Hienoo Matias. Hyvältä näyttää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta, mä en kans ymmärrä yhtään.Hyvin näyttää kiristyvän, mutta kovasti ihmettelen sitä miksi näille mopopojille täytyy luoda näitä uusia sarjoja että voisivat pärjätä. Matiaksenkin pituisen kisaajan täytyisi kuitenkin kisata raskaassa sarjassa jos panostus lajiin olisi kunnossa ja hommaa haluttaisiin tehdä täysillä.
Sama henkilö molemmissa kuvissa.Luulen et noi kaverit veis ne kehonrakennuksen SM:t mennen tullen raskaassa? Eikö nuo yli 90kg oli kumpikin.
Molemmissa kuvissa tosiaan Chris Bumstead. Paino raja hänelle kisoissa 93kg.Luulen et noi kaverit veis ne kehonrakennuksen SM:t mennen tullen raskaassa? Eikö nuo yli 90kg oli kumpikin.
ja varmaan veis kirkkaasti kaikki pytyt ja lautaset.Molemmissa kuvissa tosiaan Chris Bumstead. Paino raja hänelle kisoissa 93kg.
Molemmissa kuvissa tosiaan Chris Bumstead. Paino raja hänelle kisoissa 93kg.
No sitten katoin ilmeisesti jotain IFBB:n vanhoja sääntöjä. Siinä kun oli mainittu että painoraja on pituus -100 + 7kg. Chrisin pituus jonkun lähteen mukaan on 185,5cm niin siihen olisi mennyt toi mun veikkaus.No ei kyllä ole Chrisillä on pituutta kumminkin 184-185cm. Painoraja pro kisoissa tuolle pituudelle on 230lbs ~104kg. Instagramistakin tarkistin niin 2 weeks out kuvissa kertoi painaneensa vajaa 240lbs eli alle 108kg.
No ei kyllä ole Chrisillä on pituutta kumminkin 184-185cm. Painoraja pro kisoissa tuolle pituudelle on 230lbs ~104kg. Instagramistakin tarkistin niin 2 weeks out kuvissa kertoi painaneensa vajaa 240lbs eli alle 108kg.
Bumstead on 6ft1 pitkä ja saa nykyisten sääntöjen mukaan painaa 230 paunaa eli 104kg puntarilla. Ainakin ekassa Olympiassaan toissa vuonna painoi muistaakseni tasan 225 paunaa puntarilla, tosta on joku videokin olemassa. En tiedä mistä oot noi sun numeros repinyt.Molemmissa kuvissa tosiaan Chris Bumstead. Paino raja hänelle kisoissa 93kg.
Kun olisit lukenut yhden viestin ylemmäs niin sanoinkin että mulla oli näköjään väärää tietoa. Oli vanhat IFBB:n painorajat ja ilmeisesti ei kaiken lisäksi olleet pro puolen rajat.Bumstead on 6ft1 pitkä ja saa nykyisten sääntöjen mukaan painaa 230 paunaa eli 104kg puntarilla. Ainakin ekassa Olympiassaan toissa vuonna painoi muistaakseni tasan 225 paunaa puntarilla, tosta on joku videokin olemassa. En tiedä mistä oot noi sun numeros repinyt.
http://www.ifbbpro.com/wp-content/uploads/image/2015/CompetitionRules_ClassicPhysique.pdf
e. my bad, Lari jo kommentoikin samaa