Meidän Anneli...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasoni
  • Aloitettu Aloitettu
Jäätteenmäki on aivan säälittävä ämmä. Aivan liian kokematon poliitikko pääministeriksi. Ei ollenkaan sanavalmis, osaa ainoastaan hokea juttuja tyyliin: "minulla on kaksi korvaa". Jos valehtelee niin pitäisi muistaa myöhemmin mitä viimeksi valehteli.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anneli on kirjoittanut kirjojakin.

http://www2.eduskunta.fi/fakta/edustaja/189/kirja.htm

Saksittua: Anneli Jäätteenmäki, "Oikeus voittaa" , 1999 , Edita:

"Luottamusta järjestelmän tehokkuuteen nakertaa tehokkaasti se,
että järjestelmämme ylätasolla voi käytännössä toimia oikeudellisen ja poliittisen vastuun uhkaamatta.
Juuri siksi näihin ongelmiin on syytä suhtautua erityisen vakavasti."

Ai hitto kun on kiva möyhentää tätä tunkiota oikein kunnolla..

Jiihaa!

Näin siinä käy, huijata saa, muttei jäädä kiinni :D
Vaikka kyllähän tuossa pikkuisen asiatkin uhkaa jäädä populismis jalkoihin, ja ne vanhat äijänkäppänät saa leikkiä piirileikkiään. En kuitenkaan puolusta Jäätteenmäkeä, sitä saa mitä tilaa.

Ja tuossa uusin Jäätteenmäki kokoelma-cd

CD:
Europe - The Final Countdown
Snow - Informer
Nylon Beat - Syytön
Elvis Presley - Suspicious Minds
Bananarama - I Heard A Rumou
Nylon Beat- Valehtelija

Lisää kohta...

Näin nyt sitten meni Anneli temput tekasemaan.
Mitä seuraavaksi? Ilmoittaako Halonen luovuttavansa presidenttiyden, koska käykin ilmi että Irakin sota onkin kokonaan Tarjan vika?

Originally posted by Vuohi
Ymmärtääkseni Lipponen oli (diktaattorina) päättänyt, että Suomi on USA:n puolella Irakin vastaisessa sodassa. Vuodettu asiakirja liittyi siis Bushin ja Lipposen sopimukseen, jonka mukaan Suomi on USA:n puolella Irakia vastaan.

Ensimmäinen järkevä kommentti tästä aiheesta. Minun mielestä itse asia (Suomen Irak-politiikka) on tärkeämpää, kuin se, että kansakin saa tietää(vuoto) siitä. Parturini toi tänään esille edellämainitun näkökulman. Helposti syntyy kysymys: mitä muuta emme tiedä?

Ilmeisesti Suomen ulkopolitiikka on niin arka aihe, että sen peittämiseksi pitää nostaa hirveä haloo. Eduskunta=Suomen kansallisteatteri.

Toisaalta, joskus on parempi, ettei kerrota äänestäjille miten tätä maata johdetaan.

Mä oon jo pitkään koittanu katella tv:stä milloin sieltä eduskunnasta tulee jotain lähetystä mutta ei ikinä ole silmään osunut ja nyt kun selaan telkku.comista niin millä salananimellä tuo lähetys siellä sitten on ollu??? Mistään eduskunnan kyselytunnista ei puhuta sanaakaan. :itku:

Originally posted by kekexx

Toisaalta, joskus on parempi, ettei kerrota äänestäjille miten tätä maata johdetaan.

On se Anneli aikamoinen. Huomasi faksiinsa ilmestyneen jotain outoja papereita, tietysti isänmaallisena naisena informoi parhaansa mukaan kansaa, omaa etuaan tai uraansa ajattelematta. Näin siitä sitten palkitaan :david:

Ensimmäinen järkevä kommentti tästä aiheesta. Minun mielestä itse asia (Suomen Irak-politiikka) on tärkeämpää, kuin se, että kansakin saa tietää(vuoto) siitä. Parturini toi tänään esille edellämainitun näkökulman. Helposti syntyy kysymys: mitä muuta emme tiedä?

Ilmeisesti Suomen ulkopolitiikka on niin arka aihe, että sen peittämiseksi pitää nostaa hirveä haloo. Eduskunta=Suomen kansallisteatteri.

Ota selvää ennen kuin kommentoit. Yle ykkösellä äsken Lankia ja Heinäluoma puolusteli yhdessä suin Suomen Irak-kantaa. Suomen irak-politiikka oli linjassa Ranskan ja Saksan kanssa.

Originally posted by I Drink Alone
Ota selvää ennen kuin kommentoit. Yle ykkösellä äsken Lankia ja Heinäluoma puolusteli yhdessä suin Suomen Irak-kantaa. Suomen irak-politiikka oli linjassa Ranskan ja Saksan kanssa.

Tietenkin ne puolustelevat, koska olihan se nolo homma Lipposelta. Lipponenhan suostui siihen, että Suomi on mukana humanitäärisessä toiminnassa ja avun antamisessa Irakiin sodan jälkeen. USA:ssa tämä kuitenkin ymmärrettiin, että Suomi koalitiossa USA:n kanssa. Turha sitä enää jälkeenpäin on muutella mihinkään suuntaan. Töppö mikä töppö.

Aika kauhea kohtalo noin upealle uralle.

Anneli otti aika riskin; teki mokan, pahan mokan ja joutuu siitä vastuuseen, mutta pystyykö kansa luottamaan eduskuntaan tulevaisuudessa.

Se, että julkistetaan kansalle väärä totuus suorassa lähetyksessä, tuntuu aika julmalle. Saas nähä mihin tämäkin johtaa...:)

Originally posted by JPx
Niin no eikös näissä viimeisimmissä vaaleissa mennyt läpi sellaiset hahmot kuin Juhantalo ja Alho, joten ihan hevillä ei kyllä poliittista uraa täysin kiville saa.

Voi olla. Mutta toisaalta Juhantalo teki talousrikoksen ja ne eivät Suomessa näytä olevan rikoksia ollenkaan jos niitä tekevät tarpeeksi isokenkäiset tyypit. Alho taas oli taitamaton ja tyhmä, mikä ei ole täysin anteeksiantamatonta.

Jäätteenmäen ongelma on siinä, että tämän sopan myötä hän teki (ihan itse) itsestään moninkertaisen valehtelijan, hän valehteli eduskunnalle, lehdille, suunnilleen kaikille jotka asiasta kysyivät. Tällainen asia saattaa painaa sitten myöhemmin.

Originally posted by Vuohi
Tietenkin ne puolustelevat, koska olihan se nolo homma Lipposelta. Lipponenhan suostui siihen, että Suomi on mukana humanitäärisessä toiminnassa ja avun antamisessa Irakiin sodan jälkeen. USA:ssa tämä kuitenkin ymmärrettiin, että Suomi koalitiossa USA:n kanssa. Turha sitä enää jälkeenpäin on muutella mihinkään suuntaan. Töppö mikä töppö.

Ei USA:ssa mitään tuollaista ymmärretty. Ihmeissään ne siitä olivat, kun "fiksut" suomalaiset toimittajat kysyivät, että onko Suomi osa Irakin vastaista koalitiota. :david:

Ja mitä siihen elintarvikevirastoon tulee, missä Lipponen on luvannut, että se TULEE Suomeen? Minä en ainakaan ole vielä koskaan sellaista kannanottoa nähnyt, vaikka tuota politiikkaa tuleekin seurattua melko tiiviisti. Minusta Italia ja Suomi on ollut siinä asiassa koko ajan samalla viivalla ja edelleen asiasta päätetään EU maiden äänestyksessä.

Mutta Anneli on kyllä ollut aika pässi. Jotenkin sääliksi käy... Tai sitten ei! :lol2:

Ensimmäinen järkevä kommentti tästä aiheesta. Minun mielestä itse asia (Suomen Irak-politiikka) on tärkeämpää, kuin se, että kansakin saa tietää(vuoto) siitä.

Eihän sekään ole tärkeää, että kansa sai tietää vuodosta, vaan miten vuoto lähti liikkeelle ja kenen toimesta.

Tässä tapauksessa se lähti siitä, kun Anneli (en muista tarkkaa nimikettä rikokselle) yllytti virkamiestä virkavirheeseen. Suomeksi sanottuna hän meni pyytämään salaiseksi tietämiään asiakirjoja, mikä on rangaistavaa.

Eikö se noin pääpiirteittäin mennyt?

Originally posted by JammuSetä
No... Saadaanpahan Annelista jämerä puolustusministeri Vanhasen tilalle, jos kerran päikseen vaihtavat hommiaan. :david: :jahas:

Annelille vaan ehdotonta häkkiä, eikä mitään selkääntaputuksia.

Originally posted by rocket

Se, että julkistetaan kansalle väärä totuus suorassa lähetyksessä, tuntuu aika julmalle. Saas nähä mihin tämäkin johtaa...:)

Kuinkakohan monta kertaa päivässä kansalle julkistetaan väärä totuus, ilman että siitä jäädään kiinni? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom