Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli se oli se viimeinen vaihtoehto? Tämä on muuten hassu juttu, tämä analyyttinen ja objektiivinen ajattelu. Minä muodostan myös mielipiteeni ihan samalla tavalla, liittyy se sitten uskontoon tai maahanmuuttopolitiikkaan. On erittäin outo mielikuva, että mamu-ketjuun kirjoittaja ei osaisi ajatella objektiivisesti, vaan nielee kaiken minkä kuulee. Tulee sellainen olo, että pidät kaikkia maahanmuuttajakriittisiä ihmisiä hieman yksinkertaisina ja kykenemättöminä ajattelemaan asioita omilla aivoillaan. No, samaa meikäläinen ajattelee skineistä, että eipä siinä.Jospa täällä duunissa porukka ajattelee asioita keskivertoa mamu-ketjuun kirjoittajaa analyyttisemmin ja objektiivisemmin ja saavat asioista irti huumoria tuota kautta.
Tästä on pakko olla samaa mieltä, vaikken yleisesti ottaen suhtaudu huumeisiin kovin kevyesti. Kannabis nyt on niin kesyä tavaraa kuitenkin, että jos sitä joku omiin tarpeisiinsa kasvattelee, niin ei haittaa.Pelkästään kannabiksen käytöstä ja kasvatuksesta ei ketään silti pitäisi rangaista ikinä. Myyminen ja muutenkin levitys alaikäisille on tietysti asia ihan erikseen.
Jotenkin ironista, että juuri sä alat vihjailla mun älykkyydestä. Kuitenkin se tiedetään yleisesti, kuinka säälittävää spämmäystä sun anti on ollut sekä täällä että eräillä muilla forumeilla. Yhden sanan muka hauskoja viestejä siellä sun täällä.No, sinä olet menossa poliisikouluun, niin tarviiko niitä kyniä ollenkaan?
Jotenkin Yhden sanan muka hauskoja viestejä siellä sun täällä.
.
Parasta laatua tämä ketju:D
Kaikki vittuilee toisilleen ja purkavat patoutunutta ahdistusta.:lol2:
Onko tänään ollut jotku menstruaatio päivät mamu -keskustelussa...
Ei muka-hauskoja vaan oikeesti hauskoja.
"Nuole sä mun persettä, ni mä nuolen sun" Sniffarin Ruotsin lippu ja homo-teksti ovat aika osuvia ;)
Se on varmaan ihan vahinko... ;)Sniffarin Ruotsin lippu ja homo-teksti ovat aika osuvia ;)
Mä voin antaa kaikilla Rankkuria vihaaville vinkin. Kun sen nikissä vaihtaa kaksi kirjainta paikkaansa niin nicistä tulee Runkkari. Siinä menee jauhot suuhun...hehheh...
no sä et ehkä lämpee hinttihuumorista, mut mä lämpeen :haart:
kyllä sitä nyt niin vituttaa ku kuivan kesän oravaa, että pitää yrittää kaikesta keksiä jotain tosi hurjaa sanottavaa :lol2:
Eheei kuules, lopetin jo ajat sitten. Mutta kiva täällä on edelleen lueskella sun räpellystä ja kun tuon sun sniffari kommentin luin, niin en pystynyt olemaan kommentoimatta. Ja toi sun hymiö, jota viljelet joka postissa, ei ole hauska. Toistan se ei ole hauska, vaan todella nähty. Keksi jotain uutta. Jatkakaa kyhnäämistä..
Eli se oli se viimeinen vaihtoehto? Tämä on muuten hassu juttu, tämä analyyttinen ja objektiivinen ajattelu. Minä muodostan myös mielipiteeni ihan samalla tavalla, liittyy se sitten uskontoon tai maahanmuuttopolitiikkaan. On erittäin outo mielikuva, että mamu-ketjuun kirjoittaja ei osaisi ajatella objektiivisesti, vaan nielee kaiken minkä kuulee. Tulee sellainen olo, että pidät kaikkia maahanmuuttajakriittisiä ihmisiä hieman yksinkertaisina ja kykenemättöminä ajattelemaan asioita omilla aivoillaan. No, samaa meikäläinen ajattelee skineistä, että eipä siinä.
Mutta kuten sanottu, on niitä asioita täällä toisessakin päässä mietitty. Ja täältä katsoen taas asia tuntuu olevan päinvastoin. Tuntuu siltä, että tuolla päinvastaisessa leirissä ei oteta asioista selvää, vaan niellään kaikki mitä media kertoo mamujen ihanuudesta. Ihan oikeasti, näin se on. Musta on ihan yhtä "hauskaa" lueskella vastapuolen juttuja.
Pistä ihmeessä pari paskinta argumenttiä sieltä. Korkein oikeus ei ainakaan pidä kaikkia juttuja ihan paskoina kun juuri tulleella päätöksellä useampi hehtaari viljelmiä ei ole syy rangaista.
Sama. Kyllä minäkin otan vakavammin henkilön, joka rauhalliseen tapaan keskustelee asioista ja perustelee mielipiteensä. Ja vähän niin kuin sivusta katsojana Rankkurin ja teidän välisessä sanailussa on kyllä syytä ihan molemmissa. Kumpikaan ei osaa lopettaa.Oikeanlainen perustelu kohdallani on maltillista ja järkeen vetoavaa, ei tyyliin "mene sinä vitun mokuttaja keskustelemaan metajuttujasi muualle". Yksinkertaisesti uskon, että rauhallisemmalla keskustelulla asiat etenevät paremmin.