Maustamaton Protsku, hyi v***u!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
modified sanoi:
Mielummin mauton kuin makea.
Samaa mieltä. Mulle on kidutusta koittaa kiskoa niitä valmiiksi maustettuja helvetin imeliä litkuja. Niistä tulee kirjaimellisesti oksennusrefleksi. Ainoa maustettu mitä suostun itseeni tunkemaan, on suklaan makuinen, ja sekään ei saa olla liian makeaa. Vaniljan makuiset on aivan liian makeita, ja kaikki mansikat mitä olen maistanut, on sekä makeita, että synteettisen makuisia. Muita en sitten ole uskaltanutkaan maistaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
maustamaton fastin hera on parasta, maidon sekaan tilkka jotain mehua niin hyvää on. mutta edelleen parhaanmakuista saa: maito+appelsiinimehua(vähän)+kaakaota(vähän)+hera80:kuola: :kuola: :kuola: :kuola:

Kovarääpäle sanoi:
( ei laktoosia, ei maitosokeria), .
:offtopic:

Tarkoititko, että täysin maidoton?? koska maitosokeri ja laktoosi on sama asia mutta maitoproteiini ei. Laktoosi-intoleraatikko ei pysty syömaan maitotuotteita laktoosin takia ja maitoallergikko maitoproteiinin(on siis allerginen täysin maitotuotteille myös laktoosittomille) takia.

Mäkin aloitin tolla Nutri Plussan maustamattomalla jauhokokeilut ja aina ykkösellä piti vetää että menee.
Maustamaton hera ja siihen Fastin vaniljaa lusikallinen tai pari ja sekoitettuna maitoon, on sen verta hyvää että jo on ihme jos ei maistu.

Hirvein ravintoon liittyvä kokemukseni liittyy juuri maustamattomaan heraan. Eräänä kauniina talvipäivänä tulin kaupasta kotiin, mukanani Nutri Plussan 8100 maustamaton herapussukka. Täältä olin lukenut, että moni vetää maustamatonta heraa eikä maistu yhtään miltään. Luottavaisella mielellä laitoin sitten desin verran tätä valkoista kultaa shakeriin ja vettä päälle. Ravistus, vielä pieni ravistus ja ääntä kohti. Ja voi ristus sitä makuelämystä, hirveintä mitä olen koskaan suuhuni laittanut:urjo: Rohkaisin mieleni ja otin vielä toisen kulauksen, mutta ei, sehän maistui ihan hirveältä. Harvoin tulee (selvin päin) mistään ruuasta/juomasta niin pahaa oloa kuin silloin oli. Noh, yritinhän minä myöhemmin myös kaakaon kera ja vaikka miten mutta silti se heran tuskainen maku tunki läpi muistuttaen minun ja maustamattoman heran neitseellisestä hetkestä.
8100-pussukka koristi kaappini hyllyä parisen vuotta koska en löytänyt meidän pihasta ongelmajäteastiaa, päätin sitten heittää sen sekajätteen joukkoon.

Ite sekoittelen erään nimeltämainitsemattoman firman maustamatonta heraa ja fastin maustettua hera80 keskenään palkkariin. sit illaksi proslow ja maustamaton hera taas. Perus hera kun laskee hyvin tota annoksen hintaa, eikä todellakaan maistu paskalta.

edit: IMO ei mitään järkeä maksaa yli 20e herasta.

Fast hera80 ei maistu juuri miltään, siis ihan maustamaton. Tosi neutraalia tavaraa.

Onko huono yhdistelmä: 1 desi malto6 + 1 desi hera80 + vanilja jogurttia + mansikkahilloa?
Tolleen oon nyt iltasin ottanu noita lisäravinteita.
Vähä hölmön kuulonen kysymys mutta alottelija ku oon :thumbs:

Modano sanoi:
Onko huono yhdistelmä: 1 desi malto6 + 1 desi hera80 + vanilja jogurttia + mansikkahilloa?
Tolleen oon nyt iltasin ottanu noita lisäravinteita.
Vähä hölmön kuulonen kysymys mutta alottelija ku oon :thumbs:

Oliko toi vitsi? :D Miksi ihmeessä sotkea sokeria lisäravinteisiin?

ismoman sanoi:
Oliko toi vitsi? :D Miksi ihmeessä sotkea sokeria lisäravinteisiin?
Jos hän sanoi, että hän on aloitelija, niin se menee ihan sen piikiin. Mutta oikeesti älä hyvä mies/nainen ota sokeria muuloin kuin palkarissa eikä varsinkaan illalla, illalla hidasta proteiinia ja oliivi- tai rypsiöljyä naamariin.:whip:

Eli palautussekoituksen oon noista tehny, treenaan kotona joka toinen päivä ja joka toinen päivä on lepopäivä. Ja perjantaisin käyn salilla. Nyt keväällä rupeen käymään 2 kertaa viikossa salilla.
Malto pussin takana oli palautusjuoma ohjeena että 1:2 noita (maltoa ja heraa) Mutta aattelin vaan että eihän se haittaa että ne jogurttiin sekottaa?
Ja lepopäivinäkin oon saman annoksen tota syöny.
Onko jotain mitä pitäs muuttaa tai lisätä?
Maitoa, jogurttia ja tonnikalaa tulee syötyä aika paljon.:rolleyes:

KSENA sanoi:
palautusjuoma nesteeseen ,ei jugurttiin, eli mehua, vettä, jos on pakko, niin maitoon
Mielellään ei missään nimessä maitoon ja maltoa ei kannata missään nimessä ottaa lepopäivinä vaan ainoastaan treenin jälkeisessä palkarissa.

Modano sanoi:
Malto pussin takana oli palautusjuoma ohjeena että 1:2 noita (maltoa ja heraa) Mutta aattelin vaan että eihän se haittaa että ne jogurttiin sekottaa?
Laita mielummin noi hiilarit ja proteiinit 1:1 jos lihasta halajaat.

Ainahan niissä on ohjeet mutta jos normaali punttitreeniä tekee niin ei kuluta énergiaa niin paljoa että pitäis laittaa 1:2 vaan se 1:1 on hyvä. Esim. yhdessä bodauslehtisessä oli että pitäis olla 1g per painokilo hiilaria palkkarissa, EI kiitos.

Mömmö sanoi:
Ainahan niissä on ohjeet mutta jos normaali punttitreeniä tekee niin ei kuluta énergiaa niin paljoa että pitäis laittaa 1:2 vaan se 1:1 on hyvä. Esim. yhdessä bodauslehtisessä oli että pitäis olla 1g per painokilo hiilaria palkkarissa, EI kiitos.
Mm. Kokkosen Ari hypettää juuri tuota omalla kotisivullaan, IMO vaikka olisit Arinkin kokoinen kaveri niin ei sitä maltoa tarvitse läheskään niin paljon. Semmoinen 50g molempia riittää miehelle kuin miehelle, mutta ok onhan Kokkonen jo aika iso kaveri, mutta silti äijä laittaa 130g maltoa palkariin.:rolleyes:

KSENA sanoi:
jaetaan paino puoleen niin saadaan 40g maltoa 80kg jätkälle. joo, nyt tunnille takas
No tuo on paljon järkevämpi, just 0,5g maltoa per painokilo. Mutta kyllä semmoinen 40g molempia on ihan hyvä miehelle kuin miehelle, mutta ammatilais kehonrakentajat erikseen, tosin Suomessa ei varmaan ole ketään bodaria jolla olisi Pro-kortti, vai onko Savolaisella?

NGV sanoi:
No tuo on paljon järkevämpi, just 0,5g maltoa per painokilo. Mutta kyllä semmoinen 40g molempia on ihan hyvä miehelle kuin miehelle, mutta ammatilais kehonrakentajat erikseen, tosin Suomessa ei varmaan ole ketään bodaria jolla olisi Pro-kortti, vai onko Savolaisella?

Jaa että reilumpaan malton käyttöön tarvitaan pro-kortti :rolleyes:

iloinen lighti ois paikallaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom