Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa menee kyllä hermosto melko nopeaa tukkoon.muscleman sanoi:Ite en ole milloinkaan tehnyt kuin yhden sarjan,se on tuntunut riittävän ihan hyvin. Mave kuitenkin sen verran raskas liike että en näe järkeä tehdä montaa sarjaa,yksi loppuun asti viety riittää hyvin.
Jeps. Tackjto sanoi:juu, tuttua kamaa. toi perustuu kovaan volyymitreeniin. ite soveltaisin tota peruskaudelle. kato tota mun edellistä postausta. siinä on erilainen malli.
tikkuniska sanoi:Tuossa menee kyllä hermosto melko nopeaa tukkoon.
jto sanoi:juoksussa kyllä suurin työ tehdään sillä kropan takaosastolla, eikä etureisillä.
anyway: hyvin harvoin kapean vedon ongelmakohta on maastairroitus. jos näin on, se johtuu heikoista etureisistä ja pakaroista.
jto sanoi:lisää etureisitreenejä. onko juoksu nopeus- vai kestävyyspuolta? vai joku peli? montako juoksentelutreeniä/vko?
tikkuniska sanoi:jto:lle tähän väliin nopea kysymys. oon nyt tehny tuota saken ABC maastaveto-ohjelmaa ja oon saanu peruskauden vedettyä loppuun mut vähän ihmetyttää tuo maksimikausi ettei nousta kertaakaan yli 85% :O
sarjat x toistot x kuorma ( % )
6 4x3x75 3x2x85
7 3x4x75 6x4x80
8 4x3x75 3x2x85
9 3x4x75 6x4x80
10 4x3x75 3x2x85
11 kisa / testaa maksimi !
jeejee12 sanoi:Etureidet mulla kyllä on _heikot_. Jullea pystyn tekemään about samoilla raudoilla mitä takakyykkyä.