikein muista vaikka olin itekkin kuvaamassa kisaa kaverille.
Se oli 250,5kg. Lahdesta haetaan vielä kisakokemusta ja otan sen ihan treeninä, kun toi tekniikka ei vaan loksahda paikalleen. Mulle ainakin tuottaa vielä hankaluuksia tekniikka, kun oon 20 vuotta treenannu rawina ja suht kapealla otteella, niin en saa vielä paidasta kaikkia irti. Tai sitten oon vaan niin heikko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom