[Men Only] Suuri sankaritredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Belmondo
  • Aloitettu Aloitettu
tokkopaisto sanoi:
Kai Hansen?

Tottahan toki Hansen tähän seuraan kelpuutetaan. Miehessähän yhdistyy vähän koko tuon Helloween-retkueen parhaat puolet.

Liitteet

• Hansen.jpg
    Hansen.jpg
    130,2 KB · Katsottu: 260
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Belmondo sanoi:
Musiikissa olen täysi debiili, mutta tiedän tyypin ja olen rariosta kuunnellunna hiän soitantaa. Hesus mitä tykitystä se oli. En muista miten "biisi" meni, vain sen kuinka suu auki kuola valuen jäin siihen kiinni. (Tekee mieli jotenkin käyttää sanaa "sielu" tässä yhteydessä.)

Tsah, noinkohan sitä tempaisisi ittensä levykauppaan. Oisko levysuosituksia?

Ostin hiljattain Anttilasta Django Reinhardt: Portrait -boksin, 10 levyä, hinta suunnilleen kymmenen euroa. Ja siinä on ollut kuuntelemista pitkäksi aikaa!

tokkopaisto sanoi:
Metallisen sointuva ääni :) .

Sehän on Hansenin paras puoli. Vetää kyllä niin härskisti, että olen ymmälläni. Pesee Dickinsonit ja Kisket puhtaasti. Tai nimenomaan epäpuhtaasti.

D sanoi:
Alive,hyvä elokuva.

Tuo Valaanpyyntialus Essexin tarina kuulostaa mielenkiintoiselta.Tykkään selviytymistarinoista jotka pohjautuu tositarinaan ja yksi lempikirjoistani onkin Papillon.

niin ja ainoa semmoinen :lol2:
Ootko lukenut kirjan "The One that Got Away"? Suomeksi "Vain yksi pääsi pakoon." Kertoo Britti SAS sotilaasta joka pakeni vihollista Persianlahden sodan aikana 10 päivää linjojen takana. IMO hyvä kirja. Kaveri oli yksi Bravo-Kaksi-Nolla ryhmän jäsenistä. Siinä on toinen hyvä kirja. Tuolla nimellä.

Vain yksi pääsi pakoon, Chris Ryan, ISBN 9510209791

Bravo-Kaksi-Nolla, Andy McNabb, En nyt just löydä ISBN-koodia.

Tuskin kukaan on sannut vielä(voi olla ehkä) muuta meikäleiselle yksi ehdottomasti suurimmista on Vesa-Matti Loiri.... Aivan mahtava ihminen.. muusikko, murheiluja ja aivan loistava taiteilija
232_2.jpg

Toinen tietysti Lauri Törni
koivisto2.jpg

Louis_Pasteur.jpg

Louis Pasteur. Tämän miehen työn arvoa ei kukaan voi kiistää.

Kyllä tää äijä aika sankari on, aika hyvä toi keskikroppa noinkin isoksi mieheksi. Saanko esitelle the big bad Wolf eli Dennis Wolf suoraan tuonelasta.
denniswolf29vd.jpg
wsb205x292untitled2ul.jpg

Niin ja tässä oikeesti todella hyvä ja realistinen sankari:
classicbb0048-01.jpg
classicbb0049-01.jpg

Robert F. Kennedy

r_kennedy.jpg

"There are those who look at things the way they are, and ask why... I dream of things that never were and ask why not."

Jaa, että hulkki pääsi sankareiden joukkoon. :lol2:

No kehoilufoorumilla kun ollaan...

Mä tunnustan myös Hulkin yhdeksi esikuvistani, on muitakin, mutta kyllä Hulkin asenteesta ja pitkäjänteisyydestä voisi ottaa oppia. Kaikenlisäksi ei tule sellaista "kauhea geenifriikki" meininkiä, vaan tuntuu että kyseessä on normaali (toki lahjakas) ihminen, ja jonka tuloksiin voisi itselläkin olla mahdollisuuksia, sanotaan vaikka 15 kovan treenivuoden jälkeen. :)

No kehoilufoorumilla kun ollaan...

Mä tunnustan myös Hulkin yhdeksi esikuvistani, on muitakin, mutta kyllä Hulkin asenteesta ja pitkäjänteisyydestä voisi ottaa oppia. Kaikenlisäksi ei tule sellaista "kauhea geenifriikki" meininkiä, vaan tuntuu että kyseessä on normaali (toki lahjakas) ihminen, ja jonka tuloksiin voisi itselläkin olla mahdollisuuksia, sanotaan vaikka 15 kovan treenivuoden jälkeen. :)

Joo, en vähättele yhtään kaverin saavutuksia ja omistautumista. Kovassa seurassa on kuitenkin. Mielipiteensä kullakin. Lähinnä hymyilytti, että tiesin etukäteen kenet NGV postaa.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom