MAYOR's ARVONTA!!!

maxmussel

Prime Force Trainer
Anteeks, mutta mun on nyt ihan pakko mainostaa...

Juu klikatkaapas kaikki ny pikapikaa tota meidän salin linkkiä tuolla ylhäällä ja osallistukaa arvontaan.

Voit voittaa 1000€ edestä Better Bodies tai GASP-tekstiilejä, tai Eiseltin lisäravinteita!!! Joo, kyllä tonnin edestä.

Tai tulkaatten käväseen, kiitos. :D :thumbs: :piis: :haart: :thumbs: :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dragon the puusilmä

Olenko mä nyt täys puusilmä vai toimiiko Opera taas jotenkin vinosti, kun ei mun silmiin osu mistään Mayor's:sin linkkiä :confused:

Ainoastaan nettikaupan bannerit näkyy...

Kyllä se ainakin mulla näkyy tuolla ylä oikeella, ton ison punasen P:n vieressä http://www.mayor.fi/ tossa linkki

Ei näy Operalla, explorerilla tai Netscapella. Onko mulla turva-asetukset pilvissä, java-paskana, ZoneAlarm tai Spybot estää ne??? Omituista... Henkimaailman juttuja nämä tietokoneasiat välillä :)

Originally posted by maxmussel
Are you threatening me? I am the Great Cornholio! :D :thumbs:

Joo samalla nimellä mä pyörin getbigilläki...

Jotenkin arvasin, kun nickin alla oli jotain Mayor´s Gym Finland juttua. :)

edit:

Mutta mistä tohon arvontaan osallistutaan? :confused:

Originally posted by Dragon
Ei näy Operalla, explorerilla tai Netscapella. Onko mulla turva-asetukset pilvissä, java-paskana, ZoneAlarm tai Spybot estää ne??? Omituista... Henkimaailman juttuja nämä tietokoneasiat välillä :)

Kyllä ainakin Internet Explorerilla ja Netscape 7.1:llä näkyy. Tarkista aluksi selaimesi asetukset.

Kuullostaa ja näyttää tosi asialliselta toi Mayor's. Harmi vaan, että jos rupeisi siellä käymään, menisi matkoihin n. 2h/suunta ;)

Too bad! Avatkaa Tampereelle JA!

Jopas. meillä töissä kyl tuo Internet Exploderi toimii ihan hyvin, linkkeineen... Jänskää. No kai sit se kirjekyyhkykin toimii... :D

Originally posted by lepex
Too bad! Avatkaa Tampereelle JA!

Olisi muuten loistava idea perustaa Mayor's saleja muihinkin kaupunkeihin Suomessa! Olisi ihka oikea suomalainen HC-salien ketju, jossa kaikki salit toimisivat saman periaatteen mukaan, eli huippusali tosissaan treenaaville. Ja kun joka kaupungissa Pakkotoiston vipit saisivat hieman alennusta, niin mikä Pakkiksen ja Mayorsin kasvua enää pysäyttäisi? Ei mikään! :)

Tästä on juteltu silmät kiiluen, mutta saattaa olla hieman aikaista vielä ottaa velkaa... Kattoo miten parin vuoden kuluttua... :D Olishan se ihan pirun hyvä juttu. Kraftwerkin paja kävis kuumana, ku muiden laitteita ei kelpuutettais... :D

Mut onhan kaikki nyt päässy osallistumaan??

Kyllä oikeasti siinä voisi olla ideaa perustaa uutta ketjua Suomeen. Esim Tampereella on niin paljon salillakävijöitä, ettei saleja liikaa ole. Ahdasta tuntuu välillä olevan vaikka olisi minkälainen halli.

Joten mietintämyssy päähän ja toteuttamaan!

Hassua... Siis meidän sivuilla on keskellä semmonen gif-banneri jossa lukee "Mahtava Mayor's arvonta" jaada jaada. Sitä banneria klikkaamalla pitäis aueta ruutu johon laittaa yhteystietonsa.

Tai sit sulla on sikavanha exploderi...

explorerista oli uusin versio, ja asensin vielä operan uusimmankin... ni ei näkynyt...

noh kokeilin ottaa sit norttonin firewallin pois päältä ja refreshiä, tadaa... siihen se ilmesty etusivulle :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom