Messengervirus?

Kaverille oli tullu meseen seuraava teksti,:wtf?! its you on this photo jonka perässä linkki jota en viiti tähän edes laittaa..oli painanut siitä ja kone sekosi..käynnisti uudestaan..kotisivu oli vaihtunut ja nyt mese lähettää vähän väliä tuota linkkiä kaikille yhteystietolistassa oleville. Mitäs pitäisi tehdä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama juttu. Asensin mesestä uudemman version ja ajoin AVG anti-spywaren ja siihen kaupanpäällisiks AD-awaren. Taitaa molemmat ohjelmat löytyä täältäkin searchilla.

Jos mesestä on jo uusin versio, niin sitten kannattaa asentaa joku vanhempi.
Perseestä noi viirukset

Sama juttu. Asensin mesestä uudemman version ja ajoin AVG anti-spywaren ja siihen kaupanpäällisiks AD-awaren. Taitaa molemmat ohjelmat löytyä täältäkin searchilla.

Jos mesestä on jo uusin versio, niin sitten kannattaa asentaa joku vanhempi.
Perseestä noi viirukset

Eihän ad aware mikään viruksen poisto ohjelma ole!!! se vaan poistaa vakolu ohjelmat koneelta+ kaikkee muuta paskaa mitä koneella ei tarvii.

Hommaa Evido sillä mulla lähti virukset koneesta kuin tauti ja kone toimii todella hyvin.

Spybot löysi 11 erilaista keyloggeria. AVG löysi yli 80 erilaista virusta. Ei ole kauan kun olen viimeksi ajanut scannit läpi, joten messengerin kautta taitaa tulla aika paljon kaikenlaista oheistavaraa.

Eihän ad aware mikään viruksen poisto ohjelma ole!!! se vaan poistaa vakolu ohjelmat koneelta+ kaikkee muuta paskaa mitä koneella ei tarvii.

Hommaa Evido sillä mulla lähti virukset koneesta kuin tauti ja kone toimii todella hyvin.
ewido tunnetaan nykyään sitten nimellä avg anti-spyware.

Mulla toi mesevirus aiheutti kaikenlaisten pokericookieiden tupsahtelua. Riitti kun oli selain vaan päällä. Selaimena Mozilla.

Unohtu tohon edelliseen vielä lisätä, että pistin banniin sen tyypin mesestä keneltä toi tuli.

Back
Ylös Bottom