Maustamaton Protsku, hyi v***u!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
Jason sanoi:
Tuota käytän välipalaprotskuna... Onko liian nopeasti imeytyvää mallia? Kyseessä Nutriplus Whey 8100. Infoa..

Ensiluokkainen proteiinivalmiste kaikille, jotka haluavat varmistaa riittävän proteiinien saannin. Ultrasuodatettu heraproteiini 100.00 %

Ilmatiivis pakkaus säilyttää aromit.

Nutri Plus Whey 8100 liukenee hyvin nesteisiin, maistuu miellyttävän pehmeältä ja sisältää runsaasti glutamiinia.

Keskimääräinen aminohappoprofiili / 100 g tuotetta

Glutamiinihappo 14500 mg

Aspargiinihappo 8500 mg

Leusiini 8500 mg

Lysiini

Treoniini 5600 mg

Isoleusiini 4900 mg

Valiini 4800 mg

Alaniini 4000 mg

Seriini 3800 mg

Fenyylialaniini 2700 mg

Tyrosiini 2400 mg

Metioniini 1700 mg

Kystiini 1700 mg

Glysiini 1500 mg

Ravintosisältö keskimäärin / 100g tuotetta:

Nimi Määrä % Päiväannoksesta

Energiaa 1681 kJ / 402 kcal
Proteiinia 78 g
Hiilihydraatteja 10 g
Rasvaa 5 g

Ite tykkään just noista maustamattomista, mutta pakko myöntää että juuri toi on helvetin pahaa, ihme hiekkamainen koostumus mikä ei meinaa sekottua millään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse sekaan maitoon ja laitan n. teelusikallisen kaakaojauhetta. Alas menee! Maistuukin hyvältä. joskus saatan tehosekoittimessa laittaa sekaan vielä esim.puolikkaan banaanin tai mustikoita. Hyviä välipalajuomia.

maustamaton hera maistuu vähän sämpylätaikinalle ei siinä mun mielestä ainakaan mitään kauheaa makua ole aika kermaperse saa olla, jos ei hera uppoa. nuo maustetut protskut on liian hyviä tekee mieli kiskoa kokoajan maidon kanssa :D

Mike sanoi:
"Oon jo 25 vuotta syönyt tonnaria ja hyvin alas menee, vitut tässä mitään kanaa aleta syömään".

Toiset ostaa sitä kanaa vaikka se maksaakin vähän enemmän, sillä se maistuu saatanasti paremmalle. Sama pätee protskuissa.
Tuo tuna alkaa melko nopeasti tökkimään. Tuli tuota vedettyä muutaman vuoden sen purkin päivässä, ja nyt se on alkanut haisemaan minun nenään samalta kuin minun käytetyt kalsarit muutaman päivän juopotteluputken jälkeen.

sekota maitoon ja kaakaota vähäsen ja maku muuttuu heti paremmaksi ;) itse teen näin vaikkakin käytän jo valmiiks maustettuja :)

Hmm, kyllä mulla menee alas maustamaton heran kanssa. Emmää siihen mitään lisää laita. En ees ajattele et se ois pahaa... siihen tottuu

Kaikkeen tottuu. Ainahan sen maustamattoman protskun voi maustaa itse haluamallaan tavalla.

Ei noihin jauheisiin ikinä totu. Ei maustettuihin eikä maustamattomiin. Aina se on jonkun verran pakonomaista se niiden kurkusta alas kaataminen.
Tottakai on enemmän ja vähemmän pahan makusia jauheita mutta yhteenkään oikeasti hyvänmakuiseen jauheeseen en oo ikinä törmänny. Juotavan makuisiin kyllä.
Kun olis gainomaxin makuista protskua jauheena... :kuola:

edit: Nii iha vastaus kysymykseenki. Laita vaikka sitä kaakaoo sinne sekaa tai sekota rahkan kanssa tjs.

Se on tehtävä, mitä on tehtävä. Spodarin tie on kivinen. Elämä ei aina ole pelkkää laulua ja leikkiä, se on välillä myös ryysyillä tanssimista.

Ainakin Fast Whey3 on maustettuna liian imelää, puolet kun pistää maustamatonta niin menee jotenkuten.
Pelkästään maustamattomana ei tahdo saada alas, vaikka maustaa kaakaolla.
Maku pistää irvistelemään...
Mahtaako sitten perus- maustamaton hera olla siedettävämmän makuista???
Ainakin halvempaa, jos sekoittaisi Whey3+ maustamaton perushera.

Pakko avautua munkin tänne. Ostin kerran heikkona hetkenä vuosi takaperin frangelta (< nimi muunnettu) pöntön hydrolisaatiokäsittelyyn joutunutta jauhoo. Se oli valehtelematta karmeinta mitä oon ikinä suuhuni laittanu. Ikinä. Oksennus meinas lentää joka ikinen kerta :urjo: . Ei auttanu vaikka sekotti mihinkä. Yritin sen seittemään eri nesteeseen ja tatinaan sekottaa ja aina vaan maistu raadolle. Meni sitten pilkkahintaan kaverille kun sen mielestä ei maistunut yhtään ihmeelliseltä. Joi sitä paljaaltaan niinkun tyhjää vaan.

Tarinan opetus on se vanha eli makunsa kullakin.

Mutta kun minä ostin ekaa kertaa maustamatonta fastin hera80,niin näin sitten yöllä unta että se oli hyvää ilman kaakaota.Noh,aamullahan se oli pakko testata ja sehän oli mitä mainioimman makuista maidon kanssa ilman kaakaota!Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun uneni pitää paikkansa.:)

nooh, Evolutionin Phase1 on pahinta mitä tiedän. Tavara maistuu raa'alle kananmunalle ja lievästi maidolle ja se on yhtä kitkerää kuin kahvin purut. Hyi helvetti. Mutta eihän sitä pidä maistella, ainoastaan kitkeryys maistuu suussa voimakkaasti vaikka pitäisikin nenästä kiinni.

siis ei helvetti todellakin on makunsa kullakin, jos jonkun mielestä maustamaton hera maitoon on HYVÄÄ. Kyllä noita juoda voi, mutta kuinka moni joisi ja mitä, jos siinä ei olis proteiinia, eli todellakin vain ja ainoastaan sen mauan takia.

Ht-r kahvi on muuten ihan hyvää. maitoon olisi varmasti aivan kurkoa.

Parhaimmat vasikanjuottorehun raaka-aineet

Parhaimmat vasikanjuottorehun raaka-aineet ovat kuorittu maito (kurri) eli käytännössä rasvaton maitojauhe ja hera. Täysmaidossa ja siten myös kuoritun maidon valkuaisesta 80 % on ns. kaseiinivalkuaista, joka juoksettuu vasikan juoksutusmahassa olevan juoksetteen ansiosta. Luonto on asiat kehittänyt näin!

Hera puolestaan saadaan meijerin juustoprosessista – se ei sisällä lainkaan maidon kaseiinia. Heran proteiinit ovat myös erinomaisia lihaksen kasvattajia. Pelkästään annettuna ne toimivat parhaiten hieman varttuneemmalla vasikalla, joka ei ole enää täysin riippuvainen maidosta.

Kasvipohjaiset valkuaiset kuten (soija ja vehnäproteiinit) eivät korvaa suoraan maidosta saatavaa valkuaista ja niiden antama kasvutulos on maitoraaka-aineita vaatimattomampaa.

Lähde: Valio

Oliskohan ihmisellekin käyttökelpoista:hyper: .

Pienellä googletuksella löytyi vanha keskustelu Pakkikselta, mutta sitä ei taida enää servulla olla:

www.pakkotoisto.com/vbulletin/archive/index.php/t-11806.html

... idea. Herajauho suoraan tehtaalta ostettuna ei maksa paljoa. ... rehuksi. oops, oikeassa olet, se herajauho sopii lähinnä sianrehuksi... ...

... punainen P. Ei muuten paha idea. Herajauho suoraan tehtaalta ostettuna ei maksa paljoa. Haittana olisi tietysti annostelu ja pakkaaminen ...

Leivonnassa käytetään paljon herajauhoa. Jostain ne leipomot, yms sitä hankkivat. Yllä olevassa threadissa oli päädytty kuitenkin siihen, että se käy lähinnä sian rehuksi, en tiedä miksi.

No ainakin Fastin hera maustamattomana minulla uppoaa, jos vaihtoehtoja ei ole, mutta silloin treenin pahin osio on se palkkarin litkiminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom