Matiaksen kanssa painellaan PTVGYMille tekeen selkää kisojen jälkeen.
Nytkö aletaan sitä paksuutta leipomaan vai? ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Matiaksen kanssa painellaan PTVGYMille tekeen selkää kisojen jälkeen.
Ei sitä nyt yhdellä treenillä tehdä, kunhan veivataan kimpassa se treeni.Nytkö aletaan sitä paksuutta leipomaan vai? ;)
Haha! No parempi myöhään kun ei milloinkaan Niinkun moni onkin kirjoittanut niin ei aluksi kuulemma voinut sietää mun videoita ja persoonaa mutta sitten on kuitenkin jäänyt koukkuun. Tiedä sitten onko se tää pohjalaisuus joka ihmisiä aluksi pelottaa )))Olen tässä vasta hiljattain, näin niinsanotusti myöhäissyntyisesti tutustunut Matiaksen videotarjontaan ja ajattelinpa tässä ihan ohimennen tulla kiittämään Kuningasta itseään kelpo viihdearvon pätkistä.
Hyvin sää pohojanmaan poika vedät. Ei muuta ku jatka samaan malliin
ps. Aiheutti kieltämättä lievähköä ivallista myhäilyä tuo vitosjakson "rakkaudenosoitus" vihaajakunnalle :D
Näin tehdään! )Matiaksen kanssa painellaan PTVGYMille tekeen selkää kisojen jälkeen.
Ei sitä nyt yhdellä treenillä tehdä, kunhan veivataan kimpassa se treeni.
Haha! No parempi myöhään kun ei milloinkaan Niinkun moni onkin kirjoittanut niin ei aluksi kuulemma voinut sietää mun videoita ja persoonaa mutta sitten on kuitenkin jäänyt koukkuun. Tiedä sitten onko se tää pohjalaisuus joka ihmisiä aluksi pelottaa )))
Mitä sä oikein selität? En mä mitään rähjännyt ole, vaan ihan normaalisti otin kantaa puheenaiheeseen.
Ja miten toi mun viestini ylempänä edes liittyy koko asiaan?
Ja pidä sä vain huoli omista asioistasi.
Kiitos!! Ja Elliltä terveiset takasinMatiakselle kyllä suo menestystä. Hieno ollut seurata ukon muutosta ja kehitystä. Miehellä on letkeä ja humoristinen ote. Selkästi lahjoja esiintyä ja tuoda itseään katsojille. Samalla Vatasen Kalevi- kissan taistelutoverille Ellille terveiset.
Naurettavaa, että rähjäät itse forumin omistajan kanssa toisessa topikissa ja täällä esität jotain valtakunnansovittelijaa. Että siten se liittyy. Tottakai pidän huolen omista asioista, pidä sinäkin ja myös joku linja sanomisissasi.
En halua lopettaa koska se on niin hyvää! Päättäväisyyttä toki löytyy ja lopetan sen sitten kun niin päätän... Ensin vaan pitää olla tahto lopettaa.
Itse lopetin kun alkoi ärsyttää se jatkuva lima kurkussa, tupakkayskä, tukkoisuus sekä pelko että tulee keuhkosyöpä. Mut eniten siis ärsytti jatkuva lima kurkussa mitä sitte piti räkiä ulos joks päivä. Huomasin myös että hapenottokyky parani huomattavasti( jaksaa treenaa paremmin) Ruoka maistuu ja tuoksuu paremmalleEn halua lopettaa koska se on niin hyvää! Päättäväisyyttä toki löytyy ja lopetan sen sitten kun niin päätän... Ensin vaan pitää olla tahto lopettaa.
Nikotiini nostaa ADH:n määrää elimistössä. Olisiko siitä motivaatiota ainakin preppiviikolle? ;)En halua lopettaa koska se on niin hyvää! Päättäväisyyttä toki löytyy ja lopetan sen sitten kun niin päätän... Ensin vaan pitää olla tahto lopettaa.
Sähköröökillä saa sentään jotain sinnepäin, mutta suurin houkutin tupakoinnin lopettamisessa on se, että treenitehot nousee ihan vitusti muutamassa kuukaudessa.En halua lopettaa koska se on niin hyvää! Päättäväisyyttä toki löytyy ja lopetan sen sitten kun niin päätän... Ensin vaan pitää olla tahto lopettaa.