BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Semmoinen välihuomautus, että snapchatissä sijoituksista valittamisen olisi voinut Matias jättää pois. Ei hyödytä yhtään mitään, että tuomareista ja kanssakilpailijoista itketään.

Ei tule kovin herramiesmäistä kuvaa tuommoisesta toiminnasta, pisteet vain laskee fanien silmissä.

Semmoinen välihuomautus, että snapchatissä sijoituksista valittamisen olisi voinut Matias jättää pois. Ei hyödytä yhtään mitään, että tuomareista ja kanssakilpailijoista itketään.

Ei tule kovin herramiesmäistä kuvaa tuommoisesta toiminnasta, pisteet vain laskee fanien silmissä.
Varsinkaan kun näytti menneen ihan oikein sijoitukset. Turhaa kitistä jos tulee isommilta ja kireämmiltä ukoilta turpaan. Tota sijoitusta ei voi pistää napatyrän ja huonon ihon piikkiin, vaikka niistä tuskin apuakaan oli.

Varmaan vaan kieliposkella heitelly pikku läpändeerusta niiku noi sen aiemmatki jutut munakkaan mukaan :D

Snäpissä en ole joten en tiedä mitä on sanottu.
Täytyy muistaa että matiaksella on samegoal verkkokauppa jota somehypetyksellä markkinoidaan eli jo senkin takia on paljon esillä somessa.
Kieltämättä vähän pettynyt olen itsekin "pakettiin" mutta samegoal vyölaukku päällä tallataan jatkossakin.
Tsempit tuleviin koitoksiin!!

Piti itsekin tsekata ja olihan tuo vähän harmillista toisen kilpailijankin kannalta vaikka varmasti sijoitus harmittaakin. Lisää työtä vaan ja seuraavan kerran entistä kovempana lauteille.

Snäpissä en ole joten en tiedä mitä on sanottu.
Täytyy muistaa että matiaksella on samegoal verkkokauppa jota somehypetyksellä markkinoidaan eli jo senkin takia on paljon esillä somessa.
Kieltämättä vähän pettynyt olen itsekin "pakettiin" mutta samegoal vyölaukku päällä tallataan jatkossakin.
Tsempit tuleviin koitoksiin!!

"Arvatkaa mitä. Ben Weideristä tuli pistekortit ja mä voitin kahdellakymmenelläviidellä pisteellä Kari Tarvaisen jolle mä hävisin ässämmissä. Elikkä tota, vitun suomalaistuomarit! Sinne meni mun SMpronssi. Kakskytäviis pistettä Ben Weiderissä eroa ja mul oli Weiderissä ihan paska kunto. Se kertoo että jostain ei tykätty. En tiedä mikä asia se oli, tai itseasias se oli nyt vissiin se napatyrä ja selän ihon huono kunto. Sinne mujahti se sm pronssi."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tuo Matiaksen ylimielisyys on välittyny myös tube videoiden kautta. Ainakin itse saanut tämmöisen kuvan.
Ehkä tämä nelos sija nyt tuo ne jalat maahan :)

Näyttihän melko monella muullakin olevan huono iho.
Miksi muuten näin on?

Bodisafka, bcaa ja palkkari tietty.

KP jossain haastattelussa "ampui kovilla" ja puhui tästä ihon huonokuntoisuudesta yleisesti Suomen bodypiireissä. Muistaakseni sanoi vielä sillä tavalla, että ulkomailla tätä ongelmaa ei pahemmin ole, mutta Suomessa on. Muistelisin jotenki näin.

KP jossain haastattelussa "ampui kovilla" ja puhui tästä ihon huonokuntoisuudesta yleisesti Suomen bodypiireissä. Muistaakseni sanoi vielä sillä tavalla, että ulkomailla tätä ongelmaa ei pahemmin ole, mutta Suomessa on. Muistelisin jotenki näin.

Kylläpä tähän spekulointia löytys, mutta ei ole tän langan tai osion asia.

Varmaan vaan kieliposkella heitelly pikku läpändeerusta niiku noi sen aiemmatki jutut munakkaan mukaan :D

Satuitko huomaamaan, että mä en väittänyt mitään vaan nimenomaan tiedustelin asioista?

Edit. Mulla ei ole käytössä mitään snäppijuttuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom