BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllähän se aamupainon jossakin kohtaa täytyy noissa vanhoissa lukemissa olla jos meinaa pro bodariksi, mutta sillon pitäisi "hieman" olla erilaisempi kondis.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
@Nieme, mitkä oli semmosia juttuja mitkä sai sut nousemaan sieltä suosta? Millä sä psyykkasit ittes rankimpien aikojen yli? Ei ole pakko tietty kertoa jos oli liian henkilökohtainen kysymys. Itsellä vaan tällähetkellä samanlainen tilanne, niin siksi kysyn.

@Nieme, mitkä oli semmosia juttuja mitkä sai sut nousemaan sieltä suosta? Millä sä psyykkasit ittes rankimpien aikojen yli? Ei ole pakko tietty kertoa jos oli liian henkilökohtainen kysymys. Itsellä vaan tällähetkellä samanlainen tilanne, niin siksi kysyn.
Helpointa olis kun tekis videon tästä aiheesta koska kirjoittamalla vaikea kertoa. Yritän kuitenkin. Eli... mä aloittelin välidietin ja painoa oli silloin vajaa 120kg ja tarkoitus oli kilpailla kehonrakennuksessa 2013 vuonna. Lyhyesti, 2 pahaa välilevyn pullistumaa sekä molemmat olkapäät leikattiin... melkein vuosi täysin treenaamatta. 120kg "voimannostaja" lihas muuttui rapaläskiksi. Kun sain alkaa treenaamaan niin otin siihen tietysti kunnon offin ja paino oli siellä 130kg,haha! Ei mitään järkeä! Mutta pään kanssa mulla ei ikinä ole loppunut pito! En vaan ollut omassa kropassa tuolloin,enkä tajua miten helvetti päästin edes itseni tollaiseen kuntoon. Niinkuin sanoin...vaikea selittää kirjoittamalla.. Teen videon tästä joskus! Nyt oon lahdessa ja puntarissa käyty :) Huomenna räjähtää!!!

Mikähän mahtaa olla syynä?
Kusasko joku viimeistelyissä vai mitä?

Mä en ymmärrä tätä överisokeeta hypetystä. Säkö tosiaan näit karsintojen jälkeen tilanteen niin, että Niemi ois automaattisesti ollu sijoilla 1-2? Karsinnassa ois voinu ihan hyvin laittaa Holapan ekaks. Niemellä napatyrä, selkä puuttuu lähes kokonaan ja lisänä huono kuntonen iho. Noilla puutteilla, jos kullan ottas, ni sitten pitäs olla yksinkertasesti heikko sm-taso. 4. sija täysin ansaittu, kun Tarvainenkin paranti kondistaan. Holapalle ansaittu voitto tasasen pyöreillä lihoilla ja hyvällä kondiksella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom