Meneekö paljon rahaa raketteihin UV:na?

Pentuna noihin meni yleensä melkei kaikki rahat mitä oli saanut joululahjaksi :D Viimeiseen kymmeneen vuoteen ei o kyllä tullut raketteja osteltua..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viime vuonna parhaimpia oli sellaset ilmatykit, vai mikähän se oli, kolme vai neljä samassa paketissa, oli vielä edullisia. Näyttäviä olivat.

Todennäköisesti ostan taas yhden isomman raketin eli 10-20e satsaan.

Yhtenäkään uutena vuonna en ole baarissa ollut asiakkaan ominaisuudessa, muutaman kerran töissä. Ei todellakaan kiinnosta käyttää uudenvuoden aattoa ensin baariin/yökerhoon sisälle jonottamiseen ja sen jälkeen tiskillä jonottamiseen. Kyllä se uusivuosi menee mukavimmin perheen/kavereiden kanssa mökillä/kotona, niin kuin pääsiäinen, vappu, juhannus, joulu, ihansamamikäjuhlapäivä. Ja vieläpä ihan mököttämättä ;)

Muutamia kymppejä. Se on aina niin hyvä tunne kun saa tunkea paukkuja joka väliin ja rakoon toivoo, että nyt se räjähtäisi paskaksi!

Aina pitää saada mahd. paljon tuhoa aikaan. Lähinnä kaikkia pulloja sun muita käteen tarttuvia esineitä räjäytellään :nolo: Yöllä sitten pari isoa raketti ja pataa soimaan.

Aika tarkkaan 0 euroa. Viimeksi taisin ostaa 12 roomalaista 2e hintaan. Ammuin ne kädestä.

Kyllä sitä varmaan muutama kymppi menee, vaikka tietää että sinne ne rahat palaa tuhkana taivaalle..

Ripe sanoi:
0 euroa, viimeksi 10-12 vuotta sitten on tullut jotain ostettua. Uudenvuoden suunnitelmat on tapani mukaan vielä auki, eiköhän ne selviä siinä aattona taas sitten :D

Sama täällä.. Taitaa olla vielä hieman pidempi aikakin kulunut.

Kaverien kans tulee ostettua yhteiset raketit. Yleensä pari kunnon pataa, mitä tosiaankin viittii katella, ja sitte joku normi rakettipaketti. Koko huvi kustantaa noin 10-20€ per naama. Ideana on, että sijoitetaan muutamiin kunnon jytkyihin ja ne sitte yritetään kännipäissään saaha ilmaan. Roomalaisillakin kuluu hyvin aika tupakalla(seurana).

Noin viisi vuotta sitten ammuin itteäni kulmakarvaan roomalaisella. Mulla oli pari tikkua kädessä joista toinen oli väärinpäin ja pommit tuli housuille. Kaverit huutelemaan että käännä se niin lentää paremmin joten käänsin ampuvan puolen naamaa päin jolloin tuli osuma. Aamulla muistellessa jännitti enemmän kuin illalla.
Eli tänä vuonna tonnilla roomalaisia!! Jihhuuu ja hyvää joulua & uutta vuotta.

ribu sanoi:
Noin viisi vuotta sitten ammuin itteäni kulmakarvaan roomalaisella. Mulla oli pari tikkua kädessä joista toinen oli väärinpäin ja pommit tuli housuille. Kaverit huutelemaan että käännä se niin lentää paremmin joten käänsin ampuvan puolen naamaa päin jolloin tuli osuma. Aamulla muistellessa jännitti enemmän kuin illalla.
Eli tänä vuonna tonnilla roomalaisia!! Jihhuuu ja hyvää joulua & uutta vuotta.

Jostain lehdestä luin, että roomalaisia ei sais enää tänä vuonna?? oonko nähny unta? Ja syy tuli tuossa sun tekstissä aika hyvin esille..

Tuli ostettua semmonen pieni raketti säkki kun osa meni hyväntekeväisyyteen.
Yleensä uusivuosi on menny jossain kotibileissä ja niin tänäkin vuonna. Joskus oon ollu baarissa ja se ei kyllä tuntunu "uudelta vuodelta" ollenkaan mielummin olisin kotona... Hauskaa uutta vuotta kaikille :kippis1: .

Joku n. 20-30 euron rakettipakkaus pitänee taas hankkia, ihan vaan lasten mieliksi.
Joulun jälkeen on kuitenkin vielä niin bärse-auki ettei enempää varaa olisikaan moiseen turhuuteen laittaa.

edittiä: Sniffu, voihan lollo miten osuva toi sun vertaus!!

En osta raketteja enkä siis niitä ammu. Enhän mä osais niitä ees turvallisesti posautella. Lapsena tuli kyl isän kans ammuskeltua. Ihan mukava noita on katsella mut tosiaan jos yksinkin olen niin hittoako sitä muutamaa ampumaan, kattelen muiden raketteja.

Uusi vuosi menee näillä näkymin yksin kotona. Mökötänkö vai en, sen näkee sitten. Koskaan ei kyl oo ollu uuden vuoden suunnitelmat valmiina kuin ehkä päivää ennen :D joten saa nähä mitä täs vielä tapahtuu.

Tokihan raketteja on oltava! Ei uus vuosi oo mitään jos ei vähän paukutella. Mennään mökkeilemään n. 20 hengen porukalla ja kerätään varmaan joku rakettikolehti. Vaikk 7.5€ per naama olis 20*7.5=150€. Sitten ostan ne vielä omalta työpaikalta henkilökunta-alennuksen kera, niin paukkujen arvo on jo yli 200€. Eiköhän ne meille riitä. :)

Roomalaiset ja Kissanpierut (YM. tuotteet joiden myynti on loppumassa) ovat vielä tänävuonna myynnissä. Myyjät eivät tilaa uusia, mutta jos on viimevuodelta varastossa, niin ne on myynnisä tänävuonna.

Viimevuonna meni mun porukalla yht 250e. (Faija 50e, kaveri 100e ja mä 100e) Arvelen et iteltä menis täl kertaa se 50e. Yhen rakettipaketin ostan, joka maksaa noin 20-30e ja päälle jonkun about 20e padan. Keskiyöllä voi kattoo hienoo tulitusta vaik omia pommeja ei oliskaan. Viimevuotisista muuten löytyi vielä kuvakin http://img421.imageshack.us/my.php?image=snowbenpommit3rn.jpg

Vinkkejä niiden paukkujen ostoon:

Ostakaa teholuokkaa 1.3G, ne räjähtävät tykimmin kuin 1.4G luokan paukut. Toinen nyrkkisääntöni on se, että mitä isompi luku tulee laskusta lentokorkeus/räjähdyskuvion halkaisija, niin sitä parempi paukku :) Esim. 80m lentokorkeus, 50m kuvio on kivaa katottavaa. Mut sit taas joku 150m lentokorkeus 50m kuvio jää aika tuhnuksi..

Menee rahaa. Pakkomielteenä mulla on tehdä näistä ostetuista sitten omia räjähteitä eli esim laittaa monta samaa yhteen pakettiin jne. Ja nää omat on yleensä ollu niitä kaikkein näyttävimpiä.

Esimerkkinä: Viime vuonna ostin ehkä 4 isoo pakettii niitä vihreitä pieniä kuulia, (nimi tais olla joku munapommi tms) niin tein sillee et aukasin ne kaikki kavereiden avustuksella ja sit laitettii ne kaikki rakeet mitä niistä irtos lastikkapussiin sillai et siitä tuli niinku pallo, sit teippii ympärille vähän et se on kokonaan peitossa. Sytytyslanka tehtii kissanpierujen sytytyslangoista.
Räjähtäessään se oli semmonen ehkä halkasijaltaan metrin oleva iso räjähdys, ja savua lähti ihan sikana.

Kiinnostus jotain raketteja kohtaan on aika nolla, kyllähän niillä oli kiva leikkiä joskus ala-asteikäisenä. Mutta kun löysin nämä toisenlaiset paukut :kippis1: niin unohtuivat raketit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom