MAYOR's ARVONTA!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Hulkki
Sainpa minäkin kuulla "voittaneeni" viikon ilmaiset treenit. Eihän siinä mitään, hieman vain hymyilytti sillä en ole osallistunut mihinkään arvontaan, enkä ole ikinä edes käynyt meiörssin kotisivuilla.

Meitsille kävi taas toisinpäin. Kuten tässä ketjussa jo aiemmin kehaisin voittaneeni, mennessäni ensi kerran kyseiselle salille, ei henkilökunta löytänyt minun voittoa / minua mistään. Anyway, viikko paukahti silti ja sillä tiellä ollaan edelleen...

Originally posted by Mike
Hulkster on legenda ja legendat saavat spesiaalietuja.
:thumbs:

Aivan! Huhu Hulkin legendaarisista syväkyykyistä on kiirinyt myös Mayorsiin asti ja täytyyhän legendan tulla näyttämään kyykyn mallia salilla treenaaville! Onhan Hulkki kaikkien syväkyykkääjien legenda! :)

Originally posted by Dangerous_Dave
Aivan! Huhu Hulkin legendaarisista syväkyykyistä on kiirinyt myös Mayorsiin asti ja täytyyhän legendan tulla näyttämään kyykyn mallia salilla treenaaville! Onhan Hulkki kaikkien syväkyykkääjien legenda!
Ihan hyvä muuten, mutta heitin monen vuoden tahkoamisen jälkeen syväkyykyt romukoppaan itselleni sopimattomana liikkeenä ja olen tehnyt jo monta kuukautta vajaata kyykkyä, joka ottaa about 100 kertaa paremmin etureisiin.

Jostain oudosta numerosta soitettiin, en vastannu.
Tosin en sillä viikolla mitään tekesikään kun tulisi 300km reenimatka :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom