Maustamaton Protsku, hyi v***u!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
Pari säkkiä Fast:n Maito90:stä tuli vedettyä maustamattomana veden kanssa. Ei se maku järin mahtava ollut, mutta sitäkin pahempi oli se, että jauhe meni kokkareiksi, eikä sekoittunut kunnolla. Meni parhaimmillaan monta tuntia, että litran pönikän sai alas. Ei enää koskaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
KSENA sanoi:
miten porukka sitten sekottelee tota maitoprodee? meinaan ittekin ajatellu vetää sitä joskus kun on rahaa

Minä ainaki sekottelen vispilällä veteen. ei mulla oo paakkuntunu ainaskaan

Mike varmaan saanu jonkun hermoromahduksen ja vaihtanu kaikkien kuvat...

Olen kohdannut voittajani.
Olen tätä ennen litkinyt yli 2 vuotta maustamatonta heraa ilman mitään ongelmia ja pitänyt sitä suurena herkkuna aina treenin jälkeen pukuhuoneeseen päästyäni.
Ostin eilen Finnmaxin Whey max 100 ja sekoittelin siitä palkkarin itselleni ja treenin jälkeen sitä maistettuani oli oksennus hyvin lähellä. Maku oli suolainen ja emäksinen. Tänään töissä tauolla ajattelin että sekoittelen sen funlightiin ja veteen. Laitoin aika tujun satsin tiivistettä ja vettä perään ja silti se suolaisuus ja emäksisyys maistuu läpi.
Nyt sitä on 3,5 kiloa kaapissa.

Virhe.Virhe.

oon syöny nutriplussan maustamatonta heraa (jotai halvinta se on) ja se ei maistu minusta miltään. Joskus sitten ostin ihan huvin vuoksi fastin vanilja heraa. :urjo: Se oli aivan järkyttävän pahan makusta! Se oli vain esanssin makuista. Kaverini sanoi että se on mielettömän hyvää ja juo päivittäin välipaladrinksuna sitä. Jotekkii mul varmaa sit makuhermot väärinpäi tai jotain:rolleyes:

vortex sanoi:
mielestäni maustamattomat protskut ovat parhaita. :rock:
Näin on. Hyvä hinta on täälläkinpäin se tärkein kun noita jauhoja ostellaan.
Voihan rikkaat mussuttaa omia kermakaakaosuklaamansikkabanaanijauhojaan, jos rahaa riittää. Mielestäni parhaimman makuista on juuri nuo halvat proteiinijauhot ja malto, sekoitettuna luonnollisesti veteen.

En muista vastasinko jo, mutta siis en ymmärrä mikä siinä maistuu niin pahalle. Kaikki joille oon maistattanu on melkeen oksentanu ja reaktio on just "HYI VITTU ETTÄ ON PAHAA"

Minusta se maistuu ihan maidolle jossa on vettä. :S Ei siis yhtään millekkään. Miellyttävää juoda jääkylmänä reenin jälkeen. Tuntuu että lähtee jano paremmin kuin makeilla juomilla.

En muista vastasinko jo, mutta siis en ymmärrä mikä siinä maistuu niin pahalle. Kaikki joille oon maistattanu on melkeen oksentanu ja reaktio on just "HYI VITTU ETTÄ ON PAHAA"

Minusta se maistuu ihan maidolle jossa on vettä. :S Ei siis yhtään millekkään. Miellyttävää juoda jääkylmänä reenin jälkeen. Tuntuu että lähtee jano paremmin kuin makeilla juomilla.

Jep, mutta kokeile juoda 3-4 kertaa päivässä vuoden päivät. Alkaa meinaan tulee korvista ulos..

Nykyäänhän noita maustettuja saa jo halvemmalla kuin maustamatonta jos tietää mistä ostaa.

Ihme nyhräystä.

Itse tilaan aina 4.5 kilon säkkejä halpaa bulkki heraa. Maustamatonta ja tyttöjen mielestä pahaa.

Oikeasti tollasen perus sheikkerin verran pystyy juomaan yhdellä huikalla, hengitämättä. Ihminen(pois lukien tietysti kaikki pikkutytöt) pystyy juomaan vaikka ripulipaskaa, jos ei hengitä juomisen aikana. Itse en ainakaan maista mitään.

Jos ei tykkää, niin ostaa jotain muuta? Ei kai sitä ole pakko juoda?

Ihme nyhräystä.

Itse tilaan aina 4.5 kilon säkkejä halpaa bulkki heraa. Maustamatonta ja tyttöjen mielestä pahaa.

Oikeasti tollasen perus sheikkerin verran pystyy juomaan yhdellä huikalla, hengitämättä. Ihminen(pois lukien tietysti kaikki pikkutytöt) pystyy juomaan vaikka ripulipaskaa, jos ei hengitä juomisen aikana. Itse en ainakaan maista mitään.

Jos ei tykkää, niin ostaa jotain muuta? Ei kai sitä ole pakko juoda?
Täällä sama meininki, mutta ei se musta niin pahaa ole, nyt tuli varastojen loppuessa ostettua fastin maustettua :s samaa paskaa eri paketissa.

Tuossa 4 vuotta sitten postatussa avauspostissa puhuttiinkin hydrolysoidusta herasta. Maku on aivan eri planeetalta verrattuna näihin nykyisiin maustamattomiin perusheroihin. Eihän nämä maistu oikein miltään.

Esim. FAST teki hydrolysoitua heraa nimellä FAST Whey (teksti punaisella), se oli aikuisten oikeasti ihan vitun pahaa.

Tuolla näkyy oikealla takana pilkahdus kyseisestä protskusta.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=485406&postcount=18

Hulkin kommentti kuvasta;
ylähyllyn oikeassa kulmassa takaa pilkistää pussi itse legendaarista Whey Saatanaa™ - maailman järkyttävimmän makuista protskua!

Ite vedin jossain vaiheessa Prot-Topin maustamatonta heraa useamman 3 kilon laatikon. Se oli tosi hyvää (=ei lainkaan jälkimakua) ja vaahtoamisenkin sai estettyä laittamalla sekaan pikkasen kaakaota. Voin kyllä suositella sitä ihan perusheraksi kaikille.

Ko. heraa ei myöskään voi sanoa "pieruheraksi." Ei ainakaan minulla aiheuttanut moisia ongelmia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom