BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sähkörööki on kyllä aivan loistava tuohon kun saa jatkaa sitä vanhaa tapaa.
Nimenomaan siksi, että tupakointi on suurimmaksi osaksi tapariippuvuutta. Ja monet tupakoitsijat disauttaa vapoa sillä, että se on jotenkin lapsellisempaa tai laimeempaa, eikä niin kovanaamaa. Mutta sillä tosiaankin saa korvattua ne maneerit loistavasti mitä röökaaminen tuo elämään. Jos nikotiini olisi se koukuttava juttu, niin kaikki pääsisi purkalla röökistä eroon, mutta valitettavasti se on usein toistuvat tavat ja se itse toimitus johon koukkuun jää. Vapolla saa korvattua tosi paljon sitä ja sairaasti terveellisemmin.

Nimenomaan siksi, että tupakointi on suurimmaksi osaksi tapariippuvuutta. Ja monet tupakoitsijat disauttaa vapoa sillä, että se on jotenkin lapsellisempaa tai laimeempaa, eikä niin kovanaamaa. Mutta sillä tosiaankin saa korvattua ne maneerit loistavasti mitä röökaaminen tuo elämään. Jos nikotiini olisi se koukuttava juttu, niin kaikki pääsisi purkalla röökistä eroon, mutta valitettavasti se on usein toistuvat tavat ja se itse toimitus johon koukkuun jää. Vapolla saa korvattua tosi paljon sitä ja sairaasti terveellisemmin.
Käytätkö nikotiinipitoisia nesteitä,tai varmaan et käytä jos se nikotiini ei niin koukuta.

Kyllä se nikotiini koukuttava on, no question. Ei kahta sanaa tässä.
Silti, se tapariippuvuus on tupakassa todella isoa asia.

Itse röökäsin sen ~10 vuotta kunnolla, ja nykyään nuuskan voimalla.
Nuuska pitää loitolla 97% varmuudella röökin vetämisen, nikotiinin takia, mutta on se 3% tilanteita missä röökiä edelleen menee. Eli tietyt tilanteet missä se rööki on vaan niin jees, esim. kun makaa ulkomailla jossain lämmössä rannalla.
Sähkörööki varmaan voi paikata sen 100%, jos siihen tottuu. Itsellä rupesi yhdessä kohtaa tökkimään, niin vaihtui nuuskaan. Sitten harvoin tupakkia tietyissä tilanteissa.
Silti, vaikka sen ehkä about 5 tupakkaa polttaa kuukauteen, niin ei ole enää sitä tukkoisuutta yms paskaa joka aikanaan ajoi siihen että (melkein) lopetti.

Itse mietin kesällä siirtymistäni sähkötupakkaan oikeasta. Kaiken maailman eri härpäkkeet ja niihin tutustuminen (yrittäminen), ja kaikennäköisten lakipykälien vatvominen niiden nesteiden ja netistä tilaamisien suhteen vei kuitenkin aika tehokkaasti tuulet purjeista sen projektin osalta. Varsinkin kun nämä helpoimmat ostettavat, eli muutaman kympin aloituspakkaukset, ovat ilmeisesti ainakin näin hc-tupakoitsijalle vain ajan ja rahan tuhlausta.

Varmasti on kuitenkin tupakointia parempi vaihtoehto, jos viitsii vähän nähdä aikaa ja vaivaa sen siirtymisen eteen.

Käytätkö nikotiinipitoisia nesteitä,tai varmaan et käytä jos se nikotiini ei niin koukuta.
6mg, eli kevyttä, nikotiini tekee mentholin tapaan kurkkuun semmoisen tuntuman siinä höyryssä. Jengi ei nikotiinin takia tupakkaa vedä, vaan tavan takia. Sen tietää jokainen lopettanut.

6mg, eli kevyttä, nikotiini tekee mentholin tapaan kurkkuun semmoisen tuntuman siinä höyryssä. Jengi ei nikotiinin takia tupakkaa vedä, vaan tavan takia. Sen tietää jokainen lopettanut.

Toisinaan ihmetyttää tämä ehdottomuus. Itse olen aikanaan vuosia tupakoinut ja kyllä se nikotiinin tarve sinne tupakille minut vei.

Toisinaan ihmetyttää tämä ehdottomuus. Itse olen aikanaan vuosia tupakoinut ja kyllä se nikotiinin tarve sinne tupakille minut vei.
Mikset vain ottanut purkkaa, joka on lähes vaaratonta? Siksi koska se tupakointi on se juttu.

Siinä menee viikko pari että tottuu, kyllä se nikotiiniriippuvuus siellä päätään nostaa. Tupakasta siirryt nuuskaan, niksat häviää mut jotain puuttuu. Aikaa kuluu niin käytät mielummin nuuskaa kuin poltat. Sit kun oot kauan nuuskannut niin tuntuu helvetin tyhmältä vetää rööki. Samanlailla sen voi siirtää purkkaan tai imeskelytablettiin. Sekin vaikuttaa minkä takia aloit polttaa, oliko syy sosiaalinen vai se että se meni päähän, itellä jälkimmäinen ja oon nauttinut aina siitä kun saa paikata nikotiini vajarit. Arkipäivän narkomaniaa, aiheesta oli painettu hyvä kirjakin minkä avulla moni päässyt eroon röökistä ilman mitään ja sen kun lukee niin tajuaa olleensa nikotiinin orja. Joo käytän purkkaa, rakastan nikotiinia ja se minua.

E: Kiitos muuten viihdyttävästä materiaalista Matiakselle ja hienoa että uskalletaan painaa omana ittenään omaa juttua eteenpäin, mukana ollaan!

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jotenkin järjetöntä puhua siitä että on vaan joku tapa, se tapa on osa sitä riippuvuutta nikotiiniin. Ihmiset ei halua myöntää että joku kemikaali hallitsee niiden käyttäytymistä.

Mä komppaan Mikeä että on pelkkä tapa tupakointi, osan tekee toki nikotiini mutta silti ja nyt olen ollut monta vuotta polttamatta ja sitä ennen savutin 25 vuotta.
Edelleen tekee mieli, perkele.

Mites Nieme, joko alkoi vedätys Lahteen, kun jotain puhuit vikalla videolla, että vielä vedätät?
Kyllähän sitä lahteenkin mennään -90kg sarjaan. Heti sunnuntaina kisojen jälkeen palattiin suunitelmaan. Kroppa oli aika sekaisin vedätyksestä ja viimeistelyistä ja maanantaina aamupaino olikin 98kg... Sieltä se lähti kuitenkin tasaisesti taas tulemaan alas ja tänään aamupaino oli 91.6kg . Huomattavasti helpommin tulee nyt paino alas kun ensimmäisellä kerralla kun vedätettiin... Tää viikko on painettu treenien osalta 100 lasissa. 9 punttia,4 x 1h lenkkiä ja 3 intervallia tulee tällä viikolla. Ens viikolla sitten kevennetään ja viimeistellään.

Onkos @Nieme ssä yhtään voimailijan vikaa? Mitkäs ovat herran kovimpia salisuorituksia, jos saa udella? :)
Ennen armeijaa 18-19 vuotiaana 160kg penkistä ja siihen päälle 28 x 100kg . 2011-2012 penkkasin salilla 190kg ja kisois merkistä 180kg bodauksen ohella. 2012 oikeastaan lopetin penkkailu touhut koska alkoi loukkaantumisia ja kolotoksia olemaan sen verran ja liian suuret riskit rikkoa paikat kun tavoite oli kuitenkin bodauksessa. Muistan kun ensimäisen kerran sain 180kg penkistä niin alla oli sarjat 60kg-140kg x10 , 150kg x 12 , 160kg x 4 , 170kg x 2 ja siihen sarjojen päälle 180kg x1. Etukyykystä smitissä jalat kapella todella syvältä oon ottanut 200kg x 3 x 6 . Pystypunnerrusta tulee vieläkin tehtyä ja tässä ketoosilla ollessa vähän yli kuukausi sitten otin smitissä täydellä liikeradalla niin että tanko koskettaa rintaa ja kädet suoraksi ylä asennossa 140kg x 6 ...

Mutta niinkuin sanoin... penkata tekisi vieläkin mieli välissä isommalla kuormalla mutta kun olkapäät ovat kertaalleen leikattu ja vasen rintakin välissä vaivaa niin jätän voimailut muille...

Suositut

Back
Ylös Bottom