Meneekö paljon rahaa raketteihin UV:na?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan muutama raketti tulee ostettua, ehkä maksimissaan 10e arvosta. Keskityn uutenavuotena enemmän tuohon juomapuoleen :D :kippis1:

Marauder sanoi:
Timba, tosta vitosen maksavasta putkesta tulee mieleen eräs Bazooka-niminen "jättiroomalainen", noita tuli kans ammuttua joku vuos sitten.

Taisikin olla Bonanza Candle kun uudemman kerran miettii. No kuitenkin. Tänään tipahti ensimmäinen raketti-mainos postiluukusta.

Itse ostin viimeksi tai siis perheeni on ostanut raketteja vuonna 96 ja tuon jälkeen olen aina mennyt kaupungin talolle kuuntelemaan poormestaria vai kuka dude se nyt onkaa ja katselamaan ilotulituksia.:whip:

0 euroa tänäkin vuonna. Kertaakaan en ole ilotulitteita jaksanut ostaa, keksin kyllä parempaa käyttöä niille rahoille.

Viiskymppiä Pommeihin, ei se oo uusvuosi eikä mikään ilman kunnon ammuskelua! Ja Alkoholiin toinen. Uusi vuosi on paras:rock: :kippis1:

Oooh. Hyvä topic. Tuotanoin, mulla oli ainakin tänä vuonna kolme vaihtoehtoo: Mennä Helsinkiin, Mennä kaveirin uudenvuoden bileisiin tai sitten mennä naapurille paukuttelemaan(ja olla selvänä).

Viimevuonna taisin ostaa jollain 10E:llä paukkuja, ja sama sitä ennen. Mutta aikasemmin oon aina tuhlannu kaikki rahat paukkuihin :D . Oisko, että parhaimmillaan kuluttanu joku 80E paukkuihin. On ne vaan niin kivoja :)

Ei taida mennä yhtään. Vaikka kieltämättä jotkut isot padat ym on ihan hienoja. Että toivottavasti näkee edes jonku toisen niitä paukuttelevan.. :)

Ehkä kymmenen euroa sijoitan hukkaan tänä vuonna, kuten edellisinäkin. Puolet tulitteista menee illan päätöspaukkuun. Ei muuten turvaohjeet paljoa paina siinä puolen minuutin ryskeessä, ihmettelen mitenkä selvitään vuodesta toiseen ilman mitään vammoja siitä...

Kyseessä on siis pahvipakettiin (yleensä tarpeeksi kookas ilotuliterasia) sijoitettu kasa erilaisia ilotulitteita, enimäkseen kaikkea pientä.

Ei euroakaan. Fiilis niiden ampumisesta loppui teini-iän alkaessa kukkimaan. Loppujen lopuksi homma menee niin, että ensin hihkutaan ja tykitetään ja sitten itketään kun rahat meni ja savut jäi.
Niiden kyttääminenkään ei innosta. Taidan kärsiä masennuksesta uutena vuotena:)

Alkuillasta tuhotaan pommeja ja illan lämmikettä, loppuillasta varotaankin sitten jo silmiä ja siirrytään katselemispuolelle. Joku 10e menee varmaan ilotulitteisiin :)

Kyllä niihin monta kymppiä saa uppoamaan, sanotaanko vaikka tämän vuoden budjetiksi 30 euroa. Yleensä se on jotain 40-50e :D
Tuli jo tuo rakettikeiun lehti kotiin ja yksi juttu pisti silmään, ei roomalaisia kynttilöitä?! :itku:

hmm.. uusvuos..

Menee joku 50e, munakranaatteja, jotai pienii patoja/tulivuorii, tunderkinggejä..
Sääli vaa ku roomalaiset kynttilät kiellettii ni pitää ottaa varmuusvarastosta käyttöö viimevuotiset.. :)
Suunitelmii ei kyll vielä oo.. :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom