Mayor´s nykyisin pt. 2

No jotkut ihmiset vaan hikoilevat eri tavoin ja voimakkaammin. Eikös hien hajuun vaikuta myös ruokavalio tms.? Mistä tiedätte onko hän kokeillut jo kaikkia mahdollisia kikkoja tuloksetta? Aika vittumaista on jos henkilökunta lähtee huomauttelemaan ihmiselle tollasesta jos kärsii tietoisesti tuosta ongelmasta. Kuntosali on kuitenkin kuntosali ja siellä kuuluu hikoilla. Treenatkaa eri puolella salia tai eri aikaan päivästä jos tollanen häiritsee, tai sitten puuduttakaa nenänne..Hoh hoijaa. Ootte nyt liikaa omaksunu ton activen neiti meiningin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika epätodennäköistä, että se paskan haju on vain äijän ominaisuus(?). Kuten tuolla aikasemminkin jo todettiin, kuulemma aina treenaa samat vaatteet päällä. Selvennykseksi vielä, että en siis itse käy tuolla, mutta jos kävisin, en suostuis sietämään kirpeän kusen hajua.

No mutta silti olen sillä kannalla, että jos moinen häiritsee, pitäisi olla sen verran pokkaa että kehtaa itse huomauttaa asiasta kyseiselle henkilölle.

Voihan sen suoraankin sanoa tyypille, mutta mikäs moraalinen seikka estää lähestymästä ongelmaa henkilökunnan kautta?

edit. alkaa mennä off topiciks

Voihan sen suoraankin sanoa tyypille, mutta mikäs moraalinen seikka estää lähestymästä ongelmaa henkilökunnan kautta?

edit. alkaa mennä off topiciks
Ei musta estä, mut ihme juoruilua. Se on paljon nöyryyttävempää saada huomautus henkilökunnalta jolloin tulee fiilis et koko sali puhuu susta, kuin yksittäiseltä henkilöltä.

Salin uudesta laitteistosta: Olihan sielä ihan pari toimivaakin laitetta! Selkälaitteet ainakin ja eikai niissä rinta/olkapäälaitteissakaan mitään vikaa ollut. Kummallisia vaan noi keltaset painonsäätönappulat..

Laitteet tulevat venyttelytilaan ja sinne tulee joku mummojen kuntopiiri....näin olen kuullut..

Ok, tänks.
Nyt onkin vimosen päälle jännää, kun olen sairastanut tiiviisti jo reilun kuukauden, ja nämä muutokset on tehty sinä aikana kun en ole Mäjörssille päässyt. Onpas jänskä nähä millasta settiä siellä on.
Ja mahtuuko punkero enää mihinkään venyttelemään.

Onha tos SATS kuntosali iha vieres jos hien haju häiritsee :hyper:

Ite en kyl onneks oo viel törmänny kyseiseen henkilöön tai sit mun hajuaisti ei vaa toimi.

Tietääkö kukaan Activen 'johtajan' puhelinnumeroa?

Tietääkö kukaan Activen 'johtajan' puhelinnumeroa?

Eikös se oo Kenneth Beijar? Enirossa on puhelinnumero. Tää ei kai oo mitään salaista tietoa, kun googlekin kertoo.

Tästä pääteltynä:
Suoraveloitus meni Silpaform Oy:n tilille, Silpaformin yhteystiedoissa on Beijarin puhelinnumero.

Vastaako Beijar sopimusasioista?
Ei ku se on se mies siin tiskil joka ei hymyile kellekään. Se ikävä kyllä hoitaa _kaiken_.:rolleyes:

Ostakaa sille jannulle kimppakeräyksellä uudet kledjut, niin luulis tajuavan. Aika munatonta sakkia kyllä olette, jos se on niin saatanan vaikeaa mennä sanomaan jannulle: "Voisitko joskus pestä treenivaatteesi, sillä toi kissankusen haju häiritsee." :itku:

Ei ku se on se mies siin tiskil joka ei hymyile kellekään. Se ikävä kyllä hoitaa _kaiken_.:rolleyes:

Se ei hoitanut mun saikkuasiaa vaikka lupasi. Odottelen edelleen puhelinsoittoa :zzzz: .

Olen kuullut, että Activella on ilmoitus *Tätikunnon* personal trainer-koulutuksesta. Kurssin hinta 3000e.

Keskustelua on syntynyt, mistä ihmeestä tämä hinta 3000,00 € koostuu ja minkälaisen pätevyyden ja sertifikaatin kurssin suorittamisesta saa? Ja minkä tasoinen pätevyys on kouluttajilla/tutkinnon arvioitsijoilla? Kuinka varmistetaan ammatillinen osaaminen niiltä jotka tutkinnon suorittavat?
Ketkä ovat kouluttajia?

Hyvä asia, mutta herää kysymys ....mikä tämän koulutuksen idea on, vai liekkö nyt kyse pelkästä rahastuksesta? Netistä tilaamallakin saa todella edullisesti laaja-alaisesti tietoa etäopiskeluna ja todistuksen: ammattipersonaltrainer. Onnea opiskeluihin!

Vastaanottovirkailija (=asiakaspalvelija?) ei saanut saikkuasiaa hoidettua, joten piti hoitaa sekin asia itse. Mikäli aiot saada hyvitystä sairaslomasta niin muista pitää sairaslomaa yli kaksi kuukautta!

Tästä Activelle :down: .

Mikä tämä on nykyisin nimeltään, vai onko vielä Mayor's? Jos vaikka jaksaisi liittyä jonnekin.

Näemmä Active. "KK-kortti: 77,90;-/4vk." No eipä tarvitse liittyä kuukaudeksi kokeilemaan.

Mikä tämä on nykyisin nimeltään, vai onko vielä Mayor's? Jos vaikka jaksaisi liittyä jonnekin.

Näemmä Active. "KK-kortti: 77,90;-/4vk." No eipä tarvitse liittyä kuukaudeksi kokeilemaan.

tule silver gymille. halpaa ku makkara ja hyvä salti ja hyvää porukkaa silti!

Mut toi on vissii jos otat vaan yhen kuukauden. Jos teet ton vuosisopimuksen nii hinta on jotai 50€ luokkaa. Korjatkaa jos oon väärässä.

onkos tuolta kukaan onnistunut irtisanoutumaan järkevillä ehdoin?

Mut toi on vissii jos otat vaan yhen kuukauden. Jos teet ton vuosisopimuksen nii hinta on jotai 50€ luokkaa. Korjatkaa jos oon väärässä.
Juu mutta kun kaveri puhui, että liittyisi kuukaudeksi kokeilemaan. Kyllä mun mielestä tuollainen vuoden mittainen kokeilujakso alkaa olemaan jo vähän liian pitkä.

Edit: juu mutta voihan siellä käydä tutustumassa kertakäynti on "vain" 20 €.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom