Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jätemäen kirjasta:Originally posted by Hannibal
Anneli on kirjoittanut kirjojakin.
http://www2.eduskunta.fi/fakta/edustaja/189/kirja.htm
Originally posted by Vuohi
Ymmärtääkseni Lipponen oli (diktaattorina) päättänyt, että Suomi on USA:n puolella Irakin vastaisessa sodassa. Vuodettu asiakirja liittyi siis Bushin ja Lipposen sopimukseen, jonka mukaan Suomi on USA:n puolella Irakia vastaan.
Originally posted by kekexx
Toisaalta, joskus on parempi, ettei kerrota äänestäjille miten tätä maata johdetaan.
Ota selvää ennen kuin kommentoit. Yle ykkösellä äsken Lankia ja Heinäluoma puolusteli yhdessä suin Suomen Irak-kantaa. Suomen irak-politiikka oli linjassa Ranskan ja Saksan kanssa.Originally posted by kekexx
Ensimmäinen järkevä kommentti tästä aiheesta. Minun mielestä itse asia (Suomen Irak-politiikka) on tärkeämpää, kuin se, että kansakin saa tietää(vuoto) siitä. Parturini toi tänään esille edellämainitun näkökulman. Helposti syntyy kysymys: mitä muuta emme tiedä?
Ilmeisesti Suomen ulkopolitiikka on niin arka aihe, että sen peittämiseksi pitää nostaa hirveä haloo. Eduskunta=Suomen kansallisteatteri.
Toisaalta, joskus on parempi, ettei kerrota äänestäjille miten tätä maata johdetaan.
Originally posted by I Drink Alone
Ota selvää ennen kuin kommentoit. Yle ykkösellä äsken Lankia ja Heinäluoma puolusteli yhdessä suin Suomen Irak-kantaa. Suomen irak-politiikka oli linjassa Ranskan ja Saksan kanssa.
Originally posted by JPx
Niin no eikös näissä viimeisimmissä vaaleissa mennyt läpi sellaiset hahmot kuin Juhantalo ja Alho, joten ihan hevillä ei kyllä poliittista uraa täysin kiville saa.
Originally posted by Vuohi
Tietenkin ne puolustelevat, koska olihan se nolo homma Lipposelta. Lipponenhan suostui siihen, että Suomi on mukana humanitäärisessä toiminnassa ja avun antamisessa Irakiin sodan jälkeen. USA:ssa tämä kuitenkin ymmärrettiin, että Suomi koalitiossa USA:n kanssa. Turha sitä enää jälkeenpäin on muutella mihinkään suuntaan. Töppö mikä töppö.
Originally posted by kekexx
Ensimmäinen järkevä kommentti tästä aiheesta. Minun mielestä itse asia (Suomen Irak-politiikka) on tärkeämpää, kuin se, että kansakin saa tietää(vuoto) siitä.
Originally posted by JammuSetä
No... Saadaanpahan Annelista jämerä puolustusministeri Vanhasen tilalle, jos kerran päikseen vaihtavat hommiaan. :jahas:
Originally posted by rocket
Se, että julkistetaan kansalle väärä totuus suorassa lähetyksessä, tuntuu aika julmalle. Saas nähä mihin tämäkin johtaa...