Maustamaton Protsku, hyi v***u!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
hafanafa sanoi:
ite join paljaaltaan veden kanssa palkkarissa ja äkkiä siihen makuun tottuu

Olen tästä asiasta samoilla linjoilla. Ei mitään vitun kaakaojauhetta sinne palkkarin sekaan koska kaakaossa on jopa 80% pelkkää sokeria.

Laita vaikka jonkun kansainvälisesti menestyneen bodarin kuva jääkaapin oveen ja tempaise ne palkkarit naamaan siinä, ilman mausteita. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
protsku sanoi:
Olen tästä asiasta samoilla linjoilla. Ei mitään vitun kaakaojauhetta sinne palkkarin sekaan koska kaakaossa on jopa 80% pelkkää sokeria.

No mutta onhan maltokin sokeria:rolleyes:

Ihmettelen näitä herkkuperseitä. (Sori, en oikeesti halua provota) Mutta ei sen saatana pidäkään maistua hyvältä, vaan pahalta! PAHALTA PAHALTA PAHALTA!!! Se kasvattaa sisua! Sekaan voi laittaa tilkan naudan verta antamaan väriä :evil:

Kuten joku aikaisemmin mainitsi, niin neutraaliin protskun makuun tottuu hyvin nopeasti. Sanoisin, että kymmenestä kahteenkymmentä palkkaria kun kiskoo, niin homma onkin jo voiton puolella! Ja jatkossa protsku on halpaa, ku saippua, ku ei tartte ostaa kalliita maustettuja heroja!

Jason sanoi:
Millä nuo tulisi "maustettua" halvimmalla?? Pirun kallista tuo maustettu versio, jos vertailee noita keskenään...Tosissaan maussa huima ero tietenkin!

Oon ite laittanut pari ruokalusikallista kaakao jauhetta (esim. O'boy)
Omasta mielestä siitä tulee ihan hyvää.... Vaik nykyään ostan kyl niitä valmiitä maustettuja!! :rock:

vettä,maitoa&kaakaota

Itse teen tälläisen sekoituksen:
Hera80: 1,5dl
Malto6: 1,5dl
Kreatiini: 1tl
""""""""""""""""""
Mietin tässä että onko merkitystä teenkö juoman veteen vai maitoon.
Ja kannattaisiko jättää tuota maltoa kokonaan pois ja lisätä heran määrää... ajatellen tuon juoman imeytymis-nopeutta. Vai olenko aivan:david: kun kyselen tälläisia yksinkertaisuuksia..? :urjo:

protsku sanoi:
Ja mitäs väliä sillä palkkarissa on? Antaa vielä paremman insuliinipiikin, joka on vaan hyvä asia.

Edit:
Keppi_84, jos imeytymisnopeutta haluat, niin ehdottomasti silloin veteen. Maito hidastaa todella pahasti imeytymistä. Ja maltoa et tosiaankaan jätä pois jos ton on tarkoitus olla palautumisjuoma. Se on siinä enemmän kuin tärkeää. Jos taas kyseessä on välipaladrinkki, niin tosta maltosta on enemmän haittaa, varsinkin jos kroppa tykkää kerätä laardia.

KOhta päästään testaamaan Func Foodin uutta perus heraa. Toivottavasti sekoittuu hyvin, eikä olisi ihan skeidaa. Tuo Nutri Plussan prode oli ainakin aivan järkyttävää vaikka mitä tunki sekaan.. Pitää kokeilla tuota kaakaota lisäillä sekaan, arveluttaa tosin vaan kun sokeria on niin pirusti siinä. Välipaladrinksuihin ajattelin viskasta..

Kun makuun tottuu niin se maistuu ihan maitojauheelle, mistä otettu kaikki makeus pois. Maustamattomana sitä tulee vedeltyä. Jos on soijaa maistanut, niin hera hunajaa siihen verrattuna.

Itse tilasin maustamatonta *** whey 800gr 3 pakettia, pahaltahan toi veden kanssa maistui, ja kokeilin vähän kaikkea että sai hyvän makuiseksi. Paras löytämäni sekoitus on tämä:

Puolet vettä ja puolet maitoa nesteestä, siihen protskujauhot päälle ja sitten sekoitetaan, lopuksi kaadetaan sekaan sokeria, ja taas sekoitetaan kunnolla. Tulee sellaista kivan makeaa maitojuomaa, jota pystyy juomaan helposti. Maito kyllä hidastaa tuon imeytymistä, mutta eipä toi halppis protsku taida muutenkaan kovin nopeasti imeytyä. Jos tykkää juoda maitokahvia, niin toi maitosekoitus toimii hyvin maidon korvaajana, ei edes huomaa kunnolla eroa.(En sitten tiedä miten kahvi vaikuttaa protskun käyttäytymiseen).

Ja, vinkkinä. Älkää ikinä sekoittako protskua omenamehuun, tulee niin kamalaa sontaa että oksat pois. Oli kyllä aamulla oksennus lähellä kun koitin väkisin kiskoa alas. Onhan se tosin ihan jämäkkää palautumistreeniä, kun koittaa pitää protskujuomia vatsassa:)

kenttiensankari sanoi:
Blah blah

Jaahas, Kenttiskin löytänyt pakkiksen. ;) Welcome.

Itse juon aamuisin maustamattoman heradrinkin aamupalalla leivän/puuron kaverina. Aiemmin laitoin kaakaota sekaan maun parantamiseksi, mutta kun kaakao pääsi loppumaan ja en ole muistanut/raskinut sitä ostaa niin kyllähän tuohon maustamattomaan tottuu.

Pari pussia olen maustamatonta heraa käyttänyt. Nekin lähinnä aamuisin banaani -maito-hera drinkkeihin. Paljaaltaan pahaa kuin mikä. Saan tällä hetkellä maustettua heraa niin hyvään hintaan etten kyllä rupea mitään mautamattomia ostamaan.

Miksi helvetissä pitäs kärsiä paskanmakusesta liejusta kun muutamalla eurolla enempi voit juoda telkkaa katsoessa vaikka pirtelönmakuista mansikkanannaa??

Kasvattakaa vaan luonnettanne, mä en jaksa ainakaan turhaa itteäni kiduttaa.

Tiedz sanoi:
Miksi helvetissä pitäs kärsiä paskanmakusesta liejusta kun muutamalla eurolla enempi voit juoda telkkaa katsoessa vaikka pirtelönmakuista mansikkanannaa??

Kasvattakaa vaan luonnettanne, mä en jaksa ainakaan turhaa itteäni kiduttaa.

Erittäin samaa mieltä. Ei ole muka tarpeeksi hardcore jos reenaa kovaa, sitten vasta jos lisäravinteet maistuu paskalle.

Ja hei, voihan sekaan heittää jotain Van Houtenin tai Fazerin mustaa kaakaota, joka on siis puhdasta kaakaota ilman lisättyä sokeria. Ei tietty maistu O'Boylle, mut takuusti paremmalle kuin maustamaton heera.

SerialLoser sanoi:
Ja hei, voihan sekaan heittää jotain Van Houtenin tai Fazerin mustaa kaakaota, joka on siis puhdasta kaakaota ilman lisättyä sokeria. Ei tietty maistu O'Boylle, mut takuusti paremmalle kuin maustamaton heera.

En menisi heittämään, sillä noissa on sitten sitä rasvaa helvetisti, joka hidastaa imeytymistä. Ja mitä pahaa sokerissa on? Onhan maltokin helvetin nopeaa hiilaria, joten miksei saman tien senkin jättäisi väliin.

Mielestäni kaikki proteiinijauhot ovat herkullisia. Maustamattomat ja maustetut, jao len syönyt niitä kaikkia.

Mutta...

Olen löytänyt yhden maustamattoman proteiinin mikä maistuu järkyttävälle... nimittäin Wrangen riisiproteiinin. Aivan.. käsittämätöntä. Ei auta jos sekoittaa puuron kanssa, maku on aivan sietämätöntä. Sekoitin sen veteen ja sain kylmiä väreitä, ja kun oli juomapullo tyhjä, jälkihaju oli kuin kuravesi.
Maitoon sekoitettunakaan ei maku muutu paljoa, vähän parempi, mutta ei sitä nautinnonvuoksi voi juoda.

Mutta, aivan saatanan laadukasta proteiinia jokatapauksessa (ei sokeria, ei laktoosia, ei maitosokeria), 44kg/5kg, se on 8.8E kilo, aivan sikaedullista.

Maustamaton on ihan hyvää, kestää hetken vaan tottua siihen makuun. Drinkin sekaan ku heittää puolisen desiä kaakaojauhetta, ni johan muuttuu nannaks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom