BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse pidän melko huvittavana kun ensin käydään noissa karsinnoissa jonka jälkeen uhotaan, että kahdessa viikossa tulee ihan eri paketti Lahteen. Tai sitten vedotaan siihen että viimeistelyt kusivat. Olisiko dieetin voinut aloittaa aikaisemmin jos ollaan vielä karsinnoissakin pehmeitä?
Mä oon sen sanonut aikaisemmin a sanon sen uudestaan. Kun tuo itseensä esille somessa, niin olit sitten ihan millainen persoona hyvänsä, niin osa tykkää ja osa vihaa sua kuin ruttoa.
Been there done that :)
T. Pakkiksen toiseksi vihatuin ihminen
Itse ainakin kaipaan muniksen videoita ja somea. Sun kauppareissuvideot, äidin luona imuroinnit ja jouluaaton bodaussessiot oli ihan saatanan eeppistä kamaa. Mä ainakin katsoisin tube videoita mielelläni! Se kun jengi yrittää neuvoa, ettei kisarasvoissa vuoden ympäri meneminen ole järkevää ja haittaa kehitystä ei ole vittuilua vaan ihmiset vaan yrittävät auttaa...

Itse pidän melko huvittavana kun ensin käydään noissa karsinnoissa jonka jälkeen uhotaan, että kahdessa viikossa tulee ihan eri paketti Lahteen. Tai sitten vedotaan siihen että viimeistelyt kusivat. Olisiko dieetin voinut aloittaa aikaisemmin jos ollaan vielä karsinnoissakin pehmeitä? Itse ainakin kaipaan muniksen videoita ja somea. Sun kauppareissuvideot, äidin luona imuroinnit ja jouluaaton bodaussessiot oli ihan saatanan eeppistä kamaa. Mä ainakin katsoisin tube videoita mielelläni! Se kun jengi yrittää neuvoa, ettei kisarasvoissa vuoden ympäri meneminen ole järkevää ja haittaa kehitystä ei ole vittuilua vaan ihmiset vaan yrittävät auttaa...

Itsekin kaipaillut muniksen videoita. Niissä oli hyvä flow :)

Itse ainakin kaipaan muniksen videoita ja somea. Sun kauppareissuvideot, äidin luona imuroinnit ja jouluaaton bodaussessiot oli ihan saatanan eeppistä kamaa. Mä ainakin katsoisin tube videoita mielelläni! Se kun jengi yrittää neuvoa, ettei kisarasvoissa vuoden ympäri meneminen ole järkevää ja haittaa kehitystä ei ole vittuilua vaan ihmiset vaan yrittävät auttaa...

Haha, ei helv... :D
Juu kyllä mä sen tajusin, että siellä osa ihan aidosti ja hyvää hyvyyttään yritti auttaa. Paljon asioita jäi kertomatta, mikä olisi voinut ehkä auttaa ymmärtämään tiettyjä ratkaisuja paremmin, mutta minkäs enää teet. Eipä tässä kait voi ku ihteensä syyttää :)

Mutta joo, eiköhän poijaat osoiteta pientä rispektiä Kuningastamme kohtaan ja siirrytään keskustelussa takaisin hänen tontillensa :)

Haha, ei helv... :D
Juu kyllä mä sen tajusin, että siellä osa ihan aidosti ja hyvää hyvyyttään yritti auttaa. Paljon asioita jäi kertomatta, mikä olisi voinut ehkä auttaa ymmärtämään tiettyjä ratkaisuja paremmin, mutta minkäs enää teet. Eipä tässä kait voi ku ihteensä syyttää :)

Mutta joo, eiköhän poijaat osoiteta pientä rispektiä Kuningastamme kohtaan ja siirrytään keskustelussa takaisin hänen tontillensa :)

Nyt munis otat itteäs niskasta kiinni ja raahaat ittes salille (mikäli et sitä vielä ole tehnyt) ja alat tekemään niitä videoita. Helvettiäkös sitä ylilautalaisten kommenteista välittämään joiden painoarvo on pyöreä nolla :) Äläkä väitä että kiinnostuksen aiheet ovat jossain muualla kuin bodauksessa koska se nyt on täyttä höpöä :D

Viimeksi muokattu:
Omasta mielestä Matiaksen kunto oli viime vuonna esteettisempi ja hienompi vaikka nyt oli saanut hiukan lihasta lisää ja oli vähän kireämmässä kunnossa.

Tämä++ ! Katsoin tänään kaikki kuvat ja videot läpi kisoista ja tuli ihan samanlainen fiilis. Vaikka joissain asioissa on menty askel eteenpäin, niin joissain on menty kaksi taakseppäin. Itseäni häiritsee ihan helvetisti selän ihon huono kunto ja napatyrä. Vaparilta odotin paljon, mutta mielestäni vaparin koreografia ei sopinut yhtään musiikin kanssa. Vaparissa oli myöskin liikaa vääntelemistä ja kääntelemistä ja "suureellisia eleitä". Viime vuoden vapari oli musiikkeineen paljon parempi. Ymmärrän että tolla liikehtimisellä haetaan soljuvaa vaihtoa asennosta toiseen, mutta nyt siinä oli liikaa kaikkea.

Matias loistava persoona, ja sellainen henkilö jota tämä skene tarvitseekin, joten toivottavasti jatkaa sisällöntuottoa kuten ennenkin.

Kuka vittu oikeasti pitää jotain karsintaa edes kisana joka voitetaan? Sieltä vain haetaan paikka sm kisoihin, joissa sitten vasta otetaan miehistä mittaa. Viimeksi kolmonen ja nyt nelonen. Tällä valmennuksen tasolla ensi kisoissa sitten vitonen. Nyt oikeasti uusia tuulia, koska potentiaalia on helvetisti. Bullin ja Halosen metodeilla ei sijoitukset tule paranemaan tästä ikinä.

Tuli Halmo heti mieleen. Halmollekin teki valmentajan vaihto helvetin hyvää ja on kireämpi ja paremman näköinen kuin koskaan ennen.

Onnittelut sijoituksesta, vaikka ei mennyt tavoitteeseen niin pitää muistaa että SM finaaliin pääsy on kova suoritus sekin. Oliko poseeraukseen tehty jotain muutoksia karsintojen jälkeen? Jotenkin jäi fiilis että nyt oli jo asteen verran liikaa erilaisia ranteen pyörityksiä ym ylimääräistä, mitä mielestäni Helsingissä ei ollut. Poseeraus saa ja pitää olla klassista ja tyylikästä, mutta liikakin on jo liikaa. Nyt vaan uudet tavoitteet kirkkaasti mieleen ja niitä kohti.

Matias on hauska persoona ja ihan paras murre, mutta kyllä tuo neljäs sija oli varmasti ihan oikein noissa skaboissa. En nyt jaksa edes mainita napatyrästä.

Toivottavasti iho-ongelma ratkeaa. Luulen, että voisi ihotautilääkäri osata neuvoa muitakin vinkkejä kuin Roaccutan-kuurin, josta Matias jutteli Insta-livessä lauantaina. Antibioottikuuri ja kunnon aknegeeli ainakin itseäni aikoinaan helpottivat eli koskaan ei tarvinnut Roa-kuuria syödä. Jos osa on selkeitä arpia, voisi hoitokeinoja löytyä myös muualta.

Matias on hauska persoona ja ihan paras murre, mutta kyllä tuo neljäs sija oli varmasti ihan oikein noissa skaboissa. En nyt jaksa edes mainita napatyrästä.

Toivottavasti iho-ongelma ratkeaa. Luulen, että voisi ihotautilääkäri osata neuvoa muitakin vinkkejä kuin Roaccutan-kuurin, josta Matias jutteli Insta-livessä lauantaina. Antibioottikuuri ja kunnon aknegeeli ainakin itseäni aikoinaan helpottivat eli koskaan ei tarvinnut Roa-kuuria syödä. Jos osa on selkeitä arpia, voisi hoitokeinoja löytyä myös muualta.
Mainitsit kuitenkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä mitä se Matias on somessa huudellut enkä miestä muutenkaan henkilökohtaisesti tunne, mutta rohkenen silti vahvasti epäillä, ettäkö huutelut ovat missään määrin olet naama vakavana letkautettuja,
Eiköhän tuossa ole ollut kyse kuten itsekin sanoit, siitä, että saadaan pikkaisen sähinää ja säpinää lajin ympärille, joka valitettavasti taisi upota vähän liiankin hyvin, kun osa se näin todesta otti ja mielensä pahoitti :D

Jos on kerran epäolennaisuuksiin aikaa, niin sitten on edellytyksenä kunto, jolla voittaa kisansa.

Minusta tämä on käsittämätön ilmiö, että kisaajia nostetaan jalustalle ja sitten ammutaan alas heti kun mahdollista.

Matias osaa hyvin pelata sosiaalisen median kanssa ja varmasti toi omalla tekemisellään mielenkiintoa näihinkin kisoihin. Tsemiä vaan seuraavaan projektiin!

Matias itsekin sanoi, olisiko ollut juuri tuossa lauantain instalivessä, että kun alkoi seuraamaan lajia aiemmin niin eniten siellä kiinnosti ne jannut joiden matkaa oli pystynyt seuraamaan jo ennen kisoja ja joista jo tiesi jotain. Sama se pätee itsellekin, että tottakai joku voi puskista tulla ja säväyttää upealla kunnollaan puun takaa kuten Sihvonen, mutta kyllä se keskimäärin niin menee, että parhaiten niihin pystyy samaistumaan, jotka antavat itsestään kuulua ja samalla kiinnostavat eniten. Siksi hyvä, että näitä taitavia somen käyttäjiä nykypäivänä on.

Mun mielestä toi on vaan hyvä juttu, mutta jos provoaa kanssakisaajia ja faneja, leikillään tai tosissaan, niin luulis että kestää sitä faneilta tulevaa provoa kun puheet olikin liian suuret toteutettaviksi.

No eikös se ole kestänytkin vai onko multa mennyt jotain ohitse?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom