Meidän Anneli...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasoni
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
55
Onko politiikka/politikot kielletty aihe Pakkiksella? Jos on, niin ylläpidolta pikaista deleteä aiheelle!

Mutta jos keskustelu on asiasta sallittu, niin täytyypä sanoa, että tämän päivän eduskunnan kyselytunti oli paras viihdeohjelma telkkarista pitkiin aikoihin! Oli oikeasti nautittavaa katsoa, kun Annelia pistettiin pinhuusiin koko eduskunnan voimin. Naurettavaa Annelin väittää, että hänelle joko lähettäisi näitä salaisia asiakirjalainuksia faksilla aivan tuosta vaan ja hän ilman mitään varmistusta käyttäisi niitä vaaliaseena pelissä, jossa täytyy aina olla hyvin asioiden taustat varmistettuna. Myöskin käsittämätöntä väittää, että joku korkea virkamies presidentin kansliasta lähettäisi aivan oma alotteisesti faksilla huippusalaisia tietoja jollekin sen kummemmin vastaanottajaan yhteyttä olematta. Naurettavaa!

Minua ei sääliksi käy, sillä Anneli on aivan itse itsensä tähän tilanteeseen ajanut. Kantakoot nyt vastuunsa, ja jos tuosta moukaroinnista selviää, niin kova mimmi on ja kait jatkonsa on ansainnut. Minulla ei ole itselläkään mitään puoluekantaa, joten tämä ei vahingoniloa mitään puoluetta kohtaa, ainoastaan tämä politikoiden tekopyhä meininki närkästyttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jätemäki pihalle ------->

Uutisis näytettii lyhyt pätkä ku Jätemäki puolusteli itteää ja muut kansanedustajat vaa nauro ja huuteli :D

Ja Jätemäki sano varmaan 39716 kertaa "se tuli minulle yllätyksenä".

Anneli

Joo, viimeksi tänä aamuna Anneli lupasi "kerron sen mitä minä tiedän". Onpa kumma ettei hän oppinut mitään jäätyään jo jokusen kerran kiinni valehtelusta. Ei jummarra. :confused: Kohtalonsapa on kuitenkin ansainnut, agreed- onneksi älysi sentään erota.

:kippis1: :worship: :lol2: :D HIIIIIIIIIIIII HOOOOOOOOOOO :) HAHAA Voi pylly nyt menee kyllä treeni hyvin -> pumppaamaaann!!!!

Mäki tosiaan katoin livenä sen kyselytunnin ja oli ihan sika viihdyttävää. Ei siinä ettei se normaalisti naurattais ku pukumiehet aukoo päätään toisille, mutta tänään oli kyllä kunnon sirkusta: Muut piikittelee minkä kerkii ja Anneli sönköttää epätoivosesti jotain niin poliitikkomaista puutaheinää:lol2: !

Sit kunnon pleijjerinä Lipponen heittää puheenvuoron rääväsuu-Halmeelle, joka vaan totee: "En mä mitään puheenvuoroa pyytäny, mut..........ja Anneli voikin sitten erota."

Joo kyllä toi Anneli aika pahasti nakkeli niskojaan siellä pöntössään. Luulee ilmeisesti tosissaan, että ei ole tehnyt mitään väärää tai sit kuvittelee saavansa tehdä ihan mitä vain joutumatta edesvastuuseen :curs:

Ihme touhua täytyy sanoa.

Olis nyt edes Toni heittäny sitä pienellä kivellä puhevuoronsa lopuksi et siinä on :lol2:

Mikä hitto tämä Irak-vuoto homma on, kun noin tärkeältä vaikuttaa. Mitä siellä on vuodettu?
En ole kovin tarkkaan asiaa seurannut..

Nauroin maha vääränä, kun Jäätteenmäki mainitsi sanat: "En pyytänyt mitään", "Täytenä yllätyksenä" ja "Totuus".

Onneksi suomessa kansanedustajat ovat rikosoikeudellisessa vastuussa. Italian malli ei paljoa naurata.

Jäätteenmäen valehtelua seuratessa on pakostakin tullut mieleen se vanha "Keskusta pettää aina"-lause.

Ihme on jos Jäätteenmäen poliittinen ura ei ole lopussa.

Originally posted by Raven
Mikä hitto tämä Irak-vuoto homma on, kun noin tärkeältä vaikuttaa. Mitä siellä on vuodettu?
Käytti vaalitaistelussa lyömäaseena ulkoministeriön salaisia tietoja. Vauhdin hurmassa ei tainnut tajuta tehneensä iiiisooon mokan. Vähän käy ehkä sääliksikin, aika nöyryyttävä loppu niin hehkutetulle uralle. Hauska nähdä kuinka tekopyhiä muut politikot nyt ovat, hyi hyi Anneli!

Originally posted by Dragon
Nauroin maha vääränä, kun Jäätteenmäki mainitsi sanat: "En pyytänyt mitään", "Täytenä yllätyksenä" ja "Totuus".

Nauru oli kyllä makeaa!!Onneksi päästiin tosta noidasta eroon :thumbs:

Originally posted by Nitsku
Ihme on jos Jäätteenmäen poliittinen ura ei ole lopussa.

Niin no eikös näissä viimeisimmissä vaaleissa mennyt läpi sellaiset hahmot kuin Juhantalo ja Alho, joten ihan hevillä ei kyllä poliittista uraa täysin kiville saa.

Originally posted by Raven

Ymmärtääkseni Lipponen oli (diktaattorina) päättänyt, että Suomi on USA:n puolella Irakin vastaisessa sodassa. Vuodettu asiakirja liittyi siis Bushin ja Lipposen sopimukseen, jonka mukaan Suomi on USA:n puolella Irakia vastaan.

Toivottavasti Lipposesta ei leivota uutta pääministeriä, sillä siinä on toinen valehtelija. Paavohan lupasi vaalien alla, että Suomeen saadaan EU:n elintarvikevirasto, mutta olikin ketku sopinut vaan Italian kanssa, että annetaan ymmärtää niin. Eihän Italia ollut kuitenkaan luvannut Suomelle elintarvikevirastoa.

Tämä oli päivän paras kommentti:

"Keskustapuolueen jäsenkirja on yhtä kuin rikollisjärjestön liivitunnus. Kuuluminen kepuun tulisi kriminalisoida."
-Tuhatkauno

Itse näen että politikko on luottamushenkilö joka ei voi käyttäytyä miten tahansa. Tosi paljon on pelleilty (Juhantalo, Alho Lundén) ja toivon, että Jäätteenmäki ei palaa politiikkaan. En välitä vaikka tapauksessa Jäätteenmäki on lievittäviä asianhaaroja... Kun mokaa niin se on OUT.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom