Mcdonalds duuni

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistelen oikein hyvällä Carrols-aikojani!

Ja sit tuli iso paha Hesburger ja vei sun työpaikan :D

Mun on niin ikävä Carrolsia :itku:

Hölkkis on hyvä vaan ja menee sinne. Ei se työtä kummallisempaa ole. kattelet muuta duunia, jos alkaa pahasti nyppiä. Mäkkäriin jumähtämistä kannattaa sitten välttää.

Itse olin jotain puoli vuotta Carrollsissa töissä. Amiksen aikana tuli tota tehtyä ja välillä toki painoi, kun vuoro loppui klo23 ja kouluun aamulla taas klo8. Samoin viikonloppujen yövuorot oli aivan perseestä. Sitä känniporukkaa riitti (olin kaisaniemessä töissä) just neljän maissa. Oltiin auki klo5 asti, sitten tunnin siivous ja ennen seiskaa himassa.

Alussa oli kivaa, kun pystyi ostamaan ison carolinan lisäpihvillä jollai 3 eutolla tjsp. Mutta aika nopeasti alkoi nuo ruoat tympimään. Sitten tuli iso paha hesburger ja lähdin samantien uusiin hommiin.

Ja sit tuli iso paha Hesburger ja vei sun työpaikan :D

Mun on niin ikävä Carrolsia :itku:

Hölkkis on hyvä vaan ja menee sinne. Ei se työtä kummallisempaa ole. kattelet muuta duunia, jos alkaa pahasti nyppiä. Mäkkäriin jumähtämistä kannattaa sitten välttää.
Psst;) Täälläpäin on ainakin kaks carrolssia:rolleyes:

Asiakkaan näkökulmasta voisi sanoa, ettei se yöduuni ainakaan viikonloppuna varmaan mitään herkuttelua ole, voi luoja mitä jengiä siellä pyörii. Ja onhan se hieman outoa, että safkapaikassa pitää olla portsari ovella viikonloppuina. Eri asia sitten toki, jos tekee duunia drive innissä Sodankylän Mäkissä, 3 autoa viikossa.
3 asiakastakin viikossa Sodankylässä tarkoittaa käytännössä sitä, että pitää hommata poliisi vartioimaan mestaa.

Kaivelin joskus vanhan Carrols-työsopparini esiin. Siinä luki palkan kohdalla 25,10 mk/h.

Ihan hauskaa oli nuorelle pojalle, ei siitä haittaakaan ollut. Mitä olen ymmärtänyt, työnantajat arvostavat Mäkkäripaikkojen työkokemusta, koska siellä oppii työrutiineja, työhierarkiaa (pomoille ei vittuilla) ja stressinsietoa.

Itsekkin mahdollisesti vuoden päästä menen macciin taikka vastaavaan töihin kun koulun aloitan. Tarkoitus kun ei olisi aivan pelkällä opintotuella elellä. Palkka vaan voi tuntua pieneltä nykyiseen verrattuna, mutta eipä opiskelijana voi paljoa valitella.

Eikä tuo nyt mitenkään aivan paskaa voi olla. Yleensä ainakin siellä on paljon hyvän näköisiä tyttöjä tiskillä. Työkavereita jaksaisi varmasti siis katsella...

Ja onhan se hieman outoa, että safkapaikassa pitää olla portsari ovella viikonloppuina.

Muutaman viikonlopun olin tässä Hesessä ovihommissa. Melkein joka ilta sai vääntää ja nyrkkiäkin tuli silmään. Hyvin maksettiin mutta ei ole muuten sitten minkään rahan arvoista.

Joskus vuonna 2004 olin töissä. Parin harjoittelupäivän jälkeen en pyytänyt lisäpäiviä työlistalle.
Sanoin itseni irti hyvinkin nopeasti ja ku pomo kysyi syytä, niin vastasin että: "ei tälläistä työtä pystyy tekee ku putkiaivo. Ja viellä tollasella palkalla..."

Pomon ilme oli, sanotaan vaikka priceless:hyvä:

...paikan omistaja lääppi naispuolisia työntekijöitä minkä kerkesi...
Helmi :D Ottaisin työsuhde-etuna jos naispuolinen pomo lääppis.

Ihan hyvä liksahan tuolla on. Itse väänsin 28mk/h jossain v***n sahalla lautoja nostelemalla ja työ todellakin oli raskasta ja sitä tehtiin useassa vuorossa. Nykyrahassa varmaan aikalailla samanlaiset liksat. Eiköhän tuo tuon liukuhihna-nostelun hakkaa 6-0.

Itse olin sahalla 14 vuotiaana ja tuntipalkka oli 10mk :lol2: Sain sitten korotuksen ja mulle maksettiin 15mk tunti. Työajat oli 5-13 tai 13-21 ja olin ihan sahalla kantamassa lautoja ja tein täysin samoja hommia kuin muutkin. Olin töissä 9vk että sain sain tietokonerahat ja samana päivänä kun tilasin koneen kaveri soitti ja kertoi miten hänen isä osti hänelle samanlaisen tietokoneen mutta vähän paremman. Vitutti.

Joskus vuonna 2004 olin töissä. Parin harjoittelupäivän jälkeen en pyytänyt lisäpäiviä työlistalle.
Sanoin itseni irti hyvinkin nopeasti ja ku pomo kysyi syytä, niin vastasin että: "ei tälläistä työtä pystyy tekee ku putkiaivo. Ja viellä tollasella palkalla..."

Pomon ilme oli, sanotaan vaikka priceless:hyvä:

:offtopic: Minkälainen työ sulle kelpaisi?

:offtopic:Teen tällä hetkellä työtä, jossa ei tartte kuunnella kännisiä teinejä aamuyöstä, haistella sitä hampparin ja rasvan hajua päivät pitkät. Saan käydä asiakkaiden kanssa syömässä ravintoloissa, seuraamassa vaikka jääkiekkopelejä tai muuta vastaavaa, käydä ryyppäämässä asiakkaiden kanssa firman piikkiin ja käydä työmatkoilla.
Vastapalveluksena tästä firmalle mun asiakkaiden pitää tuoda yritykselle laskutusta vähän alle 1,2milj. € / vuosi ja uusmyyntiä kuukaudessa pitää saada muutama kymmenen tuhatta euroa.
Ja liksakin on parempi kuin 7,5€ / h

Tämä kelpaa ainakin mulle:)

Unohdit, JanRei kuitenkin mainita, että työaikaa sinulla ei enää ole - olet töissä, kun on tarve. Sellaista se elämä on. En minäkään enää voisi kuvitella olevani kahdeksasta neljään -hommissa. Eihän se kaikille sovi tämä tällainen työkään, mutta toisaalta siitä hyvästä tuntipalkkakin on hieman toista luokkaa.

Tän ketjun tarkotus oli kai keskustella noista mäkin hommista eikä kehua sillä omalla toimitusjohtaja paikalla + työsuhde autolla?

No kai sitä vastataan jos kysytään. Pointtina oli kun kysyttiin, että mikä mulle kelpaa.
Sori jos hermostutin...

Topicista:
McD on hyvä työtä opiskelevalle, mutta kannattaa pitää myös silmät auki muille töille. Varsinkin oman alan työkokemuksen kerääminen kannattaa aloittaa jo aikaisin. Mikäli ei ole mahdollista päästä oman alan töihin, niin hakee edes sillä alalla toimivaan yritykseen.

Ps. En ole tj, vaan ihan myyntimies.

No kai sitä vastataan jos kysytään. Pointtina oli kun kysyttiin, että mikä mulle kelpaa.
Sori jos hermostutin...

Topicista:
McD on hyvä työtä opiskelevalle, mutta kannattaa pitää myös silmät auki muille töille. Varsinkin oman alan työkokemuksen kerääminen kannattaa aloittaa jo aikaisin. Mikäli ei ole mahdollista päästä oman alan töihin, niin hakee edes sillä alalla toimivaan yritykseen.

Ps. En ole tj, vaan ihan myyntimies.

Asiaa! Hieno duuni äijällä, kunnon pelimies-ammatti. :D Asiakastapaamisissa viina virtaa ja eri nainen tietty joka kaupungissa. :hyvä: Stenfors!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom