Meneekö paljon rahaa raketteihin UV:na?

0 euroa.
Muutenkin yksityisten henkilöiden raketit saisi kieltää lailla, turhaa rahanhaaskausta koko touhu. Tavallisten ihmisten raketit näyttävät lähinnä säälittäviltä ja roskaavat luontoa - unhoittamatta tietenkään rakkaiden kotieläimien kärsimystä, kun jotkut valopäät keksivät klo 18 lähtien ampua jotain v*tun vinkuvia fägäripaukkuja.

Hyvää uuttavuotta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMO aika tylsä, kallis ja lapsellinen harrastus. Ei sitä jaksa kokoajan pihalla värjötellä ja sit kynsiä tulia niihin raketteihin, joihin on vielä saanut tunkea rahaa ihan hemmetisti. Ei ne itse ilotulitukset edes mielestäni näytä niin hienoilta, ellei rahaa ole mennyt sitä 50 miljoonaa niihin...

Yhdyn vsq:hen iloisesti joulun kunniaksi.

Eiköhän sitä jotain parikymppiä mene, ettei tarvi tyhjin käsin olla kun muut ampuu. Joku paketti tai sitten joku isompi yksittäinen paukku. Ylläksen suuntaan mennään, joten eiköhän siellä näe tulitusta aika paljon. :)

Edit : Rahanhaaskauksesta vinkumisen koen aika tyhjänpäiväseksi, muutenkin kaikki ostaa paljon sellaista mitä ei oikeasti tarvis.

Pakkaus tähtisadetikkuja tulee varmaan ostettua. Kaupoissa myytävät raketit ovat yleensä melko mitäänsanomattomia ja pidän niitä lähinnä rahanhaaskauksena. Mikäli raketeista olisi nähtävissä kunnollisia ja realistisia mainosvideoita, saattaisin yhden isomman ja näyttävän hankkiakin.

Kysykää vaik multa, jos haluutte rahoillenne vastinetta. Btw, monilta sivuilta löytyy jo mainosvideoita. Laadussa ei oo kyl kehumista.

Ei mene yhtään euroa tulitteisiin, eikä ole koskaan mennyt. Tyydymme kumppanin kanssa katselemaan kaunpungin järjestämää upeaa isoa ilotulitusta.

Joskus skidinä isä osti tulitteita joita ammuttiin mökillä järven jäällä, se on ainoa kerta kun olen ollut omia laukaisemassa.

Teininä joutui olemaan aina UV-aikaan paskat housuissa varsinkin kaupungilla sillä tämän seudun 'kovikset' mm. heittelivät kiinalaisia muita päin, siinä parina talvena tuhoitui talvitakkikin ihan rei'ille.

Joka vuosi koulussa aina saarnattiin että olkaa varovaisia niiden kanssa ÄLKÄÄKÄ missään tapauksessa tehkö omia, silti niitä aina jotkut tekivät ja itse tunnenkin jokaiselta vuodelta yläasteen ajalta poikia jotka menettivät sormensa... Eli sama toistui kolmena vuotena peräkkäin ja varmaan jatkuu tahti nykypäivänäkin, paljon niitä sormi-, ja silmävammaisia ensiavuissa UV-aikaan makailee... Osa omatekoisista, mutta yllättävän moni myös noista kaupan myymistä vahingoittuneena.

En oo muutamaan vuoteen yhtään raha raketteihin laittanu. Juhlin sitä uutta vuotta sitten muilla tavoilla. :kippis1: Kyllä niitä raketteja näkee ihan tarpeeksi. Turha ampua omia rahoja taivaalle.. :)

varmaan parilla kympillä tulee ostettua raketteja! yleensä on jääny suurin osa raketeista räjäyttämättä ku on ollu parempaa tekemistä:rock:

En osta. Naapurit ampuu meitinkin edestä.

Taas oon kirjottanu ajattelematta ^^ Siis mitä pienempi luku tulee lentokorkeus/räjähdyskuvin halkaisija, sen parempi. Ja noista teholuokista viel, esim. rakettipakkaukset kannattaa ostaa 1.3G teholuokkaa. Suurinosa, ellei kaikki padat ovat teholuokkaa 1.4G, koska yksittäisessä padan ampumassa räjähteessä on alle 20g pyromassaa.

Yritän pärjätä 20€, vuosituhansia vanha traditio saa minun kauttani jatkumon.
Kallista on, ja ehkä turhaakin, mutta ken välittää jos on seuraakin?

Taidan jatkaa samalla selkeällä linjalla kuin viime vuonna.. ja sitä edellisenä vuonna.. ja...

Eli pyöreät 0 ecua menee. Ei vaan napostele kauheesti moinen homma.

muutamat vuodet meni n.60-70e .viime vuonna meni 5e::( kyllä ne wanhat thunder kingit pitäs saada takas!... ei kai roomalaisten myynti lopu! menee viimesetki ilot

Rahaa pakkuihin ei menee varmaan euroakaan, tai maximissaan ostaa jonku roomalaispaketin ja niitä sitten vetelee kännissä taivaan tuuliin..:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom