BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En nyt ota kantaa tähän keissiin, mutta olen aina ihmetellyt sitä miten jotkin ihmiset oikeuttavat huonon käytöksensä dieetillä, että mikä ihmeen syy se dieetti olisi käyttäytyä kusipäisesti. (Huom ymmärrän että dieetillä on nälkä, ärsytys päällä, mutta ei se saa olla mikään syy siihen että ihminen käyttäytyy epäkohteliaasti)

Eat clen, tren hard.

En nyt ota kantaa tähän keissiin, mutta olen aina ihmetellyt sitä miten jotkin ihmiset oikeuttavat huonon käytöksensä dieetillä, että mikä ihmeen syy se dieetti olisi käyttäytyä kusipäisesti. (Huom ymmärrän että dieetillä on nälkä, ärsytys päällä, mutta ei se saa olla mikään syy siihen että ihminen käyttäytyy epäkohteliaasti)
Jos ei vati kestä dieettaamista niin sitten on kyllä väärän lajin parissa.

Jos ei vati kestä dieettaamista niin sitten on kyllä väärän lajin parissa.
Sanoo mies jonka rasva% on aina ollu +25 ja on sanonu ettei dieettaaminen ole ikinä kiinnosta eikä kiinnosta :D Hassua kommentoida ja neuvoa muita jos ei ole itse koskaan edes kokeillut jotain.

Sanoo mies jonka rasva% on aina ollu +25 ja on sanonu ettei dieettaaminen ole ikinä kiinnosta eikä kiinnosta :D Hassua kommentoida ja neuvoa muita jos ei ole itse koskaan edes kokeillut jotain.
Oon ollu 78-kiloinen ja 140-kiloinen 192-senttisenä ja voin luvata, että jossain välissä tota haarukkaa ne rasvat oli alle 25. Dieettaamisesta on siis kokemusta.

Mä en neuvo yhtään ketään kehonrakennuksen liittyen, kunhan totesin että kannattaa varmaan miettiä lajivalintaa uudestaan jos joka dieetillä kilaroi kun joku vitun pikkutyttö. Ihan yleisellä tasolla, ei mitenkään Matiakselle suunnattu kommentti.

Tossa jollain sivulla mainittiinkin sun olevan foorumin yleisesti tunnettu hupiukko ja alan ymmärtää koko ajan paremmin miksi.

Kai sitä absolutistikin voi sanoa jollekkin, että ei kannattais viinaa juoda jos rupee kännissä esim räyhäämään???
Ite oon muuten absolutisti nykyään ja voin sanoa, että tälle foorumille ois fiksuinta tulla välillä kunnon vitun jurrissa. Löytyis helpommin sama aaltopituus joidenkin keskustelijoiden kanssa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ja sä saatanan pässi kommentoitte itte joka ketjuun kaikkea älyvapaata, neuvot ja aliarvioit toisten tekemisiä! Olisi kiva nähdä sinusta kuvia ja videoita niin nähtäisiin kuinka kova tekijä sä itte olet kun se 200 kg kyykky ja 250 kg veto on ihan peruskauraa joka salijampalle sun mielestä.

Ja sä saatanan pässi kommentoitte itte joka ketjuun kaikkea älyvapaata, neuvot ja aliarvioit toisten tekemisiä! Olisi kiva nähdä sinusta kuvia ja videoita niin nähtäisiin kuinka kova tekijä sä itte olet kun se 200 kg kyykky ja 250 kg veto on ihan peruskauraa joka salijampalle sun mielestä.

Eikös tää keski-iän ylittäny paskamaha joskus jotai videopätkäänsä täällä mainostanut :)

Meinaatko myös, että lapseton ihminen ei voi sanoa ihmiselle, joka sanoo inhoavansa lapsia, että: "Sitten ei varmaan kannata hankkia lapsia."? :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom