Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka vittu oikeasti pitää jotain karsintaa edes kisana joka voitetaan? Sieltä vain haetaan paikka sm kisoihin, joissa sitten vasta otetaan miehistä mittaa. Viimeksi kolmonen ja nyt nelonen. Tällä valmennuksen tasolla ensi kisoissa sitten vitonen. Nyt oikeasti uusia tuulia, koska potentiaalia on helvetisti. Bullin ja Halosen metodeilla ei sijoitukset tule paranemaan tästä ikinä.
Ei valmenna bulli, vaan Halosen Matti. Bulli katsoo vaan tekemistä vierestä ja on treenikaverina. Kisojen jälkeen vissiin bulli alkaa valmentamaan. Tiedän koska seuraan ja olen seurannut Matiaksen tekemistä päivästä 1 lähtien. Ehkä lopetan nyt nillittämisen. Kyllähän utti ja rennekin videollaan oli sitä mieltä, että Matias oli kehittynyt pirusti viime kisoista. Ehkä en vaan itse näe sitä kehitystä koska mulla ei ole silmää katsoa.Gsus:in kommettaja ku nopeesti pläräsin läpi niin pelkkää matiaksen lyttäämistähän nuo äkkiseltää on. Posettaminen paskaa? Bullin valmennus paskaa? Mistä tiedät, miten se bulli matiasta valmentaa? Pelkkää provoohan tuo on.
Viimeksi eilenhän tuomarit rokotti Matiasta ihosta ja napatyrästäMatiaksen napa on kyllä todella härski:D Kuinka paljon sakotetaan tälläisista asioista bodauksessa, vai sakotetaanko ollenkaan?
Kyllähän siitä sakotetaan, onhan bodaus kauneus kilpailu. Mutta tiedä sitten kuinka paljonMatiaksen napa on kyllä todella härski:D Kuinka paljon sakotetaan tälläisista asioista bodauksessa, vai sakotetaanko ollenkaan?
Oliko Matiaksella joku vaurio tuolla selässä? Muistelisin jostain videoista tällaista. Vai muistanko väärin?