Maustamattomasta proteiinista??

Miten "maustatte" proteiininne? Ostin ekan kerran maustamatonta, kun oli niin halpaa, mutta maku ei ole mitenkään häävi. :urjo:

Josko tähänkin löytyis jotain reseptejä, niin ettei tarvis "hyvää" kamaa poiskaan heittää:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Pesukarhu
Miten "maustatte" proteiininne? Ostin ekan kerran maustamatonta, kun oli niin halpaa, mutta maku ei ole mitenkään häävi. :urjo:

Josko tähänkin löytyis jotain reseptejä, niin ettei tarvis "hyvää" kamaa poiskaan heittää:rolleyes:

Mä sekoitin Fast:in proteiinit veteen ja kaakaojauheeseen. Sen jälkeen sitä pysty jotenkin litkimään. Nyt oon kyllä siirtynyt valmiiksi maustettuihin, kun vesi kerkee vähän lämmitä niin alkaa palautusjuoma maistua :urjo:

:confused: Miten kaikki aina jaksaa vatvoa näistä proteeinien mauista?! Ei sitä pahemmin tartte jäädä maistelemaan. Itse nappaan koko litkun(5dl) yhteen menoon, ei ehdi maistaa millekään. Vasta drinksun jälkeen voi jäädä hieman paha maku, mutta sillon se ei enää haittaa..

Itellä on ollut viimeisen vuoden maustamatonta ja hyvin uppoaa. Salille mukaan jauhona protsku+malto+lusikallinen kaakaota. Salin jälkeen kylmä vesi sekaan ja hyvin menee alas. Ei sillä maulla ole niin hirveästi väliä, ei sitä sen takia juoda :D

Originally posted by Pesukarhu

Heitä pois vaan, se on tarkoitettu miehille

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom