BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tässä vasta hiljattain, näin niinsanotusti myöhäissyntyisesti tutustunut Matiaksen videotarjontaan ja ajattelinpa tässä ihan ohimennen tulla kiittämään Kuningasta itseään kelpo viihdearvon pätkistä.
Hyvin sää pohojanmaan poika vedät. Ei muuta ku jatka samaan malliin :)

ps. Aiheutti kieltämättä lievähköä ivallista myhäilyä tuo vitosjakson "rakkaudenosoitus" vihaajakunnalle :D
Haha! No parempi myöhään kun ei milloinkaan :) Niinkun moni onkin kirjoittanut niin ei aluksi kuulemma voinut sietää mun videoita ja persoonaa mutta sitten on kuitenkin jäänyt koukkuun. Tiedä sitten onko se tää pohjalaisuus joka ihmisiä aluksi pelottaa :))))

Haha! No parempi myöhään kun ei milloinkaan :) Niinkun moni onkin kirjoittanut niin ei aluksi kuulemma voinut sietää mun videoita ja persoonaa mutta sitten on kuitenkin jäänyt koukkuun. Tiedä sitten onko se tää pohjalaisuus joka ihmisiä aluksi pelottaa :))))

Jaa mene ja tiedä. Mua nyt ei henkilökohtaisesti voisi vähempää liikauttaa mistä kukakin on kotoisin tai miten se suomea lausuu. Ei se mun suhtautumista muuta suuntaan tahi toiseen. Tärkeintä mun mielestä nimenomaan on, että on oma itsensä eikä yritä vetää jotain ontuvaa roolia. Ihmiset joko tykkää siitä tai sitten ei. Kaikkia on mahdoton miellyttää oli sitten millainen persoona hyvänsä ja yleensä aina löytyy vähintään se yksi, joka ei kerta kaikkiaa voi sietää sua :D

Matiaksen snäpsätissä voi seurailla viimeisien viikkojen meininkiä.

22050063_10212964088591247_1303969554004797377_n.jpg

Jalkoihin ihan selkeesti tullu massaa ja kireys ihan eri luokkaa! Nice job! :cool:

Edit; oikeestaan joka puolelle näyttää tulleen lissee lihoo!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä sä oikein selität? En mä mitään rähjännyt ole, vaan ihan normaalisti otin kantaa puheenaiheeseen.
Ja miten toi mun viestini ylempänä edes liittyy koko asiaan?
Ja pidä sä vain huoli omista asioistasi.

Naurettavaa, että rähjäät itse forumin omistajan kanssa toisessa topikissa ja täällä esität jotain valtakunnansovittelijaa. Että siten se liittyy. Tottakai pidän huolen omista asioista, pidä sinäkin ja myös joku linja sanomisissasi.

Matiakselle kyllä suo menestystä. :) Hieno ollut seurata ukon muutosta ja kehitystä. Miehellä on letkeä ja humoristinen ote. Selkästi lahjoja esiintyä ja tuoda itseään katsojille. Samalla Vatasen Kalevi- kissan taistelutoverille Ellille terveiset. :cool:

Matiakselle kyllä suo menestystä. :) Hieno ollut seurata ukon muutosta ja kehitystä. Miehellä on letkeä ja humoristinen ote. Selkästi lahjoja esiintyä ja tuoda itseään katsojille. Samalla Vatasen Kalevi- kissan taistelutoverille Ellille terveiset. :cool:
Kiitos!! Ja Elliltä terveiset takasin :)

Naurettavaa, että rähjäät itse forumin omistajan kanssa toisessa topikissa ja täällä esität jotain valtakunnansovittelijaa. Että siten se liittyy. Tottakai pidän huolen omista asioista, pidä sinäkin ja myös joku linja sanomisissasi.

Edelleen olen sitä mieltä, että suht asiallisesti otin kantaa siellä puheenaiheeseen, mutta sovitaan sun mieliksi, että se oli rähjäystä niin tulee parempi mieli?
Ja edelleen, mitä tekemistä mun käyttäytymisellä jossain toisessa ketjussa on mitään tekemistä tämän ketjun kanssa? Voitko tarkentaa, koska en nyt ole ihan kartalla sun kanssa?
En myöskään yrittänyt esittää mitään vaan ihan ystävällismielisesti koitin ohjailla ukkojen kinastelua rauhanomaisempaan suuntaan, kun siitä kerran jonkun muunkin puolesta tuli palautetta.

Edit. Jospa nyt vain yrittäisit päästä tuon kamalan tapahtuman ylitse niin jatketaan Matiaksen jutuilla tästedespäin.

Ja Matiaksesta puheen ollen, mulle olisi herralle (Kuninkaalle) yksi pyyntö ja se on, että lopetat tuon tupruttelun.
Siitä ei ole sulle yhtään mitään hyötyä ja tiedät sen kyllä itsekin.
Niin paljon kuin sulta löytyy päättäväisyyttä ja kurinalaisuutta vetää läpi kovia kisadieettejä ja brutaaleja treenejä, niin mulla on vahva usko, ettei tuo lopettamishommakaan olis sulle temppu eikä mikään.
Ja kun joku mielensäpahoittaja nyt tästäkin mielensä pahoittaa, niin mainitsen nyt näin erikseen etukäteen, että tää oli sitten tälleen "puolihuumorilla" sitten kirjoitettu ;)

ps. Matias, Put that cigarette down! NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En halua lopettaa koska se on niin hyvää! Päättäväisyyttä toki löytyy ja lopetan sen sitten kun niin päätän... Ensin vaan pitää olla tahto lopettaa.

En halua lopettaa koska se on niin hyvää! Päättäväisyyttä toki löytyy ja lopetan sen sitten kun niin päätän... Ensin vaan pitää olla tahto lopettaa.

Paskat ole. Stop foolin yourself! :D
En tiiä ootko jossain näistä aiemmin jo maininnut, mutta kuinka kauan olet nyt asunut Tampereella ja kuinka tuo sun ja Jartsan läheisempi yhteistyökuvio lähti alkujaan liikkeelle?

ps. Lupaan tarjota pullakaffeet sitten, kun lopetat ;)

Itse lopetin kun alkoi ärsyttää se jatkuva lima kurkussa, tupakkayskä, tukkoisuus sekä pelko että tulee keuhkosyöpä. Mut eniten siis ärsytti jatkuva lima kurkussa mitä sitte piti räkiä ulos joks päivä. Huomasin myös että hapenottokyky parani huomattavasti( jaksaa treenaa paremmin) Ruoka maistuu ja tuoksuu paremmalle
Onhan tuo jokaisen oma asia polttaako vai ei mutta suosittelen lopettamaan

Nikotiini nostaa ADH:n määrää elimistössä. Olisiko siitä motivaatiota ainakin preppiviikolle? ;)

Sähköröökillä saa sentään jotain sinnepäin, mutta suurin houkutin tupakoinnin lopettamisessa on se, että treenitehot nousee ihan vitusti muutamassa kuukaudessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom