Aika summa kyllä... Mä en varmaan saisi tuhlattua noin paljon vaikka yrittäisin parhaani (olettaen, että summaan ei sisälly esim. merkkivaatteita tms. krääsää, mihin kyllä saisin tuhlattua useamman tonnin vaikka parissa tunnissa). Tosin kaipa niistä naisista tulee äkkiä tonni täyteen ja toinen sit vaikka klubituksesta ja huumeista. Ihme touhua silti.
Mä yritän tässä miettiä halvinta mahdollista reittiä Amsterdamista Suomeen maaliskuun lopulla. Aikaa mulla on enemmän kuin tarpeeksi, joten onnistuu matkustaminen pidemmän kaavan kautta ja tavaraakaan ei tällä kertaa tule olemaan paljon. Katselin tuossa lentoja ja olivat kalliimpia kuin aiemmin, vähintään 150e saa pulittaa yhdensuuntaisesta lennosta :wtf: Suomeen on kyllä ihan pirun kallis matkustaa, varmaan koska kukaan ei halua sinne... Pidän sormet ristissä ettei itsekään tarvitse mennä pääsiäislomalla käymään, mutta katselen silti varmuuden vuoksi lentoja. Vertailun vuoksi lentoni Lontoosta Amsterdamiin hiukan maaliskuun puolivälin jälkeen maksaa reilu £20.
Olen tällä kertaa Damissa vähintään vajaan viikon, parhaassa tapauksessa kuukauden jos entisessä duunipaikassani on tilaa yhdelle vapaaehtoiselle. Aiemmin harmittelin sitä etten ottanut tarpeeksi kuvia, joten nyt ajattelin korjata asian ja kuvailla vähän kanaaleja, kivoja kuppiloita sun muita paikkoja ja muuta mielenkiintoista.
Edit.
Tuli tuosta aiemmasta postista muuten vielä se mieleen, että mua on aina vähän ärsyttänyt se ihmisten asenne, että Amsterdamissa saa "duunata ihan mitä huvittaa". Ei se ole mikään aikuisten leikkikenttä, jonne voi tulla perseilemään vain sen takia, että siellä on vähän löysemmät lait. Amsterdam on kaikin puolin upea kaupunki ja niin paljon muutakin kuin "naisia ja päihteitä", kuten monet tuntuvat kuvittelevan.
Ne ongelmat mitä siellä on, johtuvat just näistä perseilevistä turisteista, joilla ei ole mitään kunnioitusta kaupunkia ja sen asukkaita kohtaan.