Sorry, tein koko kesän varastoduunia ja kaikki muu kelpaa paitsi mäkki:jahas:Kyllä se asenne tuosta muuttuu, kun muuttaa kotoota pois mamman tissien välistä omilleen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, tein koko kesän varastoduunia ja kaikki muu kelpaa paitsi mäkki:jahas:Kyllä se asenne tuosta muuttuu, kun muuttaa kotoota pois mamman tissien välistä omilleen.
Muistelen oikein hyvällä Carrols-aikojani!
Psst;) Täälläpäin on ainakin kaks carrolssiaJa sit tuli iso paha Hesburger ja vei sun työpaikan :D
Mun on niin ikävä Carrolsia :itku:
Hölkkis on hyvä vaan ja menee sinne. Ei se työtä kummallisempaa ole. kattelet muuta duunia, jos alkaa pahasti nyppiä. Mäkkäriin jumähtämistä kannattaa sitten välttää.
3 asiakastakin viikossa Sodankylässä tarkoittaa käytännössä sitä, että pitää hommata poliisi vartioimaan mestaa.Asiakkaan näkökulmasta voisi sanoa, ettei se yöduuni ainakaan viikonloppuna varmaan mitään herkuttelua ole, voi luoja mitä jengiä siellä pyörii. Ja onhan se hieman outoa, että safkapaikassa pitää olla portsari ovella viikonloppuina. Eri asia sitten toki, jos tekee duunia drive innissä Sodankylän Mäkissä, 3 autoa viikossa.
Ite oon ainaki täysin samaa mieltä
Ja onhan se hieman outoa, että safkapaikassa pitää olla portsari ovella viikonloppuina.
Helmi :D Ottaisin työsuhde-etuna jos naispuolinen pomo lääppis....paikan omistaja lääppi naispuolisia työntekijöitä minkä kerkesi...
Ihan hyvä liksahan tuolla on. Itse väänsin 28mk/h jossain v***n sahalla lautoja nostelemalla ja työ todellakin oli raskasta ja sitä tehtiin useassa vuorossa. Nykyrahassa varmaan aikalailla samanlaiset liksat. Eiköhän tuo tuon liukuhihna-nostelun hakkaa 6-0.
Joskus vuonna 2004 olin töissä. Parin harjoittelupäivän jälkeen en pyytänyt lisäpäiviä työlistalle.
Sanoin itseni irti hyvinkin nopeasti ja ku pomo kysyi syytä, niin vastasin että: "ei tälläistä työtä pystyy tekee ku putkiaivo. Ja viellä tollasella palkalla..."
Pomon ilme oli, sanotaan vaikka priceless:hyvä:
Helmi :D Ottaisin työsuhde-etuna jos naispuolinen pomo lääppis.
No kai sitä vastataan jos kysytään. Pointtina oli kun kysyttiin, että mikä mulle kelpaa.
Sori jos hermostutin...
Topicista:
McD on hyvä työtä opiskelevalle, mutta kannattaa pitää myös silmät auki muille töille. Varsinkin oman alan työkokemuksen kerääminen kannattaa aloittaa jo aikaisin. Mikäli ei ole mahdollista päästä oman alan töihin, niin hakee edes sillä alalla toimivaan yritykseen.
Ps. En ole tj, vaan ihan myyntimies.