BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tais mennä vähä porukkalla nyt ohi. Ennekuin katsotte snäpit itse nii elkää vielä tuomitko Matiasta. Matias nimen omaan sanoi tuomariston olleen huono suomen puolelta, EI kilpailijoiden. Tottakai se vituttaa, kun on tehty kova työ ja siltä työltä häviää pohja mahatyrän ja huonon ihon takia (jota ei ainakaan katsomoon saakka juuri havainnut millään). Onhan se selvä, että ilman noita asioita Matias olisi sijoittunut kolmanneksi Sm kisoissa.

Miksi tuomaristo oli Suomen puolella huono? Mitä jos tuomaristo olikin Weiderissä huono ja sen takia Matias sijoittui Tarvaista korkeammalle? Mitä jos Suomen tuomaristo olikin se enemmän oikeassa oleva?

Mä en ainakaan saa mitenkään tuosta snäpin lainauksesta väännettyä "epäurheilijamaista käytöstä". En käytä snäppiä joten en moisia näe, mutta ei ilmeisesti haukkunut Tarvaista kuitenkaan, joka muuten on hemmetin kova kilpailija aina ollut ja sen varmasti Matiaskin tiedostaa. Oudompana pitäisin sitä jos noita tuomarointeja ei yhtään spekuloitaisi, ja totta helvetissä kilpailija miettii noita, mikä nyt vähensi pisteitä itsellä jne, eri tuomaristojen erilaisista tuomarointilinjoista puhumattakaan. Hyvä vaan että tuomarointiakin laitetaan suurennuslasin alle, onhan se pääasiassa Suomessa hyvää (ja tässäkin tapauksessa oikein mielestäni), mutta kyllä niitä selkeitä virheitäkin sattuu.

Mä en ainakaan saa mitenkään tuosta snäpin lainauksesta väännettyä "epäurheilijamaista käytöstä". En käytä snäppiä joten en moisia näe, mutta ei ilmeisesti haukkunut Tarvaista kuitenkaan, joka muuten on hemmetin kova kilpailija aina ollut ja sen varmasti Matiaskin tiedostaa. Oudompana pitäisin sitä jos noita tuomarointeja ei yhtään spekuloitaisi, ja totta helvetissä kilpailija miettii noita, mikä nyt vähensi pisteitä itsellä jne, eri tuomaristojen erilaisista tuomarointilinjoista puhumattakaan. Hyvä vaan että tuomarointiakin laitetaan suurennuslasin alle, onhan se pääasiassa Suomessa hyvää (ja tässäkin tapauksessa oikein mielestäni), mutta kyllä niitä selkeitä virheitäkin sattuu.

Mitä suurennuslasin alle laittamista on "voi vitun suomalaiset tuomarit, ne vei mun pronssin"
Utti Hietala joka on kisannut 20 kisat ja ties kuinka kauan totes kevään 4. sijan jälkeen: "lavalla oli 3 ukkoa jotka oli paremmassa kunnossa ei mahda mitään"
Miten vitun vaikeaa on niellä tappio, ja myöntää olevansa paskempi. Ilmeisesti ihan helvetin vaikeaa kun aletaan hakemaan tähän syyllistä kaikista muista paitsi itsestä, tää jos joku on munatonta toimintaa.
Siitä että onko tarvainen kova kisaaja matiaksen mielestä ni saa hyvän kuvan lauseesta "olin sitä vittu 25pistettä parempi vaikka olin ihan paskassa kunnossa ja esiinnyin paskasti enkä pitäny pakkia kontrollissa" myös noi huutelut että muiden kisaajien esiintyminen olisi ihan paskaa oli ihan vitun tyhmää, vai mikä tekee matiaksen esiintymisestä niin ylivertaista? Esim näistä enemmän tietävä M. Nyyssölä vois avaa tätä vähän koska mun ja aika monen muun silmään toi vapari oli aika huono esitys Matiakselta tänä vuonna.

Itsehän tuo ilmeisesti totesi että napatyrä ja iho ainakin vaikuttaneet sijoitukseen, itse ainakin ymmärtäisin tuon juuri tappion ja omien puutteiden myöntämisenä. Ja niinku jo sanoin, kyllähän noita jokainen kisaaja miettii, mikä arvosteluun vaikutti, täysin eri asia kuin se ettei pysty nielemään tappiota... mut eipä tosiaa oo edes snäppiä et näkis mitä ihmiset snäbyttelee... ps. muistan hyvin kun Utti kilpaili ekassa kisassaan, oi niitä aikoja... Sillon oli bodymaailma kyllä hyvin erilainen. Ja nettikommentointi rauhallisempaa. tai sitten aika kultaa muistot :D

Mitä suurennuslasin alle laittamista on "voi vitun suomalaiset tuomarit, ne vei mun pronssin"
Utti Hietala joka on kisannut 20 kisat ja ties kuinka kauan totes kevään 4. sijan jälkeen: "lavalla oli 3 ukkoa jotka oli paremmassa kunnossa ei mahda mitään"
Miten vitun vaikeaa on niellä tappio, ja myöntää olevansa paskempi. Ilmeisesti ihan helvetin vaikeaa kun aletaan hakemaan tähän syyllistä kaikista muista paitsi itsestä, tää jos joku on munatonta toimintaa.
Siitä että onko tarvainen kova kisaaja matiaksen mielestä ni saa hyvän kuvan lauseesta "olin sitä vittu 25pistettä parempi vaikka olin ihan paskassa kunnossa ja esiinnyin paskasti enkä pitäny pakkia kontrollissa" myös noi huutelut että muiden kisaajien esiintyminen olisi ihan paskaa oli ihan vitun tyhmää, vai mikä tekee matiaksen esiintymisestä niin ylivertaista? Esim näistä enemmän tietävä M. Nyyssölä vois avaa tätä vähän koska mun ja aika monen muun silmään toi vapari oli aika huono esitys Matiakselta tänä vuonna.
Ei tuossa oikeastaan mitään epäselvää ollut. Suomen kisoissa linjaus oli, että katsotaan tarkemmin ihoa ja jos on napatyrää. Ben Weiderissä ei tällaista konsensusta ollut tuomareilla ja huomasiko kukaan, tuomaristoa osittain vaihdettiin melkein koko ajan Weiderissä. Siellä ei pysty edes syntymään konsensusta.

Itse diggaan molemmista, Karista ja Matiaksesta. Kari oli painoluokkaa ylempänä tällä kertaa, eli altavastaajana ja oli repinyt itsestään oman uransa kovimman kunnon. Mies oli väsynyt ja kaikkensa antanut. Kari ei ole Matias, mitä tulee esiintymiseen ja rehellisesti tuo veijari (Kari) on kohtalaisen laiskimus, mitä tulee poseharjoitteluun (Aion kyllä motkottaa sille tästä vielä pitkään). Tässä varmasti selkein syy miksi Matias sitten vei Ben Weiderissä.

Matias on huippulahjakas esiintyjä ja hallitsee kehonsa motoriikan todella upeasti. On kuin Labradaa katsoisi lavalla. Lihaskypsyyttä lisää ja toki pitkään runkoon massaa. Matiaksen kanssa jubailtiin eilen ja katse on jo tulevaisuudessa. Hymy huulilla mennään ja tullaan korjaamaan nämä pisteisiin vaikuttavat asiat, joten kaikki on hyvin ja eteenpäin mennään kuin mummo lumessa.

Myös Karilla on varmasti hieno fiilis. Kolmas sija SM kisoista on kädessä, tuli se sitten miten tahansa, se on siinä ja painoluokkaa ylempänä vielä antaa takuulla extra kivan fiiliksen.

Kyllä kaikki siellä lavalla käyneet ovat kovan työn tehneet ja kisojen jälkeen luonnollisesti voi tunteet jyllätä. Ihmisiä me vain ollaan. Älkää olko niin ehdottomia näissä kommenteissa älkääkä jonkun yhden avautumisen takia tuomitko ihmistä. Tää on vain elämää, ei se ole niin vakavaa.

Ei kai se nyt oo pois täältä jäämässä herranjumala? Toivon että ei. Itse seurannu melkeen kaikki videot ja tän ketjun matkalla näihin kisoihin ja toivon kyllä ettei kaveri lopettais. Vaikka kritiikkiä mun kommentit onkin matiaksesta niin toivon ettei hän luule että en haluaisi häntä tänne tai että suurinpiirtein vihaisin häntä. Toivon samalla myös kovaa menestystä kaverille, ja ehdottomasti haluisin nähä lavalla tulevaisuudessa ja onnistumassa!

Viimeisin lähtijä taitaa olla Vatanen kun pakkiksella alettiin tietämään hänen asiat paremmin kuin hän itse.

Eikä tuo lähteminen mikään ihme olis, ja sun tyyppisten tahvojen kommentointi vahvalla oman käden nautinnon leimalla on juuri prototyyppi siitä mikä saa kisaajat lähtemään. Selkeätä provoamisen nautinnollisuutta.

Tätä voi verrata tilanteeseen että menet jonnekin kylään ja se on lähinnä vittuilua ja ehkä jopa tönimistä. Sitten ihmetellään että kun ei tulla uudestaan kylään, eikö kestä pientä naljailua. No kestää varmaan, mutta mitä siitä saa vastineeksi? Ei mitään. Tai jos menet kylään ja kuset sohvalle; ei varmaan tarvitse ihmetellä jos uutta kutsua vierailulle ei enää tule vaikka kuinka olisi vitsinä kustu.

Ja heittereille nakatusta keskisormesta..tuskin sillä mitään positiivista saa, mutta kun sieltä ei mitään positiivista tule muutenkaan niin miksi ei antaa samalla mitalla? Ei sitä toista poskea aina tartte nillittäjille kääntää.

Avautumiset snäpissä sijoituksista ovat asia jonka varmaan Matias vois jättää tekemättä. Eipä tuo toki ennennäkemätöntä ole kilpailuhenkisiltä ihmisiltä, kun asia on tuore. On nähty ennenkin tämän lajin tiimoilta.

Tuomaroiminen ei ole mikään helppo homma ja siellä on useita tyyppejä päättämässä sijoituksia. Jos gynot, akne, tyrät ym. eivät suoraan ole suorituksen hylkääviä poikkeamia, niin silloin ne vaan pitää lukea mukaan kilpailijan kokonaiskuvaan. Siinä tuleekin sitten se vaikeus, että miten paljon ne kokonaiskuvaa häiritsee ja paljonko niistä pitää rokottaa. Sitten jos kisaaja on vielä viimeisen päälle kunnossa kaikilta multa osin, niin hommasta tulee vieläkin hankalampaa. Jos noista "rumentavista" seikoista olisi selvät sävelet, niin silloin se olisi raaka, mutta selvä peli ainakin yleisön silmin katsottaessa.

Missä kaikki ylimielisyydestä puhujat oli ennen kisoja? Odotitteko että Matias ei pääse tavoitteeseensa että voitte sitten purkaa mielipiteenne ulos? Oikeesti nyt ne iltalehdet kiinni! :D

Ps. Ja on monia asiallisiakin kriitikkoja, mut vähintään yhtä paljon ihan muuten vaan vittuilemassa.

Missä kaikki ylimielisyydestä puhujat oli ennen kisoja? Odotitteko että Matias ei pääse tavoitteeseensa että voitte sitten purkaa mielipiteenne ulos? Oikeesti nyt ne iltalehdet kiinni! :D

Ps. Ja on monia asiallisiakin kriitikkoja, mut vähintään yhtä paljon ihan muuten vaan vittuilemassa.

Me luotimme hänen sanaansa ja sitten petyimme (joke)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tuossa oikeastaan mitään epäselvää ollut. Suomen kisoissa linjaus oli, että katsotaan tarkemmin ihoa ja jos on napatyrää. Ben Weiderissä ei tällaista konsensusta ollut tuomareilla ja huomasiko kukaan, tuomaristoa osittain vaihdettiin melkein koko ajan Weiderissä. Siellä ei pysty edes syntymään konsensusta.

Itse diggaan molemmista, Karista ja Matiaksesta. Kari oli painoluokkaa ylempänä tällä kertaa, eli altavastaajana ja oli repinyt itsestään oman uransa kovimman kunnon. Mies oli väsynyt ja kaikkensa antanut. Kari ei ole Matias, mitä tulee esiintymiseen ja rehellisesti tuo veijari (Kari) on kohtalaisen laiskimus, mitä tulee poseharjoitteluun (Aion kyllä motkottaa sille tästä vielä pitkään). Tässä varmasti selkein syy miksi Matias sitten vei Ben Weiderissä.

Matias on huippulahjakas esiintyjä ja hallitsee kehonsa motoriikan todella upeasti. On kuin Labradaa katsoisi lavalla. Lihaskypsyyttä lisää ja toki pitkään runkoon massaa. Matiaksen kanssa jubailtiin eilen ja katse on jo tulevaisuudessa. Hymy huulilla mennään ja tullaan korjaamaan nämä pisteisiin vaikuttavat asiat, joten kaikki on hyvin ja eteenpäin mennään kuin mummo lumessa.

Myös Karilla on varmasti hieno fiilis. Kolmas sija SM kisoista on kädessä, tuli se sitten miten tahansa, se on siinä ja painoluokkaa ylempänä vielä antaa takuulla extra kivan fiiliksen.

Kyllä kaikki siellä lavalla käyneet ovat kovan työn tehneet ja kisojen jälkeen luonnollisesti voi tunteet jyllätä. Ihmisiä me vain ollaan. Älkää olko niin ehdottomia näissä kommenteissa älkääkä jonkun yhden avautumisen takia tuomitko ihmistä. Tää on vain elämää, ei se ole niin vakavaa.
Nyyssis kyllä niin hienosti ja rakentavasti osasi kantaa ottaa tähänkin asiaan. Saisivat muutkin ottaa mallia ja lopettaa jatkuvan ikävän negaamisen, hyvä Nyyssis! :oujee:

Tunnetko matiaksen ja hengailetko sen kanssa vai ootteko hyvän päivän tuttuja jostain meijeriltä, saattaa tulla pieni ero käytökseen jos kaverin oikeasti tuntee.

Toivottavasti suomen bodyskeneen ei tuu mitään UFC meininkiä että haetaan "showta" jostain toisten urheilijoiden haukkumisesta ja heitellään lehdistötilaisuuksissa juomapulloja toisten päälle jne.

Onko nää "se on showta" jutut teiltä puolustelijoilta nyt vaan matiaksen kusipäisyyden puolustelua vai tekeekö kaveri nää ihan vittuuttaan. Ainakin snäppiinsä laitto keskisormi emojin heittereille, luulis olevan ilonen niistä kerta haluaa showta aiheuttaa ja säpinää. Vai luuliko saavansa jotai positiivista palautetta muiden mollaamisesta?
Iten en henk.koht arvosta yhtään noin vitun epäurheilijamaista ja katkeraa käytöstä...
Ei kai se nyt oo pois täältä jäämässä herranjumala? Toivon että ei. Itse seurannu melkeen kaikki videot ja tän ketjun matkalla näihin kisoihin ja toivon kyllä ettei kaveri lopettais. Vaikka kritiikkiä mun kommentit onkin matiaksesta niin toivon ettei hän luule että en haluaisi häntä tänne tai että suurinpiirtein vihaisin häntä. Toivon samalla myös kovaa menestystä kaverille, ja ehdottomasti haluisin nähä lavalla tulevaisuudessa ja onnistumassa!

Joo toi raakile juttu ihan totta ja mun mielestä vähän kyseenalanen ratkasu lähtee kisaamaan heti seuraavana vuonna, varsinkin kun toi napa ja ihon kunto varmaan tiedettiin. Pallit kourassa, ehkä mutta voisi myös vähän miettiä mitä muista urheilijoista latelee. Ei siinä mitään, kehitettävää löytyy ja ikinä ei kaikkia miellytä mutta tommonen vaan vituttaa useempaa. En kuitenkaa tuomitse kaveria vielä ainakaan lopullisesti vaan toivon että kaveri tulee ja lunastaa vielä puheet sm-voitosta myös sillä että hakee sen kultamitallin sieltä :) Matias vois ite tulla kanssa kommentoimaan tänne mietteitään.
Miksi vitussa sä katot kaikki videot jos se sua niin vituttaa?

Matiakselle tsemit, mun mielestä motivoiva ja hauska jäbä! ..näin netin perusteella.. :D

Sivusta seuraneena Niemi ei ollut ainoa, joka kisojen jälkeen avautui tuomareista. Instagramissa jonkun mies itki vaimokkeensa sijoituksesta. Itse en jaksa ymmärtää tuomareista valittamista, koska kyseessä on arvostelulaji.

Miten tämä liittyy Matias Niemeen? Eikö sen sloganikin ole laina elokuvasta ja kilpaillessa kopioija on aina myöhässä?

Niin no jos kaikkiin noihin väitettyihin heittoihin on uskominen, niin eikös Matias sen tapaista vähän harrasta?

Sivusta seuraneena Niemi ei ollut ainoa, joka kisojen jälkeen avautui tuomareista. Instagramissa jonkun mies itki vaimokkeensa sijoituksesta. Itse en jaksa ymmärtää tuomareista valittamista, koska kyseessä on arvostelulaji.

"Kyllä on niin nättiä seurata bodyfitnestä kun siellä on kolme yhden leirin tuomaria ja antavat suomen mestaruuden oman tiimin kilpailijalle. Minä en välttämättä enää lähde katsomaan kisoja kun homma on tämmöstä pienen piirin kähmintää ja sopupeliä."

"Kyllä on niin nättiä seurata bodyfitnestä kun siellä on kolme yhden leirin tuomaria ja antavat suomen mestaruuden oman tiimin kilpailijalle. Minä en välttämättä enää lähde katsomaan kisoja kun homma on tämmöstä pienen piirin kähmintää ja sopupeliä."

No toi nyt on jo vuosia ollu puheenaiheena ja usein ihan aiheesta. Siel on tän tän yhden tallin kisaajat hyvin usein voittanu ja melkeen yhtä usein siitä on ollu monella eriävä mielipide.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom