Menettekö tappeluun väliin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja luikku
  • Aloitettu Aloitettu
Näin sitten livenä otsaanlyöntikilpailun jossa osapuolina oli kaksi minulle tuntematonta persoonaa. Tuli fiilis lähteä väliin mutta toisaalta siinä ei ollut itsellä penniäkään kiinni niin en lähtenyt.
Miten on, menettekö tappeluun väliin aina vai pitääkö mukana olla tuttuja jos menette?
Yleensähän väliin meneville käy juuri huonosti ja itse kun en mikään tappelija ole niin välttelen moisia tilanteita viimeiseen asti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutaman kerran on pitänyt kaveria mennä jelppimään. Ei ole kuitenkaan tarvinut tapella, niputtaa korkeintaan vastapuoli maahan tai istua "naaman päälle". Hyvälle menestyksellä toistaiseksi olen nämä suorittanut.

Ulkopuolisten nujakointiin en ihan herkästi menisi väliin, ellei tilanne äidy todella pahaksi.

Joo riippuu kyllä täysin. Jos jotain potkitaan 20 hengen toimesta joukolla niin paha siihen on väliin mennä.

Jos taas pari kolme potkii niin kyllä sitten voi mennä. Riippuu myöskin kuka potkii ja mitä.

Kaupungishan noit näkee joka ilta viikonloppuna. Enpä yleensä oo menny väliin meinaan tähän mennes aina joku Matti Meikäläinen on menny väliin. Toisaalt noi mitä mä oon nähny on ollu aina jotain yks-ykköstä, jos löydään pari kertaa ja painitaan sit ja sit joku tulee väliin.

Jos jompi kumpi on tuttu, niin luultavasti menen väliin. Jos kaksi aivan tuntematonta mätkii toisiaan ja matsi suht tasaväkinen niin en mene. Tilanteen ollessa törkeä esim. toinen potkii maassa makaavaa, niin väliin. Sitten jos on useampia, niin empä taida mennä, elleivät aivan nöösejä ole.

Tuntemattomien tappeluita en lähde selvittelemään jos ei kyseessä ole meneillään rikos esim, ryöstö. Jos kaksi minulle tuntematonta karpaasia ottaa matsia niin mitäpä se minulle kuuluu ? Enhän voi mitenkään tietää mistä on kyse, kuka aloitti ja miksi mäiskitään ja erotuomarin osa voi olla aika karu, jos itse ei ota kuonoonsa niin voi joutua käräjille todistajaksi ja sekös vasta ottaa pannuun selvittää jotain juttua oikeudessa johon on typeryyttään sekaantunut.

Ollaan pari kertaa kaverien kanssa oltu seuraamassa sivusta (valmiina menemään väliin) kun 10 äijää vittuilee, tönii ja haastaa yhtä. Eivät sitten tapelleet, vaan sopivat.
Mutta kyllä sitä väliin menis, tietty vähän tilanteesta riippuen.

Tuttuja mennään tietty jeesaamaan oli tilanne mikä hyvänsä ja tuntemattomien kahinoihin olen muutaman kerran mennyt väliin kun puolitajutonta ukkoa on pätkitty otsaan sanomalla jotakin tyyliin "eiköhän se jo piisaa tms.".

Sinänsä eivät muiden välienselvittelyt kiinnosta, mutta jos selvästi heikossa kunnossa olevaa kaveria pistellään kuin pistepalloa pitkin kupolia, niin sitten menen kyllä väliin - ei ole mikään hyvä fiilis vain hävitä mestoilta jos joku leipoo kanssakansalaisesta invalidia ihan urakalla.

En mene ikinä mihinkään tappelun väliin mikä tapahtuu julkisilla paikoilla. Tappakoot mun puolesta vaikka toisensa. Kiitos kuuluu Suomen lakikoneistolle.

Originally posted by HooEee
En mene ikinä mihinkään tappelun väliin mikä tapahtuu julkisilla paikoilla. Tappakoot mun puolesta vaikka toisensa. Kiitos kuuluu Suomen lakikoneistolle.

Samoin, kerta riitti kiitti. Suomen laki tukee liikaa syyllisiä noissa jutuissa. jos meet väliin ja joudut ite painimaan poliisi jos tulee paikalle niin sakot tuli

Juuri näin.. Kaverin tyttöystävää alettiin kerran baarireissulla "kouluttamaan" väkivallan kautta jonkun toisen kännisen miehen toimesta, arvaahan sen, kuinka siinä kävi:

Kaveri yöksi putkaan, pahoinpitelijä vapaalle jalalle ja tyttöystävä heitteille kaatokänässä...

Kiitos kotimaani oikeusjärjestelmälle ammattiinsa vittuuntuneita lainvartijoita myöden.:david:

Jos esim. juopot tai ulkomaalaiset keskenään tappelevat niin silloin en mene väliin, mutta sitten jos toinen esimerkiksi potkii jo maassa makaavaa, niin silloin voi aina mennä antamaan kaasut naamalle.
Fiksuinta kyllä olla puuttumatta muiden asioihin, se vasta vituttaa jos itse joudut pahoinpidellyksi niin että leukaluut ja hampaat puuttuu aamulla, tai sitten ne on siirtyny niin paljon ettei niitä tahdo löytää.

Näihin tilanteisiin törmää yleensä kännissä.Jos nään tappelun niin aika usein meen neuvomaan pukareita ja tsemmppaamaan niitä,mutta jos nään selvästi raukkamaisen pahoinpitelyn niin olen usein mennyt väliin jos se vaan on ollut mahdollista.

Just viimeks olio joku härski jätkä baarissa joka ilmeisesti tykkäs tapella. Sai aikaan pari tappelua ainaki mitkä minä näin. Kavereita sillä oli tietty pari kappaletta. Ekan jätkän kaatoivat maahan ja sitte pääjehu potkasi maassa olevaa päähän ja siihenhän se jäi. Sit alkoivat myöhemmin tappelee viel kaverin veljen kanssa (siinäkin 3vs.1) ja siin aloin jo miettiä et jotai pitäis tehä. Inhottavia tilanteita. Aina ku ite oon turpaani saanu ni on ollu useampia antajia, elikkäs harmittaa aika hemmetisti just toi jengiytyminen.

Rippuu tilanteesta. Jos kaverin (miehen tai naisen ) kimppuun hyökätään nii sitten kyllä menen väliin, mutta mannejen ja deekujen välisiin otteluihin en todellakaan :D

Viimeksi kun tappelun näin niin menin väliin. Molemmat osapuolet olivat ihan täysin tuntemattomia minulle, näytti vaan niin pahalle se turpaanvetäminen.. Menin heidän väliin seisomaan ja odotin kunnes vartijat saapuivat paikalle (kaveri lähti hakemaan niitä).

En varmana menis väliin... täysin vastaan mun aatteita. Tilanteesta riippuen yrittäisin lopettaa matsin puhumalla,
mut kumpaankaan en erehtyis ees koskemaan. Luultavasti soittaisin kytät.(Vaikka tuskin ne ajoissa ehtis paikalle)
Aika heikot keinot jää mun kaltaselle sodan/väkivallan vastustajalle... :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom