BB Matias Niemi

Mutta niinkuin sanoin... penkata tekisi vieläkin mieli välissä isommalla kuormalla mutta kun olkapäät ovat kertaalleen leikattu ja vasen rintakin välissä vaivaa niin jätän voimailut muille...
Fiksua, koska ei niistä isoista romuista periaatteessa mitään käteen jää jos ei kisaa siinä. Ei ne bodauksen kannalta mitään tärkeitä ole. Riskit vaan kasvaa hurjasti mitä korkeemmalle mennään.

Morjesta! Viimeistelyviikko on käynnissä ja paino tippuu hurjaa vauhtia. Keskiviikon aamupaino ratkaisee sen että saanko alkaa jo torstaina kevyesti tankkaamaan. Aluksi oli suunitelmissa että vasta perjantaina aloitetaan... Mites on? Jos torstaina pääsen riisikippojen ääreen niin laitetaanko kamera laulaan!? Perjantaina viimeistään alkaa kisaviikonlopun kuvaaminen mutta vois sitä jotain yrittää jo torstailta kuvailla!

Morjesta! Viimeistelyviikko on käynnissä ja paino tippuu hurjaa vauhtia. Keskiviikon aamupaino ratkaisee sen että saanko alkaa jo torstaina kevyesti tankkaamaan. Aluksi oli suunitelmissa että vasta perjantaina aloitetaan... Mites on? Jos torstaina pääsen riisikippojen ääreen niin laitetaanko kamera laulaan!? Perjantaina viimeistään alkaa kisaviikonlopun kuvaaminen mutta vois sitä jotain yrittää jo torstailta kuvailla!

Ehdottomasti!

Mä voin soittaa sen laulun taustalla nokkahuilua.
Voisko videolle saada mitä tulee syötyä ja kuinka paljon. Vesi, suola yms.
Olis kiva jos joku joskus kertois ihan kaiken mitä pistää suuhunsa kisa viikolla.

Olis kyllä hienoa!!! Mr. O teki muistaakseni josjkus muutama vuosi sitten tällaisen missä oli juuri näitä loppumetrien tankkauksia mistä olisi tosi kiva kuulla ja nähdä. Niin ja tsemppiä ISOSTI :)

Mä voin soittaa sen laulun taustalla nokkahuilua.
Voisko videolle saada mitä tulee syötyä ja kuinka paljon. Vesi, suola yms.
Olis kiva jos joku joskus kertois ihan kaiken mitä pistää suuhunsa kisa viikolla.
Kyllä mä vähän niistä kertoilinkin tossa edellisellä videolla mutta noi viimeistelyohjeet on kuitenkin "salassa" pidettäviä ja henkilökohtaisia niin en niistä viitsi sen enempää huudella...

Kyllä mä vähän niistä kertoilinkin tossa edellisellä videolla mutta noi viimeistelyohjeet on kuitenkin "salassa" pidettäviä ja henkilökohtaisia niin en niistä viitsi sen enempää huudella...
No voi perkele. Just se kaikkein mielenkiintosin asia ni sitä ei voi sit kertoo. En kyllä käytännöllisesti tekis noilla tiedoilla mitään mut onhan se kiva tietää asioita !

No voi perkele. Just se kaikkein mielenkiintosin asia ni sitä ei voi sit kertoo. En kyllä käytännöllisesti tekis noilla tiedoilla mitään mut onhan se kiva tietää asioita !
Ihmiset maksavat valmentajille rahaa viimeistelyohjeista ja se on osa valmennusta. Olisi jokseenkin väärin valmentajaa ja muita asiakkaita kohtaan läväyttää tiedot videon muodossa ulos kansan kuultavaksi.

Ihmiset maksavat valmentajille rahaa viimeistelyohjeista ja se on osa valmennusta. Olisi jokseenkin väärin valmentajaa ja muita asiakkaita kohtaan läväyttää tiedot videon muodossa ulos kansan kuultavaksi.
Onks sillä loppupeleissä väliä ? Jokaisen keho on omanlainen ja tämä viimeistely ei välttämättä toimi sinulla.
Jos lähdetään tuolle linjalle niin pitäiskö kilpailijoiden pitää myös treenit salassa mikäli tämä on valmentajan luoma ?

Onks sillä loppupeleissä väliä ? Jokaisen keho on omanlainen ja tämä viimeistely ei välttämättä toimi sinulla.
Jos lähdetään tuolle linjalle niin pitäiskö kilpailijoiden pitää myös treenit salassa mikäli tämä on valmentajan luoma ?

Tajuat varmaan, että viimeistelyissä on aika monesta muustakin kyse kuin treenaamisesta?
Joka tapauksessa kuten Matias sanoi, niin nämä ovat kilpailijan ja valmentajan välistä tietoa, joten koitetaan kunnioittaa tätä päätöstä.

Tajuat varmaan, että viimeistelyissä on aika monesta muustakin kyse kuin treenaamisesta?
Joka tapauksessa kuten Matias sanoi, niin nämä ovat kilpailijan ja valmentajan välistä tietoa, joten koitetaan kunnioittaa tätä päätöstä.
Tajuat varmaan että tarkotin lähinnä koko treenaamista valmentajan ohjeilla, myös offilla. Treenit safkat yms.
Jos sulla on valmentaja niin pitääkö sun olla vaa turpakii etkä saa kuvata tai kirjottaa mistään mitään mitä ohjeita valmentaja on antanu ettet loukkaa sitä sillä että jaat sen ohjeita ilmaseks netissä

Tajuat varmaan että tarkotin lähinnä koko treenaamista valmentajan ohjeilla, myös offilla. Treenit safkat yms.
Jos sulla on valmentaja niin pitääkö sun olla vaa turpakii etkä saa kuvata tai kirjottaa mistään mitään mitä ohjeita valmentaja on antanu ettet loukkaa sitä sillä että jaat sen ohjeita ilmaseks netissä
Mähän mun mielestäni kerron teille videois todella tarkasti mun tekemisistä mutta en mä lappuja teille ala ikävä kyllä levittelemään... lopetetaas nyt taas paskanpuhuminen kun tämä ei johda mihinkään :) Huomenna kuitenkin alkaa tankkaus ja aamusta alan kuvaamaan päivän kulkua. Saa samalla uuden gopron testiin! Perjantaina sit jatketaan kuvaamista järkkärillä...

Puhuit tuossa viestissä nimenomaan kisaviikosta ja Matias nimenomaan sanoi, ettei aio paljastaa kaikkia nyansseja tankkailuista ja muista valmisteluista. Ja tuo treenaaminen nyt itsessään on aika vähäisessä roolissa koko kisaviikolla, joten se nyt tuskin ketään kiinnostaa.
Ja jos valmentajan kanssa on sovittu, ettei näistä asioista julkisesti puhuta, niin mun mielestä on ihan reilua häntä kohtaan että näistä ei julkisesti puhuta.

Jos jollain on tietoa henkilöstä joka jakaa kaiken kisadiietiltä niin mulle voi pistää viestiä. Olisin kiinnostunut :offtopic:

Matiakselle tsemppiä viimeistelyihin

Back
Ylös Bottom