Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko aasialaisilla niin pienet munat kuin väitetään?

Heh! Ankka ja isoäiti... Ei huono. Joskus vuosii sitte sain kuiteski lempinimen ´Onnelan känniankka´, mutta siitä nyt on aikaa :D
Vai huuli pyöreenä... Otit siis kuvasta mallia ja päätit kans vähä mutristaa ;D
Onko aasialaisilla niin pienet munat kuin väitetään?

Tästähän on tulossa hyvä triidi!
Eli minähän olin ihan oikeilla jäljillä :D Onkos Santsilla nyt darra, ainakaan koostetta ei ole vielä kuulunut? ;)
Mää kuule oonkin ihan tosi HÖT kun mutristan huulia :lol2: Nooot :D

Ei oo darraa, mutta ei oo vielä jaksanu kuvii kattoo valmiiks. Enköhän tänään vielä tänne jotain Shanghaista kuitenkin heitä
Otaha kuva ku mutristelet ni voin arvioida! :D
No eikö se ole olennaisimpia asioita, joita tollaisella reissulla tulee selvittää?Mitä sää multa tällästä kysyt?![]()
Pernodi vois lämppäillä tästedes privaviesteillä, ihan vain vinkkinä...![]()
No eikö se ole olennaisimpia asioita, joita tollaisella reissulla tulee selvittää?
Tylsäähän se olis jos kukaa ei heittäis välii mitää juttua ja mun tekstit vaa jatkuis peräperään ilman kommentteja.Se on niin pirun kaukana. Ajattelin, että sulla olis ollut ensikäden tietoa.Tuu sä ottaa selvää jos nii kiinnostaa :D

Paineilmalaitteita ei oo ainakaa salilla, missä mä käyn :D Oliskoha tua heti tän ketjun ekalla sivulla käsitelty salijuttuja, että kipaseppas lukemaa... Ja salikulttuurista oon kertonu aika hyvin reenipäivyrissä. Tänään viimeks tapahtu taas hassuja salilla!