BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lueppas uudestaan se minun viesti. Se viimeinen lause on ihan just sulle. :heart:

Aika vähiin jää lukemiset jos ei kiinnosta lukea ”keskiverobodareiden” juttuja. Huippujahan meillä on joka nurkan takana (y)

Ps. Onneksi se ei ole sinulta pois jos minä luen Matiaksesta juttuja :LOL:

Aika vähiin jää lukemiset jos ei kiinnosta lukea ”keskiverobodareiden” juttuja. Huippujahan meillä on joka nurkan takana (y)

Ps. Onneksi se ei ole sinulta pois jos minä luen Matiaksesta juttuja :LOL:

Totta, minäkin olen huomannut, että ne joilla on lahjoja bodaukseen myös keskittyvät aikalailla siihen olennaiseen. Siinä jää kaikenlainen egomölyäminen ja itsensä (tai lippisten) myynti vähemmälle. Harmittavaa fanin ja/tai kuluttajan kannalta, mutta esimerkiksi Kemppaisen ja Sihvosen videon ilmestyttyä tekee kyllä niin höpöä katsella kun lahjakkaat kaverit bodaa!

Totta. Olet kyllä oikeassa tuossa et Kemppaisen ja Sihvosen ketjua lukee mielellään. Mitä tulee Matiaksen lippisten myymiseen niin samakai se on vaikka möis koiran paskaa jos sillä elättää ittensä ja vielä perheensä. Hattua nostan jokaiselle pienyrittäjälle.

Mitä tulee Matiaksen lippisten myymiseen niin samakai se on vaikka möis koiran paskaa jos sillä elättää ittensä ja vielä perheensä. Hattua nostan jokaiselle pienyrittäjälle.

Word. Etenkin tuolle boldatulle kohdalle. Matiaskin on huomannut, että lahjoja löytyy enemmän bisnekseen mitä kehonrakennukseen. Ymmärrän toki, että tämä mielipide on hieman kyseenalainen kun ottaa huomioon, että kaveri haukkui omat fanitkin lampaiksi..

Möykkyä lainaten "Hyvät paineet vai HÄH?!?!?" Innolla odotan miltä kisassa näyttää(y):worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Totta, minäkin olen huomannut, että ne joilla on lahjoja bodaukseen myös keskittyvät aikalailla siihen olennaiseen. Siinä jää kaikenlainen egomölyäminen ja itsensä (tai lippisten) myynti vähemmälle. Harmittavaa fanin ja/tai kuluttajan kannalta, mutta esimerkiksi Kemppaisen ja Sihvosen videon ilmestyttyä tekee kyllä niin höpöä katsella kun lahjakkaat kaverit bodaa!
Lentääkö oikein rahkat näppikselle?

Hämeenpuiston tabata: 30 sek lippalakkien pakkausta, 30 sek. pullistelua peilin edessä ja 30 sek. pakkisen oman ketjun lukua. Sykkeet tapissa. Lepo 45 sek. ja 20 kerrosta lisää. Läski sulaa.
Tälleen Matiaksen matskua diggaavana lippalakkiasiakkaana on kyllä sanottava, että lakki päästä tolle tabatalle(y)

Täällähän on hommat eskaloituneet nopeasti. Jotenkin tuntuu, että osasyynä myös verkon välillä tapahtuva ajatusten vaihto joka voi joskus johtaa helpommin väärin sanavalintoihin ja provosoitumisiiin. Uskon, että jos herrat Savolainen ja Niemi olisivat päässet keskustelemaan aiheesta kasvotusten olisi tämä soppa saatettu välttää.

Nyt kun tilanne on mitä on niin suosittelisin kyllä lämpimästi Matiasta harkitsemaan jonkinlaista kriisiviestintää, toisen fanikunnan haukkuminen lampaiksi kun ei ole oikein millään tavalla perusteltua.

Lueskellut ja katsellut näitä viestejä niin näyttää tuolla Matiaksella nousseen se keltainen neste lippahatun pitotelineeseen. Ei oikein muuten selity nuo kommentit. Vaikuttanut huumoririkkaalta rehvakkaalta persoonalta alkuun. Matkan varrella havaittavissa hyvin hyvin pientä elvistelyä...nyt sitten repesi.
Tosi mies hoitaisi asian kuntoon.....vielä kun se mahdollista. Tätä menoa ei lippalakit varmasti lisää myyntiä.
Jokainen tekee valintansa itse. Ja tämä oma kommenttini asiaan...

Lueskellut ja katsellut näitä viestejä niin näyttää tuolla Matiaksella nousseen se keltainen neste lippahatun pitotelineeseen. Ei oikein muuten selity nuo kommentit. Vaikuttanut huumoririkkaalta rehvakkaalta persoonalta alkuun. Matkan varrella havaittavissa hyvin hyvin pientä elvistelyä...nyt sitten repesi.
Tosi mies hoitaisi asian kuntoon.....vielä kun se mahdollista. Tätä menoa ei lippalakit varmasti lisää myyntiä.
Jokainen tekee valintansa itse. Ja tämä oma kommenttini asiaan...
En voi itse kyllä millään tapaa allekirjoittaa. Samalta Matiakselta hän vaikuttaa, kuin ensimmäisissä youtube videoissaan. Kyllä hän saa puoliaan pitää myös internetissä kirjoitellessaan ja voi oikoa väitteitä mitä hänestä puhutaan.

Se on todella outoa netissä, että lokaa saa heittää koska tahansa anonyyminä kenen tahansa päälle, mutta sitten ei kestetä laisinkaan jos tulee takaisin edes vähän. Siihen defenssit on vain aggressiivisempi kuran heitto. Jotenkin tuntuu, että kaikki nää paskan heittäjät ovat niin olevinaan täydellisiä ihmisiä aina. Kaikissa meissä vikaa on, mutta osa etsii sitä järjestelmällisesti muista.

Se on todella outoa netissä, että lokaa saa heittää koska tahansa anonyyminä kenen tahansa päälle, mutta sitten ei kestetä laisinkaan jos tulee takaisin edes vähän. Siihen defenssit on vain aggressiivisempi kuran heitto. Jotenkin tuntuu, että kaikki nää paskan heittäjät ovat niin olevinaan täydellisiä ihmisiä aina. Kaikissa meissä vikaa on, mutta osa etsii sitä järjestelmällisesti muista.
Veikkaan että jos Niemellä ei olisi omaa yritystä ketään ei olisi edes kiinnostanut tuo ärähtäminen, mutta nyt kun Niemen kasvot on SG:llä niin se sai asiakkaat ja mahdolliset asiakkaat miettimään että haluaako sittenkään kantaa näitä vaatteita yllään.

Veikkaan että jos Niemellä ei olisi omaa yritystä ketään ei olisi edes kiinnostanut tuo ärähtäminen, mutta nyt kun Niemen kasvot on SG:llä niin se sai asiakkaat ja mahdolliset asiakkaat miettimään että haluaako sittenkään kantaa näitä vaatteita yllään.
Samaan aikaan ironisesti ne jotka tekee yrityksen ja ovat esillä, saavat kaikista eniten sitä paskaa niskaansa. Ja tässä tapauksessa niiden pitäiis olla aivan hiljaa ja ottaa parrua perseeseen tosta vaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom