Mcdonalds duuni

Ikä
33
Onko pakkislaisia jotka ovat mäkkärissä olleet duunissa?

Itse aloitin viikko sitten ja ihan hyvää tykännyt. Keittiö yllättävän viileä ja työkaveri ymmärtäväisiä
ja mukavia. Vääntävät rautalangasta kun ei vähä älyinen kaikkea heti tajua :dance:

Palkka aluksi 7.25 ja nousee 350h päästä 8.8e tuntiin.

Mitä mieltä olite työstä? Plussat miinukset?`Ja onko se eteneminen esimies tehtäviin ihan utopistista kun
ne sitä lupailevat mahdolliseksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän se mahdollista ole jos tuolla kauan viihdyt, suurin osahan noita hommia tekee osa-aikaisesti tai väliaikaisesti esim. välivuoden aikana. Eli siitä vaan uraa rakentamaan ;)

Mä oon ollu mäkissä töissä joskus 6 vuotta sitten. Helposti pääsee etenemään vuoropäälliköksi kun jaksat siellä jonkun aikaa ahkerasti vääntää duunia.

Eiköhän sen saa siellä työpaikan puolesta suorittaa aluks sitten.

Ihan hyvä liksahan tuolla on. Itse väänsin 28mk/h jossain v***n sahalla lautoja nostelemalla ja työ todellakin oli raskasta ja sitä tehtiin useassa vuorossa. Nykyrahassa varmaan aikalailla samanlaiset liksat. Eiköhän tuo tuon liukuhihna-nostelun hakkaa 6-0.

Mä oon ollu mäkissä töissä joskus 6 vuotta sitten. Helposti pääsee etenemään vuoropäälliköksi kun jaksat siellä jonkun aikaa ahkerasti vääntää duunia.

Aikaa vie ennen kuin pääsee vuoropäälliköksi. Tosin riippuu varmasti enemmän porukan vaihtuvuudesta kuin mistään muusta. Montakohan prosenttia uusista jaksaa olla edes 6kk 10%?

Asiakkaan näkökulmasta voisi sanoa, ettei se yöduuni ainakaan viikonloppuna varmaan mitään herkuttelua ole, voi luoja mitä jengiä siellä pyörii. Ja onhan se hieman outoa, että safkapaikassa pitää olla portsari ovella viikonloppuina. Eri asia sitten toki, jos tekee duunia drive innissä Sodankylän Mäkissä, 3 autoa viikossa.

Muutama kaveri on mäkissä duunissa ja oikeestaan kaikki on tykännyt.
Opiskelijoille varmaan ihan jees hommaa. Eihän sinne kukaan mee mitään uraa rakentaa? Eihän?
Palkka nyt ei oo kovin hyvä. toi harjotteluaika 350h tuntii on ilta ja vkl-duuneina kestää kyl aika kauan suorittaa. Sitten se nousee aika siedettävälle tasolle.

Palkka aluksi 7.25 ja nousee 350h päästä 8.8e tuntiin.

Heh, mä aloitin 16v mäkkärissä tarkoituksena olla vaan kesän yli...olin sitten reilut 7v, ennen kuin pääsin pois - paska duuni (kuuma, seisot sen 8h/päivä etc.), mutta toisaalta aika rentoa ja työajat sai aina väännettyä just itelle sopiviksi. En kyllä olis noin kauaa varmaan muuten ollutkaan, mutta pitkäaikaiset työkaverit teki oloista ihan siedettävät - ei sellaiselle paskanjauhannan tasolle ole sen jälkeen päässyt missään duunissa :)

Alkupalkka vuonna '90 oli 26,15mk/h, pois lähtiessä tais olla jotain 46mk/h - nykyään varastonhoitajana melkein 17€/h...

ei siinä varmaan ihan jees työtä. Opiskelijalle ihan pätevää hommaa.

Ja onhan se hieman outoa, että safkapaikassa pitää olla portsari ovella viikonloppuina. Eri asia sitten toki, jos tekee duunia drive innissä Sodankylän Mäkissä, 3 autoa viikossa.

ei sodankylässä mäkkiä ;) Mut ymmärsin kuitenkin pointin.

Puoleen hintaan ainakin meillä saa syödä. Ei sitä kyllä kauaa jaksa napaansa tunkea. Tosiaan vuoden verran hommissa ollut kyseisessä yrityksessä opiskeluiden ohella. Kokoajan haku päällä uuteen työpaikkaan, että pääsis poies. Ei oo herkkua ei, siis työ. :)

Asiakkaan näkökulmasta voisi sanoa, ettei se yöduuni ainakaan viikonloppuna varmaan mitään herkuttelua ole, voi luoja mitä jengiä siellä pyörii. Ja onhan se hieman outoa, että safkapaikassa pitää olla portsari ovella viikonloppuina. Eri asia sitten toki, jos tekee duunia drive innissä Sodankylän Mäkissä, 3 autoa viikossa.
Varmaan lähestulkoon yhtä perseestä on tuo esan venyttäminen susien ympäröimänä. Harva aivan tappo tylsää työtä jaksaa tehä, ellei oo loisto työporukka.

Aikas sekalaista kommenttia :D

En kyl koe ainakaan meidän mäkkäriä kovin kuumaksi paikaksi työskennellä.
Ihmeen viileää oli ja vaikka ollut hösää niin ei se mitenkään mahdotonta ole ollut se työtahti (edes vasta-alkajalle).

Se 8.8e kuullostaa kyllä ihan hyvältä palkalta köyhän korvaan. Ainakin siksi kunnes löydän
oman alan jota tahdon opiskella oppisopimuksella :)

Onhan se 8.8e jotain mutta kyllä sitä voi päästä paremmilekin palkoille ilman koulututa ja kokemusta, jos on vaan valmis tekemään vähän ruumiillisempaa työtä. Esim kiitolinjalta tarjottiin jotain 10.60e per tunti terminaalihommissa.

Itse olin lukioaikana Carrolsissa töissä, ja en voi kuin lukioikäisille suositella - omaa käyttörahaa ja mukavia työkavereita! Ei siellä pahemmin vanhempaa jengiä töissä ole. Mutta eihän siellä uraa rakenneta, lukion jälkeen mennään jatko-opiskelemaan ja saadaan reilusti enemmän palkkaa opiskeltuaan johonkin ammattiin.
Itse sössin keittiössä kaiken joten vietin Carrols-aikani kassalla tai drive-through luukulla asiakkaiden kanssa, mutta olisin varmasti myös tykännyt keittiössä oleskelusta, niitä ketsuppi- tai sinappisooseja oli ihan kiva törräytellä purilaisiin. Eihän sitä itse tarvinnut syödä. :) Oikein hyvä ekaksi työpaikaksi, kunhan muistaa tosiaan olla jäämättä sinne!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom