MAYOR's ARVONTA!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt sitten soittivat Mayor'silta ja kertoivat mun voittaneen!! 1000e lahjakortin voitan vasta viikon päästä pääarvonnassa :rolleyes: mutta nyt mulla olis kuulemma sinne viikon vapari! Vaan mahtaakohan tällainen sunnuntaipunttaaja sellaiseen HC-paikkaan kehdata mennä...

Originally posted by notko
No nyt sitten soittivat Mayor'silta ja kertoivat mun voittaneen!! 1000e lahjakortin voitan vasta viikon päästä pääarvonnassa :rolleyes: mutta nyt mulla olis kuulemma sinne viikon vapari! Vaan mahtaakohan tällainen sunnuntaipunttaaja sellaiseen HC-paikkaan kehdata mennä...

Ja usko pois, vain SÄ voitit tän palkinnon :D.

Mä voitin samanlaisen viikon vaparin.
Ihmettelin et kuka soittaa 093211011. Meinasin ensin et en vastaa, kun just tulin duunista. Vastasin sittenkin ja vapari tuli.
Katotaan ehtiikö käyttää kun just ostin vuosilipun omalle salille.

Originally posted by p3t3
Ihmettelin et kuka soittaa 093211011. Meinasin ensin et en vastaa, kun just tulin duunista. Vastasin sittenkin ja vapari tuli.

Sama täällä. Mulle tuli kanssa eilen soitto, että olen voittanut viikon vaparin.:thumbs:

Originally posted by p3t3

Niin, eiköhän ne soita jokaiselle joka on osallistunut kilpailuun, ja jättänyt puhelinnumero tietonsa.:lol2:

Markkinoinniksi kutsutaan.

Haittaako ilmainen treeniaika? :D

On tämä kumma maa, kun aletaan valittamaan ku saadaan ilmaiseksi jotain... :david: Hö. No jos harmittaa noin paljon, niin ei sitä ole pakko ottaa vastaan... :D :D

Ilmaista aikaa on siis kyllä jaettu useille fiksun matkan päässä asuville, joilla olis mahdollisuus päästä tännepäin treenailemaan. Siksku me halutaan porukkaa niin että pursuu!! Oletan että kaikki hiffaa ettei oululaiselle ehkä kannata tarjota treeniaikaa helsingissä..?

(...ja ihan FYI sitä päävoittoa ei ole vielä arvottu, jotenka kaikilla on vielä chänssit.) :D :D

Jos ilmaiset treeniajat ei kelpaa teille niin antakaa ne mulle :D .

Originally posted by maxmussel
Ilmaista aikaa on siis kyllä jaettu useille fiksun matkan päässä asuville, joilla olis mahdollisuus päästä tännepäin treenailemaan. Siksku me halutaan porukkaa niin että pursuu!! Oletan että kaikki hiffaa ettei oululaiselle ehkä kannata tarjota treeniaikaa helsingissä..?

Vinkkinä maxmusselille ja muille Mayor´sin henkilökunnalle: mä asun fiksun matkan päässä Mayor´silta ;) .

Mitä!!!11212 :curs:

Meikähän tulis finskillä ilosta hihkuen mayorsille treenaamaan. :D

No, ehkä parin vuoden päästä, jos/kun sinne pääkaupunkiseudulle eksyy.

edit: Olikos se muuten Mayorsin Aki, joka oli vetänyt Jukka Huoposen kanssa niin kovan jalkatreenin, että Jukalta oli tullut päivän menu ylös?

Kuulostaa tutulle. :D
Pakkiksen Tomikin osaa kertoa kokemuksistaan Akin kanssa varsin mieleenpainuvin muistoin. :D :piis:

Pakkiksen Tomikin osaa kertoa kokemuksistaan Akin kanssa varsin mieleenpainuvin muistoin. :D :piis:
"Pakkiksen Tomi", haha. Mua on kutsuttu tuolla nimellä viimeksi n. 15 vuotta sitten ja sekin oli mun äitin toimesta. Kesäisellä Vaajakosken kylänraitilla kantautuikin monesti tuttu huuto; "Pakkiksen Tomiiiiiii!!!1 Tääl' ois puuroo ja ryssiii!!!1"

Joo, oli mieleenpainuva kokemus. Hyperventiloimista, puoliksi tajuttomuutta, kuolaa, ulostetta, räkää naamalla, hikeä, sappinestettä ja melkein oksennusta. Sori, ei oo :kuvia:

Haittaako ilmainen treeniaika? :D

On tämä kumma maa, kun aletaan valittamaan ku saadaan ilmaiseksi jotain... :david: Hö. No jos harmittaa noin paljon, niin ei sitä ole pakko ottaa vastaan... :D :D

(...ja ihan FYI sitä päävoittoa ei ole vielä arvottu, jotenka kaikilla on vielä chänssit.) :D :D

Mitenköhän mahtaa olla tuon pääpalkinnon arvonnan kanssa? Marraskuussa soittivat ensimmäisen kerran siitä ilmaisesta viikosta.... kysäisin siinä samalla että koskas se pääpalkinto arvotaan? Vastaus oli että noin viikon päästä. Joulukuun alussa soittelivat sitten toisen kerran, ja vastaus samaan kysymykseen oli "varmasti aika pian".

Synnynnäisenä epäilijänä pistää ajattelemaan ettei palkintoa tulla arpomaan koskaan. Tällä tapaa kerätään vaan arvokkaita saliharrastajien yhteystietoja...

Originally posted by notko
Mitenköhän mahtaa olla tuon pääpalkinnon arvonnan kanssa? Marraskuussa soittivat ensimmäisen kerran siitä ilmaisesta viikosta.... kysäisin siinä samalla että koskas se pääpalkinto arvotaan? Vastaus oli että noin viikon päästä. Joulukuun alussa soittelivat sitten toisen kerran, ja vastaus samaan kysymykseen oli "varmasti aika pian".

Synnynnäisenä epäilijänä pistää ajattelemaan ettei palkintoa tulla arpomaan koskaan. Tällä tapaa kerätään vaan arvokkaita saliharrastajien yhteystietoja...

Mayorsin sivuilta:

"»Lisäravinne arvonta suoritettu!
Voittajalle ilmoitettu henkilökohtaisesti."

Eli nyt on ilmeisesti arvottu.

Sainpa minäkin kuulla "voittaneeni" viikon ilmaiset treenit. Eihän siinä mitään, hieman vain hymyilytti sillä en ole osallistunut mihinkään arvontaan, enkä ole ikinä edes käynyt meiörssin kotisivuilla.

Jaa mutta nääs ootko käyny ja täyttänny semmosen pienen lomakkeen..? :D
En ole ollut missään tekemisissä koko salin kanssa; kerran kävin koulusta tullessani siinä ovella katsomassa mutta pelästyin Akia niin paljon että lähdin saman tien pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom