BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan vitun lapsellista. Tappio osoittaa ihmisen todellisen luonteen. Myötähäpeät iski kyllä päälle jos tosiaan on totta.

Nytkö vasta iski myötähäpeät, itsellä ne iski tämän kaverin ekoista videoista alkaen. Menee sarjaan Big Lenny ja se Jason, toivottavasti Matias jatkaa videoiden tekoa ja seuraavissa kisoissa on se tyylikäs offseason parta ajamattomana.

Kyllä tuo Matiaksen ylimielisyys on välittyny myös tube videoiden kautta. Ainakin itse saanut tämmöisen kuvan.
Ehkä tämä nelos sija nyt tuo ne jalat maahan :)
Voi vittu teidän kanssa. Matias on showmies ja käyttäytyy somessa sen mukaisesti. Livenähän tuo äijä on todella rauhallinen, mukava ja vaatimaton. Oppikaa ymmärtämään some- ja IRL-persoonan ero. :hyper:

Voi vittu teidän kanssa. Matias on showmies ja käyttäytyy somessa sen mukaisesti. Livenähän tuo äijä on todella rauhallinen, mukava ja vaatimaton. Oppikaa ymmärtämään some- ja IRL-persoonan ero. :hyper:
Mitä helvettiä sössötät? Matiaksen koko sometouhuhan pohjautuu juuri siihen, että mies on rehellisesti OMA ITSENSÄ somessa, eikä yritä esittää mitään. Seuraatko edes häntä? Ei todellakaan vedä mitään someroolia, vaan on ihan oma itsensä sielä.

Tais mennä vähä porukkalla nyt ohi. Ennekuin katsotte snäpit itse nii elkää vielä tuomitko Matiasta. Matias nimen omaan sanoi tuomariston olleen huono suomen puolelta, EI kilpailijoiden. Tottakai se vituttaa, kun on tehty kova työ ja siltä työltä häviää pohja mahatyrän ja huonon ihon takia (jota ei ainakaan katsomoon saakka juuri havainnut millään). Onhan se selvä, että ilman noita asioita Matias olisi sijoittunut kolmanneksi Sm kisoissa.

Tais mennä vähä porukkalla nyt ohi. Ennekuin katsotte snäpit itse nii elkää vielä tuomitko Matiasta. Matias nimen omaan sanoi tuomariston olleen huono suomen puolelta, EI kilpailijoiden. Tottakai se vituttaa, kun on tehty kova työ ja siltä työltä häviää pohja mahatyrän ja huonon ihon takia (jota ei ainakaan katsomoon saakka juuri havainnut millään). Onhan se selvä, että ilman noita asioita Matias olisi sijoittunut kolmanneksi Sm kisoissa.
Suomessa pidettävien kehonrakennuskilpailujen säännöt

Tuomarin pitää myös katsoa kilpailijan kokonaisuutta, anatomista rakennetta (mukaan lukien leveät hartiat, korkea ja paksu rintakehä, oikeanlaiset mutkat selkärangassa, raajojen ja keskivartalon sopusuhtaisuus toisiinsa nähden, jalkojen ja säärien suoruus). Tuomarin pitää kiinnittää huomiota myös kilpailijan ihoon, onko siinä arpia, tatuointeja, aknea, läikkiä, joita IFBB pitää virheinä kehoa arvosteltaessa, kuten myös siististi kammattuihin hiuksiin, hyvän mallisiin jalkateriin. Jos tuomarilla on vaikeaa päättää kilpailijoiden paremmuudesta, voidaan edellä mainittuja seikkoja käyttää arvostelussa tekemään eroa kahden tasavertaisen kilpailijan arvioinnissa.

Toi menee taas jossittelun puolelle. "Ilman tyriä ja selän ihon huonoa kuntoa olis sijoittunu korkeammalle", mutta kun ne virheet oli ja on, niin ei siinä jossittelut auta. Se on taas hyvä ja validi kysymys, että miksi Matias rankattiin Weidereissä korkeammalle kuin Tarvainen.

Niin, jos säännöissä ne on mainittu arvosteltaviksi tekijöiksi, niin miksi vitussa niitä ei olisi saanut ottaa huomioon? Olihan tuo napatyrä ja ihon huono kunto selkeitä virheitä. Se, että voiko niille mitään, niin ei sillä ole mitään väliä. Matias on kiukutellut ettei niille mitään itse tässä voi. No ei tietenkään.

Mutta vitun lapsellista on sitten itkeä niistä, kun kaikki nekin asiat selkeästi säännöissä lukee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tunnetko matiaksen ja hengailetko sen kanssa vai ootteko hyvän päivän tuttuja jostain meijeriltä, saattaa tulla pieni ero käytökseen jos kaverin oikeasti tuntee.

Toivottavasti suomen bodyskeneen ei tuu mitään UFC meininkiä että haetaan "showta" jostain toisten urheilijoiden haukkumisesta ja heitellään lehdistötilaisuuksissa juomapulloja toisten päälle jne.

Onko nää "se on showta" jutut teiltä puolustelijoilta nyt vaan matiaksen kusipäisyyden puolustelua vai tekeekö kaveri nää ihan vittuuttaan. Ainakin snäppiinsä laitto keskisormi emojin heittereille, luulis olevan ilonen niistä kerta haluaa showta aiheuttaa ja säpinää. Vai luuliko saavansa jotai positiivista palautetta muiden mollaamisesta?
Iten en henk.koht arvosta yhtään noin vitun epäurheilijamaista ja katkeraa käytöstä...

taitaa jäädä matiakselta pakkis kommentoinnit väliin, kun lukaisee tätä ketjua läpi:( hieman jopa surullista nähdä, miten täällä provotaan ja kirjotellaan täysin tyhjänpäiväisiä kommentteja. Vaikka kehonrakennus on arvostelulaji, ei se tarkoitta että täällä tarvitsee ruveta selvästi provoavaan sävyyn haukkumaan ja arvostelemaan kärkkäästi. En usko, että tämä on ensimmäinen paikka josta matias tulee neuvojaan hakemaan tai kysymään mitä pitäisi tehdä ja miten:rolleyes: Tsempit matiakselle offille!!

On se tosiaan surullista, että kehonrakentaja toisensa jälkeen poistuu Pakkikselta kirjoittamasta, kun sitä paskaa tulee niin paljon ja usein niskaan. En siis tiedä, mitä Matias meinaa tehdä, mutta tuskin nyt hirveän hanakasti tänne enää kuulumisiaan ilmoittelee. Tottakai kaikilla on oikeus sanoa mielipiteitään, esittää kritiikkiä ja tämä on keskustelupalsta jne jne. Mutta itseäni kiinnostaisi huomattavasti enemmän lukea kilpailijoiden omia kirjoituksia ja me muut vaikka sitten vain myötäilisimme kuin että saa lukea monta sivua paskaa ja itse kilpailijoilta ei tipu juuri mitään kirjallista antia. Noh, onneksi on vielä ainakin Kemppainen, Sihvonen ja Nyyssölä...

Onks kukaan kelannut, että oli aika pitkä ja raskas kisarupeama takana. Voi olla hetken aikaa matiaksellakin se fiilis ettei jaksa täällä kirjoitella tai muutenkaan olla samanlailla tuomassa itseään esille. Tarvii noi ukot joskus paussiakin. Myös somesta

Tunnetko matiaksen ja hengailetko sen kanssa vai ootteko hyvän päivän tuttuja jostain meijeriltä, saattaa tulla pieni ero käytökseen jos kaverin oikeasti tuntee.
Perustan suhtautumiseni Matiakseen pääasiassa IRL-tilanteiden pohjalle. Mutta onhan tämä väärä maa olla skenessä pallit kourassa ja voittajan uho päällä. ;) Antakaa miehelle aikaa. Hän on kuitenkin vasta raakile, joka pääsee loistoonsa vasta 2–3 vuoden sisään.

Niin, jos säännöissä ne on mainittu arvosteltaviksi tekijöiksi, niin miksi vitussa niitä ei olisi saanut ottaa huomioon? Olihan tuo napatyrä ja ihon huono kunto selkeitä virheitä. Se, että voiko niille mitään, niin ei sillä ole mitään väliä. Matias on kiukutellut ettei niille mitään itse tässä voi. No ei tietenkään.

Mutta vitun lapsellista on sitten itkeä niistä, kun kaikki nekin asiat selkeästi säännöissä lukee.

Ottikohan ne samalla tavoin huomioon myös Tarvaisen patit rintain seutuvilla?

On se tosiaan surullista, että kehonrakentaja toisensa jälkeen poistuu Pakkikselta kirjoittamasta, kun sitä paskaa tulee niin paljon ja usein niskaan. En siis tiedä, mitä Matias meinaa tehdä, mutta tuskin nyt hirveän hanakasti tänne enää kuulumisiaan ilmoittelee. Tottakai kaikilla on oikeus sanoa mielipiteitään, esittää kritiikkiä ja tämä on keskustelupalsta jne jne. Mutta itseäni kiinnostaisi huomattavasti enemmän lukea kilpailijoiden omia kirjoituksia ja me muut vaikka sitten vain myötäilisimme kuin että saa lukea monta sivua paskaa ja itse kilpailijoilta ei tipu juuri mitään kirjallista antia. Noh, onneksi on vielä ainakin Kemppainen, Sihvonen ja Nyyssölä...
Ja kukaan ei mua ymmärtänyt kun varoittelin tästä negatiivisen ilmapiirin kasvamisesta. Mä teen nyt radikaalin ratkaisun ja selkeät vakituiset provoajat saavat bannit tänne. Täällä on muutamia, joilla ei ole mitään hyvää sanottavaa koskaan.

Ei kai se nyt oo pois täältä jäämässä herranjumala? Toivon että ei. Itse seurannu melkeen kaikki videot ja tän ketjun matkalla näihin kisoihin ja toivon kyllä ettei kaveri lopettais. Vaikka kritiikkiä mun kommentit onkin matiaksesta niin toivon ettei hän luule että en haluaisi häntä tänne tai että suurinpiirtein vihaisin häntä. Toivon samalla myös kovaa menestystä kaverille, ja ehdottomasti haluisin nähä lavalla tulevaisuudessa ja onnistumassa!

Perustan suhtautumiseni Matiakseen pääasiassa IRL-tilanteiden pohjalle. Mutta onhan tämä väärä maa olla skenessä pallit kourassa ja voittajan uho päällä. ;) Antakaa miehelle aikaa. Hän on kuitenkin vasta raakile, joka pääsee loistoonsa vasta 2–3 vuoden sisään.
Joo toi raakile juttu ihan totta ja mun mielestä vähän kyseenalanen ratkasu lähtee kisaamaan heti seuraavana vuonna, varsinkin kun toi napa ja ihon kunto varmaan tiedettiin. Pallit kourassa, ehkä mutta voisi myös vähän miettiä mitä muista urheilijoista latelee. Ei siinä mitään, kehitettävää löytyy ja ikinä ei kaikkia miellytä mutta tommonen vaan vituttaa useempaa. En kuitenkaa tuomitse kaveria vielä ainakaan lopullisesti vaan toivon että kaveri tulee ja lunastaa vielä puheet sm-voitosta myös sillä että hakee sen kultamitallin sieltä :) Matias vois ite tulla kanssa kommentoimaan tänne mietteitään.

Ottikohan ne samalla tavoin huomioon myös Tarvaisen patit rintain seutuvilla?

Eiköhän tuomarit ole ihan täysin tasapuolisesti arvioinut kaikkien heikkoudet ja vahvuudet niinkuin ohjeissa on :) mutta onhan normi katsojan silmään suosikit aina vähän kovempia, kun niille niin sois menestystä. Mä uskon kyllä että suomen tuomarit osaa tehä valinnat tunteiden ulkopuolella ja 99% oikein perustein.

Itelläkin vitutukset aika kovalla kun Artturi on pärjänny huonosti, kun mun silmään näyttää yhdeltä kovimmista, vaikkakaan ei kireys ole sitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom