Messenger Live - kaikki yht.tiedot kadonneet!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
WTF? Kun loggaan Messenger Liveen koko yhteyshenkilölista on tyhjä. Ja niitä oli ihan perkeleen paljon. :curs: :curs:

Onko muilla ollut samoja ongelmia? Loggasin kokeiluksi myös vanhalla windows messengerilla, näky enää pieni osa kaikista yhteyshenkilöistä? Onko ne perkele hukannu mun tiedot?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sama homma..mikä avuksi? Onko tilapäistä?

En tiedä onko tilapäistä. Auttaisiko vanhan version lataaminen koneelle?

Englantilainen kaveri laitteli viestiä, että hänelle oli käynyt tänään sama homma, mutta vanha versio toimii.

Mulla sama homma eilen, asensin uusiks ja sit yhteystiedot tuli takas.. veikkaan kuitenkin että tilapäinen ongelma, joka poistuu ittekseen.

Kannattaako se asentaa uudestaan vai odottelenko?

mun ymmärtääkseni nuo yhteystiedot eivät tallennu itse messengerin "sisään" vaan jonnekin kyberavaruuden serverille. Odotelkaa hetki tai asentakaa uudestaan. Voi olla että tarvitsee päivityksenkin...

Koitin äsken ja sama vika kun eilen, yhteystiedot puuttuu. Se toimi jonkin aikaa asennuksen jälkeen kunnolla, mut tuskin siitä on hyötyy, kait pitää vaan odottaa tai koittaa web mesee.

Kannattaako se asentaa uudestaan vai odottelenko?

Asensin piruuttani uusiksi, ei mitään hyötyä. Tyhjä on.

Ne tiedothan on jossain mikkisoftan palvelimella jossain kuka tietää missä. Ehkä sieltä on joku palvelinympäristö kosahtanu ja joidenkin tiedot on bittiavaruudessa. Kyllä syö miestä jos ei kohta ala palautuu normaaliksi.

EDIT: Kokeilin yhdella toisella tunnuksellani ja kaikki siellä olevat tiedot on tallessa. Eli näyttää sitlä että joittenkin tunnuksien tiedot on kadoksissa. Great.

Asensin äsken Liven itselleni. Vanhassa versiossa kaikki toimi, mutta tämä uusi ei löydä yhteystietoja. Livessä lienee siis jotain vialla.

Itsellä kävi sama juttu.

läppärillä kun päivitin messengerin live versioon niin kaikki yhteystiedot näkyy.
Pöytä koneella asensin liven ja loggasin samalla tunnarilla, ei näkynyt yhtään yhteystietoa.
Takas läppäri päälle ja loggasin liveen sisään --> yhteystiedot näkyy.

WEIRD! REALLY WEIRD!
Voiko tähän vaikuttaa jotenkin kotipalomuuri joka on wlan boxissa?
Läppärin live mesen kun päivitin töissä eri verkossa ja se toimii.
Sitten taas pöytäkoneen päivitin täällä kotona ja siinä ei näy tuo meselista.
Kotona tuon läppärin mesessä näkyy yhteyslista.

Ja mikä siisteintä. Mulla on työkaverit eri messenger tunnuksen takana kuin vapaa-ajan frendit. Ylläoleva ongelma on työkaverilistan kanssa.
Kotona pöytäkoneella näkyy livellä kyllä ihan siististi vapaa-ajan frendit.

Mullakin näkyy ensin että kaikki ovat offlinessä, mutta ne tulevat kyllä hetken kuluttua onlineen ketkä sillä hetkellä siis ovat onlinessä. Vaikuttaa tuo live aika keskeneräiseltä. Katkokset tiedoissa voivat johtua siitä, että mesen live versioon saa pian yahoo! messengerin yhteystiedot. Liveen Microsoft tulee kuitenkin panostamaan XBOX360 yhteensopivuuden takia.

Mulla live messenger havaitse lisättyjä yhteystietoja, vanhat näkyy ja toimii oikein. Mutta vasta lisätyt yhteystiedot näkyy offline,vaikka muut messengerit näyttävät online-tilan oikein? Vittu mikä paska toi live ja vanhaa msn messengeriäkään en löydä enää mistään et vois ladata.

Edit. löytyhän toi vanha versio billin sivuilta. saa nähdä suostuuko toimiin...

Edit2. Toimii kuin unelma tää 7.5v verrattuna liveen.

Enpä suosittele muita ku messengerin vanhoja versioita :)

7.5 menee just asennukseen, tää live on ihan perseestä. Kaikissa vasta lisäämässäni yhteystiedoissa toinen osapuoli näkee mut, mutta mulla näkyy toinen vain offline-tilassa :curs:

Mulla live messenger havaitse lisättyjä yhteystietoja, vanhat näkyy ja toimii oikein. Mutta vasta lisätyt yhteystiedot näkyy offline,vaikka muut messengerit näyttävät online-tilan oikein?

sama ongelma on mullakin. kolme uuta yhteyttä oon laittanu kahessa niistä lukee että ei ole yhteysluettelossa napsauttamalla tästä voit lisätä hänet mutta ei tapahdu mitään vaikka kuinka napsauttelee.
onkohan tuohon muuta ratkaisua kuin ottaa vanha mese käyttöön?

Siis eikös toi mese LIVE ole aivan susiversio tällä hetkellä?:D siinähän on bugeja enemmän kuin missään muussa versiossa. Miten ne pystyvät julkaisemaan noin huonon version?

Back
Ylös Bottom