Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ompas Kiinassa paikalliset yritykset sitte vaativia, kerta ei ees harjotteluun ota ilman kandin papereita. Onneks suomalaisia firmoja Kiinasta kuitenkin löytyy aika hyvinki
Hullu se on.. Mäki varmaan kiinalaisten uv:n jälkeen tulen pyörähtää taas.
No on siinä ollu selattavaa yhen tuotannon sihteerin paikan täyttämiseks :D
Mikäs siä on tilanne nyt jos laitatte jonku paikan hakuun? Tuhansia hakemuksia tulee vieläki vai onko rauhottunu?
Pekingis? Ilmottele tarkempaa ajankohtaa ku tiät
Et Santsi kauppaa mun työpaikkaa kellekkään toiselle nyt!
Pekingissäpä hyvinkin niin. Kahtellaan
Mä en oo siä viäkää poikennu. Mietin jopa, että jos kiinalaisen uuden vuoden aikaan kävis ku olis vapaata, mutta en tiijjä :D
Ollaaha me sitte ainaki samoissa juhlissa oltu :D
Jos erilaisuus viehättää, niin sitten ymmärrän miksi viihdyt Kiinassa. Kuinka hyvin osaat puhua kiinaa? Tuntuu, että vaikka sanoja tietäiskin, niin ei niitä vaan voi osata lausua oikein.
Mun komennuksen pitäs loppua 28.2., mutta toki tota päivämäärää voi aina vähän siirtää suuntaan jos toiseen.
Ompas Kiinassa paikalliset yritykset sitte vaativia, kerta ei ees harjotteluun ota ilman kandin papereita. Onneks suomalaisia firmoja Kiinasta kuitenkin löytyy aika hyvinki
Toinen ongelma on se, että kaikki kaupungin siirtolaiset, Pekingissä ja Shanghaissa puolet väestöstä, lähtevät maalle sukulaistensa luokse. Tämä on ongelma siksi, että ensinäkään et tule saamaan junalippua Pekingiin tai Pekingistä takaisin, ja toiseksi et tule saamaan ruokaa ravintoloissa tai mitään muutakaan palvelua missään, koska kaikki alimman tason työntekijät ovat poissa. UV:n jälkeen on vuorossa sitten melkoinen sirkus, kun ihmiset palaavat kaupunkeihin etsien uutta työpaikkaa. Jokaisessa ravintolassa on uudet tarjoilijat sekä kokit, joten saat aina väärää ruokaa väärin tehtynä ja liian myöhään. Taksikuskit eivät osaa ajaa eikä pankkivirkailija osaa käyttää tietokonetta. Hulabaloota kestää 1-2kk, minkä jälkeen kaupungit palaavat entiselleen. Ihan vain varoituksen sanoja ;)