Meha Duty

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä mielt ootte mega duty treeneist....lainasin kirjastost sen kirjan ja siit ei ilmenny kui mont sarjaa pitäs tehd per liike eli mikä se suuri piirtei olis jos mun rinta treeni on penkkipunnerrus+vinopenkkipunnerrus...?On myöskin ajatellu ostaa sen update version kyseisest kirjast...onx jotai järkee?siis onx siin mitää uutta verrattun toho 94- vuode teokseen?

Search...?

Ei kannata liiotella md reenin kanssa, meinaan ei joka kerta.
Muuten iskee ylikunto.
Sillon tällön tehtynä toimii hyvin.
Uudempaa kirjaa en oo lukenut.

siis onx meka duti joku treenimenetelmä vai? saax sil lihastki sit? onx se lihas läskiä?

Originally posted by IR0N.
siis onx meka duti joku treenimenetelmä vai? saax sil lihastki sit? onx se lihas läskiä?

Hmm... onx se lihas läskiä?:kippis1: yleensä lihas on lihasta...
ja joo sillä saa lihasta riittää vaan et omistat ton kirjan!!!

kyllä siinä vanhassakin versiossa mainittiin noista sarjojen ja toistojen määrästä ja olihan siinä liikkeetkin mainittu. En ymmärrä, miksi ihmiset kyselevät mega duty ohjelmia vaikka kaikki lukee kirjassa. Itse havaitsin MD:n hyväksi menetelmäksi kun puhti meinaa multa loppua aika äkkiä (kun tekee siis kovia sarjoja).

Ja selittäkää joku tolle IRON.:lle ku se ei oikein ymmärrä :D

Kamoon hei. IRON heitti tuon kommenttinsa vitsinä, mikä nyt pitäisi aika helposti tuosta huomata.

Originally posted by Tomi
Kamoon hei. IRON heitti tuon kommenttinsa vitsinä, mikä nyt pitäisi aika helposti tuosta huomata.

:p Kiitoksia selvennyksestä!

No sitähän se minäki... Kattoin tota viestiä ja mietin onkohan tohon pitäny tulla :) perään. Eikä toi munkaan reply ollu ihan vittuiluna laitettu.:lol2:

Originally posted by Tomi

astrokin heitti ihan läpällä mikä pitäis tosta hymiöstä kyllä huomata, niin ku näin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by IR0N.

Offtopikkia tääkin, mutta tosiaan mulle tuli ihan sama fiilis kuin IRONillekin tuosta threadin aloitustekstistä. Kysymys kuuluukin että olenko (ja oletko sinä IRON) niin vanha että toi "nykynuorten" "sms/tv-chat" kieli kuulostaa niin naurettavalta. Tosin samallalailla ne pari viimestä kirjainta on tippunu joka sanasta pois jo teinien puhekielestäkin.

Miksi tämän nyt tähän kirjoitin...mmh..olen alle kolkyt vielä ja ei mun pitäny olla vielä vanha?

Anyway jos haluaa asiallisia vastauksia vanhalta salijyrältä (ite en oo mikään superkonkari) niin toi tyyli ei kyllä innosta neuvomaan muutakuin että kaverin peppuun rakasteleminen on vastoin luontoa.

Turhuuksien analyysi loppuu tähän.

-K

Joo siis, pelkkä topic jo enteilee mitä tuleman pitää. Sitten kun rupee lukemaan sitä itse viestiä, niin eipä ekan rivin jälkeen huvita enää jatkaa. Saman tien voisi delliä tuommoiset.

Vai oliko tämä kenties taidokas sohaisu murkkupesään...? Juuri kun murkut alkavat temmeltää ja tomi miettii delliä vaikoeikö, samkai vetääkin tikun pois pesästä ja nuoleksii virtsat virnistäen..........:confused: jäämme odottamaan samkain vastavetoa!!!

-K

Originally posted by kiewi
Offtopikkia tääkin, mutta tosiaan mulle tuli ihan sama fiilis kuin IRONillekin tuosta threadin aloitustekstistä. Kysymys kuuluukin että olenko (ja oletko sinä IRON) niin vanha että toi "nykynuorten" "sms/tv-chat" kieli kuulostaa niin naurettavalta. Tosin samallalailla ne pari viimestä kirjainta on tippunu joka sanasta pois jo teinien puhekielestäkin.

En itseäni kovinkaan vanhaksi luokittelisi, mutta silti silmiin särähtää esimerkixi tämä. Siis ks:n korvaaminen x:llä, kuten myös omituiset käännökset kielestä toiseen (rakastaa/lovettaa). Olen vain väärinymmärretty ja väärään aikaan syntynyt, ilmeisesti.

Lovella:

IR0N.

Offtopikkia 2:

Tästä viestiketjusta on mielestäni 75 % aivan paskaa ja turhaa (tämä mukaanlukien)... Voisi ehkä vähän siistiä? :mad2:

Originally posted by LSA_Vinnie
Offtopikkia 2:

Tästä viestiketjusta on mielestäni 75 % aivan paskaa ja turhaa (tämä mukaanlukien)... Voisi ehkä vähän siistiä? :mad2:
Joo. Turha threadi kokonaisuudessaan, ottaen huomioon, että Mega Dutysta on muutamia isoja asia-threadeja palstalla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom