BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hienoa, että Matias elättää itsensä yrittäjänä, mutta täällä porukka kyllä antaa ihan liikaa credittiä tuolle yrittäjyydelle ikään kuin se olisi automaattisesti jotain suurta ja mahtavaa. Se että sovit jonkun kiinalaisen sweatshopin kanssa, että saat sieltä halvalla haluamillasi kuvioinneilla vaatteita ja lippiksiä, jotka sitten pakkaat Suomessa ja myyt hyvällä katteella jonkun toisen tekemän nettikaupan kautta ei tosiaan ole mitään rakettitiedettä. Ja mitä olen noin yleensä noita nettivalmennuksia nähnyt, niin tämmöinen tavan gymbrokin tekee ihan vastaavat ohjelmat kavereilleen ilmaiseksi tai kaljapalkalla.

Mä oon yrittäjäperheestä ja mua vähän "ärsyttää" mikroyrittäjissä just tää glorifiointi. En puhu nyt Same goalista, ku en siitä mitään tiedä, mut yleinen kuvio on, et laitetaan joku pieni pulju pystyyn suvun rahoilla ja lainalla. Liikevaihto voi olla aika hulppeakin, mut sit lopulta käteen jää saman verran rahaa kuukaudessa ku keskivertoinssillä. Kuitenkin tunnit on varmaan 1,5-kertaset verrattuna tohon tavanomaiseen työläiseen.

Nykypäivän torppareita. En tiedä onko se sit hienoa olla tollasessa tilanteessa itsensä herra, ku mitään luksusta ei todellisuudessa edes oo tarjolla.

Hienoa, että Matias elättää itsensä yrittäjänä, mutta täällä porukka kyllä antaa ihan liikaa credittiä tuolle yrittäjyydelle ikään kuin se olisi automaattisesti jotain suurta ja mahtavaa. Se että sovit jonkun kiinalaisen sweatshopin kanssa, että saat sieltä halvalla haluamillasi kuvioinneilla vaatteita ja lippiksiä, jotka sitten pakkaat Suomessa ja myyt hyvällä katteella jonkun toisen tekemän nettikaupan kautta ei tosiaan ole mitään rakettitiedettä. Ja mitä olen noin yleensä noita nettivalmennuksia nähnyt, niin tämmöinen tavan gymbrokin tekee ihan vastaavat ohjelmat kavereilleen ilmaiseksi tai kaljapalkalla.
Hah, joo jokainenhan pystyy tuohon samaan. Brändit on ne mitkä myy, ei välttämättä se tuotteen ainutlaatuisuus. Kato nyt vaikka iphonen puhelimia, ei mitään uutta ja mullistavaa, mut silti lampaat ostaa noita silmät ummessa. Tai Niken lenkkarit, samanlaisia saa parilla kympillä, mut silti jengi on valmiita maksamaan niistä maltaita, koska Nike. Ihmisten hölmöyttä pitää osaa käyttää hyväkseen ja, jos joku haluu Matiakselta ostaa kymmenen euron huppareita viidellä kympillä, koska Same Goal, niin on se Matias tehnyt paljon asioita oikein.

Markohan rupes neuvomaan Matiasta ja Matias käski soittamaan Mentulalle joka on hänen valmentajansa.Savolaisen viestit "pojan" opettamisesta oli täysin asiattomia ja lapsellisia.Kyllä Matias tän keskustelun selvitti ihan asiallisesti,Savolaisen fanit meni sekaisin kiukusta.
Asiallisesti? Uskomaton kommentti taas. Avaatko hiukan? "Lampaat" "tyhmä" jne. Mikä oli asiallista?
Ja oliko minun joku "neuvoista" (mielipiteistäni) väärä?
Kyllähän fiksu kaveri olisi jo myöntänyt virheensä ja pyytänyt ihmisiltä anteeksi.

Viimeksi muokattu:
MIkset sinä sitten tee samaa ja tienaa kuusnumeroista vuosituloa,kymppitonni kuukaudessa? MIksei me kaikki tehtäs samaa,kuka tässä enää töissä kävis toiselle 2300€/kk palkalla ku sinun mukaan kuka tahansa kykenee matiaksen vuosituloihin millon tahansa? Ja osa käy kelassakin vaikka koska tahansa vois myydä tavaraa tuhansilla voittoeuroilla.Heti.Ostaa mersut ja omat toimitilat jne.kaikki onnistuu,ei ole vaikeaa myydä ja postittaa ens viikolla 400 hattua netissä,kaikista saa 5€ voittoa kpl.?
Selvä.
Siihen kylkeen löis tämmösen pakkiksen ja vetäs siitäki samat kuusnumeroiset ko Mikekin.kaikille omat systemit.Tulot olis jonku 200 000€/vuodessa,pitäs foorumia ja myis hattuja.Ajelis mersua ja bentleytä.
Onhan sitäki moni yrittäny,kukaan muu ei ole onnistunut vaikka täällä sanotaan että helppo homma,kuka tahansa onnistuu.

mistä sä tiedät matiaksen tulot. Jos se tienaa puhtaana käteen kuusinumeroisen luvun rehellisesti, kaikki kulut maksaen, tarvii liikevaihdon olla jo aika paljon. Voittokateprosentit pyörivät suomessa yrityksillä 5-35 välillä karkeasti. Keskiarvo on kymmenen prosentin luokkaa, jopa alle. Tuolla kymmenellä prosentilla saa juuri sen satatonnia, liikevaihdon ollessa miljoona. Ja tuosta sadastatonnista sä maksat vielä tuloveron.

MIkset sinä sitten tee samaa ja tienaa kuusnumeroista vuosituloa,kymppitonni kuukaudessa? MIksei me kaikki tehtäs samaa,kuka tässä enää töissä kävis toiselle 2300€/kk palkalla ku sinun mukaan kuka tahansa kykenee matiaksen vuosituloihin millon tahansa? Ja osa käy kelassakin vaikka koska tahansa vois myydä tavaraa tuhansilla voittoeuroilla.Heti.Ostaa mersut ja omat toimitilat jne.kaikki onnistuu,ei ole vaikeaa myydä ja postittaa ens viikolla 400 hattua netissä,kaikista saa 5€ voittoa kpl.?
Selvä.
Siihen kylkeen löis tämmösen pakkiksen ja vetäs siitäki samat kuusnumeroiset ko Mikekin.kaikille omat systemit.Tulot olis jonku 200 000€/vuodessa,pitäs foorumia ja myis hattuja.Ajelis mersua ja bentleytä.
Onhan sitäki moni yrittäny,kukaan muu ei ole onnistunut vaikka täällä sanotaan että helppo homma,kuka tahansa onnistuu.
mistä sä tiedät matiaksen tulot. Jos se tienaa puhtaana käteen kuusinumeroisen luvun rehellisesti, kaikki kulut maksaen, tarvii liikevaihdon olla jo aika paljon. Voittokateprosentit pyörivät suomessa yrityksillä 5-35 välillä karkeasti. Keskiarvo on kymmenen prosentin luokkaa, jopa alle. Tuolla kymmenellä prosentilla saa juuri sen satatonnia, liikevaihdon ollessa miljoona. Ja tuosta sadastatonnista sä maksat vielä tuloveron.
Juu ei. Tais vähän yli 100k olla liikevaihto ja tulosta alle 50k. Ei siis mitään huonoa tulosta ja käsittääkseni Matias nostaa ihan minimaalista palkkaa. Mut ei kyllä vedä 10k kuukausiliksaa todellakaan (vielä) :ROFLMAO:

Markohan rupes neuvomaan Matiasta ja Matias käski soittamaan Mentulalle joka on hänen valmentajansa.Savolaisen viestit "pojan" opettamisesta oli täysin asiattomia ja lapsellisia.Kyllä Matias tän keskustelun selvitti ihan asiallisesti,Savolaisen fanit meni sekaisin kiukusta.
ja sä oiot ja jätät välistä ihan jokaisen matiaksen kiukkukohdan. TAISI MATIAKSEN NÄPPÄIMISTÄ TULLA VÄHÄN MUUTAKIN TEKSTIÄ VAI PITÄÄKÖ KIRJOITTAA TÄLLEE ISOLLA ETTÄ NÄET MITÄ RUUDULLA LUKEE?

En ole varsinaisesti Savolaisen fani. Arvostan häntä kylläkin suuresti. Niemen videoita on tullut myös katsottua ja ovat hyvin viihdyttäviä, varsinkin reissut Mentulan kanssa. Satunnaisesti seuraan youtubesta suomalaisten bodarien/voimailijoiden videoita sen enempää fanittamatta ketään. Ottaen huomioon Markon saavutukset ja kokemuksen, minä ja moni muu treenaaja arvostaa Markon ohjeet hyvin korkealle verrattaen useimpiin muihin suomalaisiin "somebodaajiin"(ei loukkaus, tarkoitan bodaria joka on esiintynyt somessa.). Jos uskon Markon vinkkejä, syön siis hänen kädestään kuin lammas!? Tällöin foorumin käyttäjistä ja treenaajista ylipäätään lampaisiin lukeutuu todennäköisesti suuri osa.
Nyt porukka povaa anteeksipyyntöä mutta ketä se lämmittää? On eria asia pyytää anteeksi asiaa minkä on sanonut tarkoittamattaan mutta tuolla on kommentit ollu luettavissa niin kauan ja selvällä suomenkielellä, että kellekkään ei varmasti jää epäselväksi, mitä Matias pohjimmiltaan ajattelee. Lisäksi Matiaksen postien kontekstin huomioon ottaen, kommentti "voisi kuunnella tuollaisen legendan ajatuksia" kuulostaa korvaani ivalliselta. Mikä on ainakin minussa herättänyt ajatuksen, että Matias vähättelee Markon saavutuksia. Näistä kommenteista jotkut(ainakin minä) ovat vetäneet johtopäätöksen, että Matias on ylimielinen.
Marko kommentoi Matiaksen työn tulosta. Markon Ulosannista voi olla montaa mieltä mutta Matias kuittas takas ja vittuili samalla randomeille. Fuck the People. En siis sanoisi, että Matias selvitti keskustelun asiallisesti.

En ole varsinaisesti Savolaisen fani. Arvostan häntä kylläkin suuresti. Niemen videoita on tullut myös katsottua ja ovat hyvin viihdyttäviä, varsinkin reissut Mentulan kanssa. Satunnaisesti seuraan youtubesta suomalaisten bodarien/voimailijoiden videoita sen enempää fanittamatta ketään. Ottaen huomioon Markon saavutukset ja kokemuksen, minä ja moni muu treenaaja arvostaa Markon ohjeet hyvin korkealle verrattaen useimpiin muihin suomalaisiin "somebodaajiin"(ei loukkaus, tarkoitan bodaria joka on esiintynyt somessa.). Jos uskon Markon vinkkejä, syön siis hänen kädestään kuin lammas!? Tällöin foorumin käyttäjistä ja treenaajista ylipäätään lampaisiin lukeutuu todennäköisesti suuri osa.
Nyt porukka povaa anteeksipyyntöä mutta ketä se lämmittää? On eria asia pyytää anteeksi asiaa minkä on sanonut tarkoittamattaan mutta tuolla on kommentit ollu luettavissa niin kauan ja selvällä suomenkielellä, että kellekkään ei varmasti jää epäselväksi, mitä Matias pohjimmiltaan ajattelee. Lisäksi Matiaksen postien kontekstin huomioon ottaen, kommentti "voisi kuunnella tuollaisen legendan ajatuksia" kuulostaa korvaani ivalliselta. Mikä on ainakin minussa herättänyt ajatuksen, että Matias vähättelee Markon saavutuksia. Näistä kommenteista jotkut(ainakin minä) ovat vetäneet johtopäätöksen, että Matias on ylimielinen.
Marko kommentoi Matiaksen työn tulosta. Markon Ulosannista voi olla montaa mieltä mutta Matias kuittas takas ja vittuili samalla randomeille. Fuck the People. En siis sanoisi, että Matias selvitti keskustelun asiallisesti.
Hyvä postaus, mutta korjaan sen verran, että en kommentoinut työn tulosta, koska keskeneräistä työtä ei koskaan kannata arvioida. Sanoin kokemuksesta esim sen, että ei kannattaisi nostaa offilla painoa niin ylös mitä Matias oli tehnyt ja tämä siksi, että ensi kerralla dieettaaminen olisi huomattavasti helpompaa kisoihin. Nyt joudutaan todennäköisesti turvautumaan sellaisiin konsteihin, mitkä vaikuttaa/vaikeuttaa seuraavaa offia/dieettiä.
Toivottavasti näin ei ole ja kaikki menee hyvin.
Myös kommentoin sitä, että ei kannata lähteä dieetillä toiselle puolelle maailmaa, missä täysin eri bakteerikanta, aikaerot, ilmasto eri jne. Varsinkaan, kun dieetti niin lyhyt ja sairasteluihin ei varaa. Onneksi mitään mahatautia jne ei kait tullut, mutta aivan turhaa riskinottoa minusta kuitenkin.
Minä tosin ajattelen kaikki asiat sen kautta, että urheilu ei kärsi millään tasolla ja Matiaksella tosin voi olla ja onkin erillainen ajatusmaailma, mitä tulee optimaaliseen tekemiseen esim dieetillä.

Asiallisesti? Uskomaton kommentti taas. Avaatko hiukan? "Lampaat" "tyhmä" jne. Mikä oli asiallista?
Ja oliko minun joku "neuvoista" (mielipiteistäni) väärä?
Kyllähän fiksu kaveri olisi jo myöntänyt virheensä ja pyytänyt ihmisiltä anteeksi.

Mun näppituntuma, että noissa Matiaksen line droppingeissa on aika isoksi osaksi kysymys nuoruudesta ja ehkä vähän siitä pohjalaisuudestakin. En usko, että 4-5 kymppisenä kirjoittelisi enää tuolla tyylillä

Tasan saman sinäkin teet jos minä lyön sulta kaikki etuhampaat ja nenän poikki,leukaluun kolmeenosaan ja oot kolme viikkoa sairaalassa pilliruokinassa,ekana soitat poliisit vai oletko vähän enemmänki tyhmä?

Hienoa että meni noinkin hyvin ihon alle perus toteamus, hirmuisen kovaa lyöt jos noin ajattelit minulle käyvän sinun käsittelyssäsi. Hassun hauska kaveri olet, purkaa se agre vaikka peiton alla. Voi pistää privana viestiä jos vielä kuumottaa. Sori offtopic.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kirjotin helvetin pitkän viestin sulle Marko. Luin sen ja totesin että MÄ en halua kirjoittaa tollaista paskaa nettiin. Sä vaan alat käymään pikkuhiljaa hermoille kun väännät ja väännät asioista mitkä ei sulle kuulu.

Mä en alennu enää taistelemaan sun kanssa. Varmaan mahtavaa kun täällä on näitä lampaita jotka jumaloi sun tekemisiä ja syö sun kädestä sanot sä ihan mitä tahansa. Sä kun OLIT niin helvetin kova jätkä!

Moikkulii :)

Kylläpä on pissa noussu tän hunsvotin päähän... Pikemminkin voisi sanoa näin et miksi helvetissä ne lampaat sun same goal kädestä sy
Lainaamasi kohta ei ollut ylimielinen pläjäys. Matias ei tuossa nosta itseään esille, eikä hauku sinua, vaan lähinnä tylyttää fanisi.

Rahan tekemiseen en ota kantaa, mulle kelpaa 5€ samantien jos joku siirtää tilille. Mutta siinäkään ei liene yhtä faktaa miten sen joku on tehnyt.

Matias tekee varmasti asiat, kuten kykenee ja kuten valmentaja neuvoo. Lavalla näkee miten hyvin homma toiminut vai onko. Se että kyseenalaistaa ns faktat, lienee tässä lajissa aika yleistä. Faktojakin on välillä yhtä monta kuin faktojen esittelijöitä.

Olet yksi Suomen kovimmista omassa lajissa, vähän kuten esimerkiksi Teemu Selänne. Silti nuoremmat ja nälkäiset saavat ja pitääkin tehdä asioita myös eri tavalla. Myös mielipiteissä, haastaa niitä jne.

Juuri tän takia Maken fanina otan tuon henkilökohtaisesti kun tollanen mitään sanomattoman ylimielinen pohjalaisrunkkari tulee arvostelemaan.

Mitäs tossa on pissaa noussu päähän marko sano jotain -> matias vastaa -> Marko jatkaa, miksi ihmeessä ?? Sit tänne tulee sakki vinkumaa jotain väliin kieli ruskeena ja matias toteaa että ei jaksa väitellä ku ette edes lue sen tekstei.

Hyvinhän tuo Niemi kuitenkin saanut nettiohjelmansa myytyä, eihän se varmasti helppoa ole nykypäivänä kun alkaa olla palveluntarjoajia pilvin pimein. Kaikkien tarjojien ohjelmat varmaan loppupeleissä samaa bulkkikamaa, ainoastaan nyanssieroja. Erottua voi vain valmennuksen keulakasvolla, ja tottakai tämän henkilön pitää silloin herättää tunteita. En tosin ole täysin vakuuttunut Niemen valitsemasta tiestä, ainakaan tällä foorumilla. Joku tykkää varmasti ylimielisyydestä, itsellä vaan nostaa karvoja pystyyn. Tervettä itsetuntoa saa toki olla. Eikä se ole multa pois jos joku haluaa samaistua Niemeen ja SG tuoteperheeseen. Kauheasti ei ole SG:tä näkynyt kehä kolmosen sisäpuolella mutta onhan Suomi iso maa niin ei tarvitsekaan. En oikein pidä Niemen ulosannista kirjallisesti, enkä suullisesti, mutta kyllähän tuo tuo viimeisin kuntokuva on jo odotuksia nostattava mitä kilpailuihn tulee. Jos pärjää, osoittaa sen, että hyvään lopputulokseen voi päästä vaikka tekis asioita hieman eri tavalla. Ja se on pelkästään hyvä asia se. (y)

Itse en kyllä Markon "fanina" ottanut tuota Matiaksen heittoa millään tasolla henkilökohtaisena. Tai siis miten olisin voinut ottaa, jos en kuitenkaan koe jumaloivani Markon tekemisiä (en kilpauran aikaista neuroottisuutta enkä myöhempiä ongelmia, joskaan en niiden takia Markoa myöskään millään tavalla "dissaa" tai aliarvioi) enkä myöskään kaikista Markon nykyisistä sanomisista esim.treenauksen suhteen ole samaa mieltä. Eli, tässä ei mielestäni ole yhtäsuuruusmerkkiä Markon "fanin" ja kädestä syövän lampaan välillä tehnyt kukaan muu kuin uhriutuva yleisö ja Make tosin taisi myös sen saman oletuksen jossain viestissään tehdä. Maken kunto on täysin suvereenisti kovin suomalainen koskaan (ikään suhteutettuna jopa kansainvälisesti kovin ikinä) ja symppikseltä ihmiseltä vaikuttaa tätä nykyä. Jos taas Matias ei nyt kisadieetillä jaksa kuunnella muiden kuin oman valmentajansa neuvoja lomareissun tai bulkkauskilojen suhteen, niin ymmärrettävää. Ulosanti olisi toki voinut olla maltillisempaa, mutta vittu sentään, ei se kenelläkään nyt eritoten internetissä aina niin helvetin korrektia ole. En ymmärrä tätä(kään) ongelmaa. Itse uskon edelleen vakaasti siihen, että osa ihmisistä vain nauttii näistä "konflikteista" ja heittää vaan vettä myllyyn. Noh, aika luontaista toimintaa sekin toisaalta ihmiselle on...

Itse en kyllä Markon "fanina" ottanut tuota Matiaksen heittoa millään tasolla henkilökohtaisena. Tai siis miten olisin voinut ottaa, jos en kuitenkaan koe jumaloivani Markon tekemisiä (en kilpauran aikaista neuroottisuutta enkä myöhempiä ongelmia, joskaan en niiden takia Markoa myöskään millään tavalla "dissaa" tai aliarvioi) enkä myöskään kaikista Markon nykyisistä sanomisista esim.treenauksen suhteen ole samaa mieltä. Eli, tässä ei mielestäni ole yhtäsuuruusmerkkiä Markon "fanin" ja kädestä syövän lampaan välillä tehnyt kukaan muu kuin uhriutuva yleisö ja Make tosin taisi myös sen saman oletuksen jossain viestissään tehdä. Maken kunto on täysin suvereenisti kovin suomalainen koskaan (ikään suhteutettuna jopa kansainvälisesti kovin ikinä) ja symppikseltä ihmiseltä vaikuttaa tätä nykyä. Jos taas Matias ei nyt kisadieetillä jaksa kuunnella muiden kuin oman valmentajansa neuvoja lomareissun tai bulkkauskilojen suhteen, niin ymmärrettävää. Ulosanti olisi toki voinut olla maltillisempaa, mutta vittu sentään, ei se kenelläkään nyt eritoten internetissä aina niin helvetin korrektia ole. En ymmärrä tätä(kään) ongelmaa. Itse uskon edelleen vakaasti siihen, että osa ihmisistä vain nauttii näistä "konflikteista" ja heittää vaan vettä myllyyn. Noh, aika luontaista toimintaa sekin toisaalta ihmiselle on...

En vois enempää olla samaa mieltä. Ihme mielensäpahottamista siitä jos Matias ei jaksa dietillä kuunnella sitä, kun jatkuvasti arvostellaan tekemistä

En vois enempää olla samaa mieltä. Ihme mielensäpahottamista siitä jos Matias ei jaksa dietillä kuunnella sitä, kun jatkuvasti arvostellaan tekemistä
En nyt ota kantaa tähän keissiin, mutta olen aina ihmetellyt sitä miten jotkin ihmiset oikeuttavat huonon käytöksensä dieetillä, että mikä ihmeen syy se dieetti olisi käyttäytyä kusipäisesti. (Huom ymmärrän että dieetillä on nälkä, ärsytys päällä, mutta ei se saa olla mikään syy siihen että ihminen käyttäytyy epäkohteliaasti)

En nyt ota kantaa tähän keissiin, mutta olen aina ihmetellyt sitä miten jotkin ihmiset oikeuttavat huonon käytöksensä dieetillä, että mikä ihmeen syy se dieetti olisi käyttäytyä kusipäisesti. (Huom ymmärrän että dieetillä on nälkä, ärsytys päällä, mutta ei se saa olla mikään syy siihen että ihminen käyttäytyy epäkohteliaasti)

Munkaan mielestäsi se ei ole oikeutus käyttäytyä muita kohtaan kusipäisesti tai epäkohteliaasti, mutta on kuitenkin edes hieman ymmärrettävämpää/"lieventävä asiahaara" :cool: Mikäli nyt ei puhuta mistään oikeasta kusipäisyydestä ja vittumaisuudesta kanssaeläjiä kohtaan, niissä tapauksissa kannattaisi unohtaa dieetit tai hoitaa ne jossain yhteiskunnan ulkopuolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom